Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina haluan miehet, jotka eivät halua minua

Vierailija
12.11.2023 |

Vonkasin yhtä miestä sänkyyn ja jotenkin petyin, kun tulin torjutuksi. Ensin oikeastaan torjuin hänet, mutta mieli muuttui. Miksi aina haluan vaan, kun minua ei huolita? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ensin.

Vierailija
2/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin viisas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh.. On normaalia, että loukkaannut, kun sut torjutaan.

Mutta nythän sä siis olit torjunut sen miehen ensin ja ihmettelet sitten, kun hän ei enää lämmennyt sulle?

Vierailija
4/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet lapsellinen.

Vierailija
5/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelaa pelejä

Vierailija
6/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaat ei sytytä jokaista.

Vierailija
7/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän, juo siideriä lisää

Vierailija
8/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö iskeä itseäsi tasokkaamman miehen ?

Vierailija
9/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ilmeisesti uskovat viihtyvänsä paremmin yksin kuin sinun kanssasi. Sinun kannattaa noudattaa samaa periaatetta miesten kohdalla, sellaiset ihan siedettävät parisuhteet alentavat vain elämänlaatua

Vierailija
10/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on joitain kertoja käynyt mielessä, että onko syy ikisinkkuuteni se, että en itse (miehenä) osaa "tarpeeksi nopeasti" edes yrittää johdatella ja saattaa tilannetta siihen,. että haluaisin seksiä naisen kanssa. - Tai kun en ole ollut itse siihen valmis tai halukas naisen selkeästä vihjauksesta huolimatta, niin parhaimmassa tapauksessa tai kuinka vain pahimmssa tapauksessa olen huomannut edenneeni niin, että meistä on voinut tulla kaverit tai joidenkin kanssa jopa ystävät. - Ikäänkuin miehenä en saisi edetä lainkaan hitaammin, vaan oletetaan ja uskotaan, että kyllä minun tulee viimeistään neljänsillä treffeillä tehtävä selväksi, että haluan seksiä ja ellen ole, niin no kuten sanottu ei nainen ta naien ole kiinnostunut etenemään kainssani, ainakaan mihinkään sellaiseen, jota saatettasiiin kutsua parisuhteeksi.  

Vierailija
11/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on alitajuinen trauma tai tunnelukko, jonka takia kiinnostut vain miehistä joita et voi saada. Haluat alitajuisesti tulla hylätyksi. Ehkä muu vaihtoehto olisi sinusta liian pelottava. Kannattaa vähän tutkailla omaa historiaa ja mieltä jos löytäisit syyn tähän.

Vierailija
12/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-nainen yrittää iskeä 8-miehiä? 

Vierailija
13/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomi. Ulkomailla sulle olisi enemmän ehdokkaita länsimaissa. Suomessa muutama varattu komea pyörittää naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän