Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä markettimyyjän työhaastattelusa pitäisi sanoa kun mitään tehtävän kannalta oleellisia vahvuuksia ei ole.

Vierailija
25.03.2024 |

Koulutus on ihan muulta alalta ja mitään kaupan alan kokemusta ei ole. Hain työhön tasan siksi kun jostain sitä rahaa on revittävä ja työmatka olis lyhyt. Tämähän kuitenkaan tunnetusti ei ole se mitä haastattelussa kannattaa sanoa. Jos sieltä tulee se vakio kysymyspatteri vahvuuksista ja motiiveista niin mitä hittoa näihin nyt sitten valehtelee? 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että on sulla on jäätävän hyvät perselihakset ja siedät erinomaisesti kusipäitä.

Vierailija
2/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ripeä, joustava ja oma-aloitteinen. Puhu sille haastattelijalle asiakaspalveluäänellä. Mainitse lyhyt työaika siihen tyyliin että voisit tulla lyhyellä varoitusajalla tekemään vuoroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit itse haastattelemassa esihenkilönä hakijoita tuohon hommaan, minkä vastauksen haluaisit kuulla?

Vierailija
4/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastatteluista on tehty jotain ihmeellistä teatteria nykyään. Ihan tavallinen juttelu ajaisi saman asian ja asialliset kysymykset puolin ja toisin. Itse en ainakaan opettele mitään tietoista roolia yhdenkään haastattelun takia.

Vierailija
5/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet iloinen, pirteä, ja jollakin konstilla tai vaikka ihan luontaisesti osoitat olevasi asiakaspalvelija ja toisaalta ripeä otteissasi, hyväntuulinen tekijä, niin eipä siinä muuta...

Kaikki ne systeemit esim. kassatyön suhteen pystyy kyllä oppimaan.

Ja jos olet päässyt haastatteluun vaikkei sulla niitä passeja ja todistuksia olis, niin kai sä jotain olet jo tähän vaiheeseen asti tehnyt oikein.

Vierailija
6/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lyhyt työmatka voi olla plussaa. Työnantajan kannalta huonompi olisi pitkä ja hankala työmatka koska voi olettaa että häipyisit paikasta heti kun löytyisi lähempää kotia työpaikka.

Vierailija
7/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit itse haastattelemassa esihenkilönä hakijoita tuohon hommaan, minkä vastauksen haluaisit kuulla?

No oletettavasti että relevanttia kokemusta on monen vuoden ajalta, mitä ap:lla ei ole. Siitähän tässä oli kyse. 

Vierailija
8/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaat olla pelaamatta käteiskassaa marketin pajatsoon.

Vierailija
9/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö? Miksei kannata sanoa noin? "Varsinaiset kiinnostuksenkohteeni, lahjakkuuten ja koulutukseni on muilla aloilla, mutta tarvitsen työtä ja tämä sopisi tähän väliin, vaikkei mikään intohimo tietenkään ole". Näin minä sanoin viimeksi haastattelussa ja tulin valituksi. Ei ollut pyydettyjä todistuksiakaan mukana. Ole itsevarma ja huoleton sen suhteen (nimenomaan OLE, usko siihen itse) tuletko valituksi. Esitä kysymyksiä työhön liittyen, kuin olisit jo aloittamassa maanantaina.

Vierailija
10/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olet mukavan miehen/naisen maineessa.

Vierailija
11/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen työmatkan sanominen ei ole huono juttu. Mulla jäi kerran paikka saamatta kun oli vuorotyö 45 km päässä ja ei ollut vielä asuntoa silloin. Minut olisi muuten valittu tehtävään, toki siksi että olin ollut ihan vastaavissa hommissa kesätöissä juuri ennen haastattelua. 

Vierailija
12/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos oot TE-toimiston asiakas nyt, niin kysele työkokeilupaikkaa... Se on riskitön mahdollisuus päästä vaikka sitten ihan oikeesti palkkalistoille...

Vierailija
13/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos oot TE-toimiston asiakas nyt, niin kysele työkokeilupaikkaa... Se on riskitön mahdollisuus päästä vaikka sitten ihan oikeesti palkkalistoille...

Miksi kysyisi työkokeilupaikkaa jos on mahdollisuus päästä suoraan töihin? 

Vierailija
14/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla työskentelyyn tarvitset tylsyyden ja monotonisuuden sietämistä. Siinäpä ne vaatimukset sitten ovatkin.

Vierailija
15/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että et ota jos et annakkaan

Vierailija
16/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassalla työskentelyyn tarvitset tylsyyden ja monotonisuuden sietämistä. Siinäpä ne vaatimukset sitten ovatkin.

No lähinnä ilahtuisin jos se olisi alusta lähtien vain tylsää ja monotonista, koska pelkään että ilman mitään kokemusta se on jonkin aikaa lähinnä hiton stressaavaa. Ap

Vierailija
17/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä ilahtuisin jos se olisi alusta lähtien vain tylsää ja monotonista, koska pelkään että ilman mitään kokemusta se on jonkin aikaa lähinnä hiton stressaavaa. Ap

Mikä tahansä työ, josta ei nauti on stressaavaa, koska joutuu pakottamaan itsensä olemaan kiinnostunut ja motivoitunut. Työt joista nauttii motivoivat jo itsessään eikä tarvitse tsempata jatkuvasti itseään täysin milenkiinnottomien työtehtävien suhteen.

Vierailija
18/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansä työ, josta ei nauti on stressaavaa, koska joutuu pakottamaan itsensä olemaan kiinnostunut ja motivoitunut. Työt joista nauttii motivoivat jo itsessään eikä tarvitse tsempata jatkuvasti itseään täysin milenkiinnottomien työtehtävien suhteen.

Jollain pitäis kuitenkin elää. 

Vierailija
19/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan. Mä haen kans näitä kassahommia, koska oman alan töitä ei saa osa-aikaisena ja just nyt haluisin perhesyistä osa-aikatyön, mutta en pääse edes haastatteluun. Ärsyttävää.

Vierailija
20/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain: "Äänestän Kokoomusta ja olen kova tekemään töitä." Sillä minä olen aina paikan saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä