Pistoshoidot ja botox ovat vähän kuin kampaajalla kävisi - näin pistoshoidoista tuli koko kansan ilmiö
Ennen kauneuskirurgia ja kosmeettiset hoidot olivat rikkaiden ja kuuluisuuksien huvia, nyt niistä on tullut koko kansan ilmiö.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
veikkaan että he jotka eivät käytä botox/filler
ovat liian köyhiä
ja köyhyys lihottaa, väsyttää ja vituttaa
Hahhaahhaaaa ! Olen huippukunnossa oleva 48 v nainen, lapset aikuisia, BMI 20, täysluomu. Rypytön. Oikeasti. En laittaisi pennin latia pistoksiin. Kai meillä sitten on hyvät geenit, kun kukaan ei oo ulkonäköään tuunaillu, ei ottanu botokseja, ei edes käynyt hampaiden oikomisessa. Suorat hampaat nää geeneissä..
Mä haluaisin mennä otsankohotukseen laskeutuneiden kulmakarvojen vuoksi. Jatkuva kulmien kohottelu aiheuttaa päänsärkyä. Epäilyttää, voiko lopputulos olla luonnollinen ja sitten tietysti tämä, että paljonko ihmisiltä tulisi lokaa niskaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat piristää itseäs näyttämällä paremmalta hyvin hoidetussa tukassa, niin miksi sitä ei vois tehdä naamalle?
Kerro minulle Yksi Julkkis joka pistosten jälkeen näyttää nuroemmalta ? Ketään ei oo. Otetaas esim Martina 42 v. Naama 54. Sitä ei pullistetyt ankkahuulet pelasta..vaan pahentaa ja tekee varjoviikset ja korostaa nasoja..
Tai tämä Martinan entinen kaveri joka pisti vielä Martinaa pahemmaksi:
botoksoitu ja täytetty marokkolainen Katiskajulkkis Sofia Blörf joka teetti vielä kaupan päälle nahkatrumpetin suunsa tilalle!
https://www.instagram.com/p/C_lQkTwtQmq/
eikä taida nähdä peilikuvaa todellisena kun katsoo itseään kännyn filttereiden kautta, joten ei tajua että tuo turvotettu suuaukkonsa näyttää juoksuaikaisen narttukoiran donitsimaiselta peräpäältä!!! Ne jotka on joutuneet vaihtaa vaippoja juoksuaikaisille narttukoirilleen, tietää mitä tarkoitan.
Jaa, itse en moisia ikinä ottaisi, olen onneksi kypsynyt keski-ikään mennessä sen verran henkisesti, että hyväksyn iän merkit. Enkä edes pidä ikääntymisen merkkejä mitenkään rumina ja ikävinä. Minusta kauniita ihmisiä on kaikenikäisissä, myös vaikka 70-vuotiaissa. Kovin kapea kauneuskäsitys on ihmisellä, jos näkee vain nuoret kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän näköisiä ne ihmiset on vanhempana, jotka aloittaa naamansa piikittämisen jo joskus parikymppisenä?
Sen amerikkalaisen edesmenneen kissanaamanaisen näköisiä, Jocelyn Wildenstein. Ellei pahemmilta.
Nuo aineethan on kehitetty yli viiskymppisille!
Vierailija kirjoitti:
ovat liian köyhiä
Päinvastoin, usein näitä kaikenlaisia ulkonäköpakkomielteitä on enemmän alemmissa tulo- ja sosiaaliluokissa. Yritetään päteä ulkonäöllä, kun ei oikein muutakaan ole. Hyvin luonnollisen näköistä porukkaa näkee esim. akateemisesti koulutetuissa asiantuntijanaisisa, ei ole irtoripsiä eikä fillereitä eikä ankkahuulia kellään.
Vierailija kirjoitti:
ovat liian köyhiä
On sinulla melko yksinkertainen maailmankuva ja ennen kaikkea surkea ihmistuntemus, jos kuvittelet että niillä jotka näitä esteettisiä epäluonnollisen näköisiä käsittelyjä paheksuvat, olisi erityisen heikko rahatilanne. :D
Botoxia otan joo naamariin, koska krooninen bruksismi. Hyvin auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin mennä otsankohotukseen laskeutuneiden kulmakarvojen vuoksi. Jatkuva kulmien kohottelu aiheuttaa päänsärkyä. Epäilyttää, voiko lopputulos olla luonnollinen ja sitten tietysti tämä, että paljonko ihmisiltä tulisi lokaa niskaan...
Mun tutulle kohotettiin otsa väkälangoilla, tehtiin Espoossa ja taisi maksaa muutaman satasen ja kestää pari vuotta. Siitä saa ainakin ajatusta miltä kohotettu otsa voisi näyttää ennen kuin hakeutuu leikkaukseen.
Maailmalla ja kansainvälisillä somevaikuttajilla on luonnollinen trendi nyt 2025, jossa silikoneja poistetaan sillä ne turvottaa koko kehoa, naama- ja huulitäytteitä poistetaan vasta-aine liotuspiikein, kaikkea myrkkyliimakiinnitteistä turhaa jatketta poistetaan kuten tekoripsiä, tekotukkaa ja tekokynsiä. Botoxia ei enää oteta koska aiheuttaa hiusrajan karkaamista ja hiustenlähtöä, ja monet raportoineet masennusta ja ahdistusta vuosikausien botoxin ottamisen jälkeen.
Ehkä tämä luonnollinen trendi tulee viimeisempänä syrjäseutu-Suomeen joskus 2026?
Vierailija kirjoitti:
Botoxia otan joo naamariin, koska krooninen bruksismi. Hyvin auttaa.
Tietäisit että sitä laitetaan vain alaleukaan, jos ottaisit.
Vierailija kirjoitti:
Myrkkyjä vaan elimistöön ja sitten ihmetellään kun esim. syövät lisääntyy. Outo juttu.
Tämä just. Nuoret naiset pistävät ihoonsa kaikenlaista mistä ei ole pitkäaikaista tutkimusta mitä voivat aiheuttaa. Järkyttävää.
Moneen kertaan naamansa kiristäneet näyttävät säikähtäneiltä hevosilta.
Kappas, vanha ketju nostettu.
En nyt enempää ruodi, koska
olen muutaman perusteellisen
kommentin toisaalla teemasta
jo kirjoittanut.
Toiveikasta torstaita!👋
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla ja kansainvälisillä somevaikuttajilla on luonnollinen trendi nyt 2025, jossa silikoneja poistetaan sillä ne turvottaa koko kehoa, naama- ja huulitäytteitä poistetaan vasta-aine liotuspiikein, kaikkea myrkkyliimakiinnitteistä turhaa jatketta poistetaan kuten tekoripsiä, tekotukkaa ja tekokynsiä. Botoxia ei enää oteta koska aiheuttaa hiusrajan karkaamista ja hiustenlähtöä, ja monet raportoineet masennusta ja ahdistusta vuosikausien botoxin ottamisen jälkeen.
Ehkä tämä luonnollinen trendi tulee viimeisempänä syrjäseutu-Suomeen joskus 2026?
Tässä loistokommmentti, kiitos!
Komppaan satasella!👋
ei ihan,kallista on jos asiaan koulutettu sairaanhoitaja tai lääkäri tekee. monet sokeutuu,kasvohalvauksia yms. jos halvalla takahuoneessa. halvat aineetkin. jos laatu restyline josta jo 2o vuoden koulutustehdas ja laaja kokemus. niin minimäärät maksaa 1000e ja jopa enemmän. ei joka tyypin hupia. kampaamotkin usein vie n 3kk väliajoin sen 25e. elämän muut menot päälle. ja useat miehetkin yrittää löytää halvempia partureita tai lykätään käyntivälejä. monelle kampaamokäynitkään aina niin helppoa.
Mä olen yli 5-kymppinen ja otan botoxia 2 x vuodessa. Naama lienee petolinnun p_rse sekä botoxin kanssa että ilman sitä. En koe rumentuneeni botoxilla, jos en kohta mikään kaunotarkaan ole.
Lisäksi minulle on se ja sama, mitä muut ihmiset tekevät. En arvota ketään ulkonäön perusteella. Eiköhän nämä tällaiset ole henkilökohtaisia juttuja? Hiukan erikoista, että jonkun toisen botox-piikit menevät tunteisiin,
Ps. Bruksismia hoidettaessa botoxia pistetään kaikkiin puremalihaksiin ja usein myös otsaan. Tiedän tämän, koska minulle on tämä hoito tehty kerran ja lääkäri selitti minulle ummet ja lammet hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Neljäkymmentä vuotta sitten amerikkalainen missivalmentaja kauhisteli suomalaisten hampaiden tilaa Heikki Kupille. Nykyään hampaiden kuorituksia, valkaisuja ja hiomisia tehdään ihan tavallisille duunareille ja tietoneennaputtelijoillekin.
Samoin on käynyt kasvojen kestopigmentoinneille. Moni laittaa kulmat kuntoon kerran vuodessa, toisille lisätään samalla rajaukset silmiin ja punaa huuliin.
Moni laittoi aiemmin kulmat kuntoon ja moni miettii nyt kun kulmakarvamuoti on muuttunut, että miten vanhentuneen muodin mukaisista tatuoinneista pääsee eroon.
Samaa paksua markkinointituubaahan nuo alan yrittäjät tuuttaavat, botoxit, pistokset ja muu keinotekoinen tekee kasvot typerän vanhenemista pelkäävän epävarman naamion näköisiksi ja on leikkimistä omalla terveydellään. Nämä erottaa kaukaa ja näyttävät luonnottomilta ja kauhistuttavilta.
Lisäksi täytteet jäävät naamaan iäksi, joten markkinoinnille on tarvetta ennenkuin uusi tieto tavoittaa jokaisen.
En näe linkitettyä juttua kovin pitkälle, mutta siinä täti kertoo viinanhuuruisesta nuoruudesta, ja myös tupakkaa palanut aina. Jos noin elää niin eihän se iho ole vanhana kovin hehkeä. Ite en ole koskaan polttanut eikä alkoholiakaan mene. Hyvä ravinto ja liikuntaa ollut aina. Hamsteriposket tulee geneettisenä perintönä, mutta mitä siitä? Vanheneminen on etuoikeus, pidän jhiuksia oman värisenä eli harmaina. Vältän kemikaalikuormitusta enkä ikinä laittaisi mitään myrkkyjä naamaani.
N56
Minkähän näköisiä ne ihmiset on vanhempana, jotka aloittaa naamansa piikittämisen jo joskus parikymppisenä?