Kysymys naisille kauko ohjatava seksi lelu kokemuksia.
Kysymys naisille kauko ohjatava seksi lelu kokemuksia.
Onko kokemuksia kiinnostaa osta ylätyksenä tuolainen yhteisin kivoihin mutta mikä on paras ja toimiva?
Olisko ihan käyttänön kokmusta ja onko idean naisena kiva ?
Kiitollinen vastauksesta yllätyksiä järjestävä aviomies =)
Kommentit (14)
Kunhan ei oo mikään kännykällä ropattava, todella turn off kun kumppani sählää luuria noissa tilanteissa! Lelolla on todella laadukas laite, jossa oma kaukkari ja voi käyttää huomaamattomasti taskusta ja olla samalla läsnä. <3
On paljonkin kokemusta. Minulla on Lovence Slush 3, joka on puhelimella etäohjattava vibra ja sitten kallis Motorbunny satulavibra. Slush 3 käytetään useimmiten ulkona esim. kävelyllä, ravintoloissa tai ihan kaupassakin. Mitä julkisempi paikka, niin sitä varmemmin saan orgasmin. Mieli kun on sellainen että sitä alkaa pelkäämään ja jännittämään sitä orgasmia niin sehän tulee silloin varmasti, eli mitä enemmän yrittää pidätellä, sitä voimakkaampi orgasmi sitten tulee.
Välillä on leikitty miehen ollessa työmatkalla siten että ennen lähtöä mies piilottaa käsirautojemme avaimia asuntoon, minä laitan Slushin paikoilleen ja kädet raudoilla selän taakse, jolloin en saa enää vibraa pois. Sitten videopuhelun avulla mies seuraa minua ja samalla ohjailee vibraa. Parhaillaan on piinannut ja orgasmoinut minua tunteja ennen kuin on kertonut missä avain on. Tämä on kyllä kiihoittavin leikki mitä olen kokeillut.
Tuo Motorbunny on on siitä kiva että sen etäohjaamisen voi antaa kellevain, kun antaa kertakäyttöisen ohjauskoodi jollekin. Pari kertaa on leikitty ystäväni kanssa siten että molemmat on antaneet ohjauskoodin toiselle ja sitten aletaan videopuhelun aikana ohjailemaan toisen laitetta. Tämä kyllä päättyy melko nopeasti siihen että kummankin laite vibraa täysillä ja kumpikin saa orgasmin minuuteissa. Tämän kanssa on paljonkin leikkejä leikitty, mutta ette varmaan jaksa lukea ylipitkää viestiä, joten lopetan tähän.....
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin kokemusta. Minulla on Lovence Slush 3, joka on puhelimella etäohjattava vibra ja sitten kallis Motorbunny satulavibra. Slush 3 käytetään useimmiten ulkona esim. kävelyllä, ravintoloissa tai ihan kaupassakin. Mitä julkisempi paikka, niin sitä varmemmin saan orgasmin. Mieli kun on sellainen että sitä alkaa pelkäämään ja jännittämään sitä orgasmia niin sehän tulee silloin varmasti, eli mitä enemmän yrittää pidätellä, sitä voimakkaampi orgasmi sitten tulee.
Välillä on leikitty miehen ollessa työmatkalla siten että ennen lähtöä mies piilottaa käsirautojemme avaimia asuntoon, minä laitan Slushin paikoilleen ja kädet raudoilla selän taakse, jolloin en saa enää vibraa pois. Sitten videopuhelun avulla mies seuraa minua ja samalla ohjailee vibraa. Parhaillaan on piinannut ja orgasmoinut minua tunteja ennen kuin on kertonut missä avain on. Tämä on kyllä kiihoittavin leikki mitä olen kokeillut.
Tuo Motorbunny on on si
Mielellään kuulisin lisää Motorbunny kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään kuulisin lisää Motorbunny kokemuksia
No tässä yksi viime kuussa tapahtunut: Motorbunnyyn laitettiin molemmat isot dildot paikoilleen minä asetuin näiden päälle, jonka jälkeen jalkani kiinnitettiin nilkoista Motorbunnyn metallilenkkiin ja reisieni yli kiristettiin nahkainen remmi, niin että se meni Motorbunnyn ali. Tällöin oli mahdotonta hievahtaakkaan laitteen päällä. Nuo dildot kyllä estävät liikkeet muutenkin tehokkaasti, mutta tuo remmi estää nousemisen eli klitoris pysyy kiinni satulassa vaikka miten kiemurtelisi.
Tämän jälkeen kädet sidottiin tiukasti selän taakse ja kaulaan tuli leveä kaulapanta, jolloin ryhti pysyi suorana. Mies laittoi eteeni kellon ja kertoi että 5min välein vibrausta ja dildon liikettä lisättäisiin kunnes 30min kohdalla minun tulisi ottaa häneltä suihin. Tämän varmistaakseen hän laittoi suuhuni suurenkaan, ja peitti silmäni siteellä. Sanoi että tietäisin ajan kulun kun las
Tuollaisesta puolisosta maksaisin heti vaikka 100 000 euroa.
Olisiko kokemuksia penestä ja hiljaisesta jota voisi käyttä vaikka ulkona
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kokemuksia penestä ja hiljaisesta jota voisi käyttä vaikka ulkona
No niinkuin mainitsin Lovence Slush 3, katso tuosta testivideo.
Vierailija kirjoitti:
Karmeeta ! Järjetöntä !
Ai etäohjattava vibra vai tuo video? Kyllä minua kiinnostaisi kokkeilla, kunhan vain löytyisi niin rohkea mies, joka suostuisi kokeilemaan kanssani 🤭
N35
Pakko tilata tuollaiset Slushit kavereiden kanssa. Melko kiihottava ajatus tyttöjen iltaan että kaikilla olisi tuollaiset ja sitten voisi vähän kiusoitella ystäviä sopivalla hetkellä 🥰
Täytyy sano että itse en tykkää ollenkaan kauko-ohjattavista eikä toimi itselle ainakaan kiihottavana tai jos seksiä haluaa. En toimi "nappia painamalla", lähinnä koko homma on epämiellyttävää.
Tiedättekä hjuoria joiden kanssa voisi tuollaisia järjestellä privaatisti. Netin ryhmäjutuista en innostu, kun siellä kymmeniä miehiä ja itse olet vain yksi tuhansien massassa.
Pistä turvavyö kiinni ja valmistaudu, sillä tästä alkaa pomppuinen kyyti elämän syntisille sivukujille. Sinun ei tarvitse muuta kuin istua kyytiin ja vikistä, kun minä vien.
Voitaisiin aloittaan kupillisilla kahvia, jos etäisyys ei muodostu ongelmaksi.
Joo se on kiva mikä toimii tilaa kokemus on toimii kiva suositelen ei muta ku kova ajoa
ps: Taidettiin käydä samoilla äidinkielentunneilla