Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi politiikassa ei voida puhua sitä mitä todella tarkoitetaan.

Vierailija
25.03.2024 |

Oikeisto haluaa todellisuudessa kaasuttaa kaikki köyhät, rumat ja muut vammaiset. Sitä ei vain saa sanoa ääneen. Miksei?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Oikeisto haluaa vain nostaa työssäkäyntiprosenttia ja saada ihmiset ottamaan itse vastuun omasta elämästään ja elatuksestaan. Sairailta ja vammaisilta sitä tietenkään ei vaadita. Vasemmisto sen sijaan haluaa pitää aikuiset ihmiset riippuvaisina muista ja köyhinä. 

Vierailija
2/7 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua. Oikeisto haluaa vain nostaa työssäkäyntiprosenttia ja saada ihmiset ottamaan itse vastuun omasta elämästään ja elatuksestaan. Sairailta ja vammaisilta sitä tietenkään ei vaadita. Vasemmisto sen sijaan haluaa pitää aikuiset ihmiset riippuvaisina muista ja köyhinä. 

Enpä usko. Käyn itse töissä ja voisin olla suunnilleen tilastokeskuksen mediaanihenkilö. Saa nähdä kuinka pitkään sillä keskiluokan työt pyritään ulkoistamaan mielummin halvemman kustannuksen maihin. Minultakin on lähtenyt kaksi työnantajaa halvemman verotuksen maahan. Oikeisto haluaa tuhota keskiluokan ja jakaa väestön häviäjiin ja voittajiin. Häviäjät alistetaan työskentelemään mutta ilman mitään mukavuuksia. Osa häviäjistä tullaan lopulta poistamaan tarpeettomina. 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. Käyn itse töissä ja voisin olla suunnilleen tilastokeskuksen mediaanihenkilö. Saa nähdä kuinka pitkään sillä keskiluokan työt pyritään ulkoistamaan mielummin halvemman kustannuksen maihin. Minultakin on lähtenyt kaksi työnantajaa halvemman verotuksen maahan. Oikeisto haluaa tuhota keskiluokan ja jakaa väestön häviäjiin ja voittajiin. Häviäjät alistetaan työskentelemään mutta ilman mitään mukavuuksia. Osa häviäjistä tullaan lopulta poistamaan tarpeettomina. 

AP

Olet siis keskituloinen duunari etkä keskiluokkaa. Mutta näinhän tässä käy, kun meillä on kuormana enemmistö kansasta, jotka eivät tee töitä vaan ovat saamapuolella. Se nostaa verotusta ja ajaa yrityksiä ja koulutettuja ihmisiä ulkomaille. Ellei niitä sosiaalietuuksia leikata ja kepitetä kynnelle kykeneviä töihin. 

4/7 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi kommunistit ei ikinä maailmanhistoriassa ole halunnut kaasuttaa ketään. LÖL

Vierailija
5/7 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikassa ei valehdella vaan puhutaan muunneltuja totuuksia. Suurin osa poliitikoista puhuu niin totta kuin osaa.

Vierailija
6/7 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto taas haluaa Suomen täyteen ulkomaalaisia työttömiä

Vierailija
7/7 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto taas haluaa Suomen täyteen ulkomaalaisia työttömiä

Nykyinen hallitus haluaa korvata lakkoilijat halvoilla ulkomaalaisilla työntekijöillä.