Idolssin eilinen hevipoika, siis se 22 vee, oli NIIN hyvä!
Ihan tajuton! Hänestä löytyi sellaista aitoutta ja herkkyyttää jota nykypäivän pintaliitäjien joukosta saa todellakin hakemalla hakea! Ja mikä ääni.... Huomasin aiemmista eilen aloitetuista ketjuista että hänet onkin täällä jo teilattu. No eipä taida av-ämmät paljoa ymmärtää MUSIIKIN ja MUSIKAALISUUDEN ja tietenkin hyvän äänen päälle. Taidatte vaan tollottaa näitä kiiltokuvapojuja jotka saavat paskat musiikilliset taitonsa anteeksi pästäkertoimen perusteella. Tietääkö joku muuten tämän hevipojan nimeä? Hän on minun mielestäni jo voittaja!! Seurrava suomesta maailmalle lähtevä TÄHTI!
Kommentit (34)
mulla on käsissä enemmän karvoja :)
Nauratti Liannan (vai mikä lie) lautassilmät ja glamour-haaveet vieläkin enemmän kun siinä vieressä katseli pojan laulavan.
Lisää tuollaisia persoonallisuuksia maailmaan.
on vaativa! varmaan menee finaaliin ainakin.
mutta laulutekniikassa on vielä paljon opiskeltavaa. Mm. äänenmuodostus, suun käyttö (lauloi koko ajan suu lähes kiinni), hengitystekniikka... Mutta erittäin kiva, erilainen yrittäjä näiden " mä haluun vaan julkkixes" -liannoitten vierellä!
Tässä ketjussa selvisi myös yksi asia mitä olen monesti miettinyt; kuka kuuntelee il divoa...
Ap, käy katsomassa mtv3. fi / idols. Siellä jatkoonpäässeet.
Silta yli synkän virran ei ole Kirkan oma. Alkuperäinen on Bridge over trouble water.
siellä minäkin ekan kerran kuulin tuota enkeliääntä.
Ap, tuo mun linkki onkin maksullinen! Sori!
39
Olis kiva tosiaan kuulla sen jotain muutaki laulavan.
kolahti vaan niin kovaa että pakko nostella. ap
ihanan musikaalinen ja raikas ääni... yhdistettynä vaatimattomaan olemukseen.
Mielettömän hienosti veti. Ja asenne tuntui olevan kohillaan. Hyvähyvä!
Hauska oli se kommentti että eka laulu ei mennyt ihan putkeen kun närästi niin paljon...:-)