Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole stressinsietokykyä ollenkaan.

Vierailija
25.03.2024 |

Yritän pitää arjen mahdollisimman samanlaisena kokoajan. Pää hajoaa jos yhtään tulee mitään ylimääräistä häslinkiä. Kestän sen kyllä, mutta itkettää, en pysty nukkumaan kunnolla ja olen todella vihainen, jos tulee mitään ylimääräisiä asioita hoidettavaksi. Eikä sen tarvitse olla edes mikään vaikea asia. Ja ainahan niitä tulee. Auttaako tähän mikään?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokenut burnoutin vai tottunut liian tasaiseen elämään? Kummastakin menee stressinsietokyky.

Vierailija
2/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko burn out taustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu nämä ongelmasi? Onko elämässäsi jotakin pielessä tai onko sinulla itselläsi ongelmia tai haasteita? 

Vierailija
4/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä paha muutosvastaisuus, haluaisin että kaikki asiat menisivät niin kuin itse olen suunnitellut ja ihmiset käyttäytyisivät järkevästi niin kuin haluaisin heidän käyttäytyvän.

En ole keksinyt mikä siihen auttaisi.

Silloin kun asioita tapahtuu paljon niin jotkut niistä muuttuvat helpommaksi, kun taas mitä vähemmän yllättäviä asioita on niin sitä vaikeampi niihin on suhtautua. Eli jos arki on liian tasaista niin pienikin asia voi tuntua sietämättömältä.

Vierailija
5/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä paha muutosvastaisuus, haluaisin että kaikki asiat menisivät niin kuin itse olen suunnitellut ja ihmiset käyttäytyisivät järkevästi niin kuin haluaisin heidän käyttäytyvän.

En ole keksinyt mikä siihen auttaisi.

Silloin kun asioita tapahtuu paljon niin jotkut niistä muuttuvat helpommaksi, kun taas mitä vähemmän yllättäviä asioita on niin sitä vaikeampi niihin on suhtautua. Eli jos arki on liian tasaista niin pienikin asia voi tuntua sietämättömältä.

Kerroit jo itse että et halua muuttua, siinä syy. Kiitos sinullekin rehellisyydestäsi.

Vierailija
6/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että koko nuoriväki kuuluu samaan porukkaan. Mitään ei kestetä, pää hajoaa, ja saikkua kiitos.

Vierailija
7/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omia vastuualueita hoitamatta tai työllistytätkö muita? Osaatko arvostaa muita ihmisiä tai asioita, elämää yms.?

Vierailija
8/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä burnout oli pari vuotta sitten. Nyt takaisin työelämässä. Arki kuormittavaa vammaisen lapsen kanssa ja taloushuolia. Olen tavallaan kroonisessa stressitilassa, jota yritän kompensoida pitämällä arjen mahdollisimman yksikertaisena. Ap

Vierailija
9/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskelmoitko asioita ja yrität kontrolloida kovin paljon? Salailetko asioita?

Vierailija
10/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievä burnout oli pari vuotta sitten. Nyt takaisin työelämässä. Arki kuormittavaa vammaisen lapsen kanssa ja taloushuolia. Olen tavallaan kroonisessa stressitilassa, jota yritän kompensoida pitämällä arjen mahdollisimman yksikertaisena. Ap

Mikä on sinun ongelmasi siis? Sinä tiedät sen itse.

Vierailija
11/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa autismilta.

Vierailija
12/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa autismilta.

Enemmänkin siltä että burn out on aiheuttanut pysyvästi heikentyneen vasteen stressi hormonien nousulle.

Vierailija
13/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä tykkää arjestasi tai työstäsi kenties vai onko surua elämästä tai jotakin sellaista? Sinun pitää olla vain itsellesi nyt rehellinen. Onko jotakin sellaista johon pitäisi saada muutoksia että stressi sekä oma vointisi kohenisi? Joskus on myös sisäistä kipuilua ja ahdistustakin, ne menevät ohitse. Ystävällekin voi puhua jos haluaa.

Vierailija
14/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus.

Vierailija
15/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa autismilta.

Enemmänkin siltä että burn out on aiheuttanut pysyvästi heikentyneen vasteen stressi hormonien nousulle.

Sitten se syy on yleensä sisäiset tunnetason haasteet, jos ei itse pysty tekemään mitään asialle niin sitten on vain selviydyttävä.

Vierailija
16/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitse jatkua iän kaiken, huolehdi vain itsestäsi sekä arkesi sujuvuudesta. Hyvää vointia teille jatkoon.

Vierailija
17/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa autismilta.

Sitten se syy on yleensä sisäiset tunnetason haasteet, jos ei itse pysty tekemään mitään asialle niin sitten on vain selviydyttävä.

Aika harva pystyy ja toi on aika yleistä nykyään. Kun ihmiset suorittaa elämää.

Vierailija
18/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräytä pari mykylää niin ei ole arki enää entisellään.

Vierailija
19/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on ollut elämässä surua, menetyksiä ja traumoja. En ole kuitenkaan jäänyt näihin vellomaan. Arki on kuitenkin itsessään jo niin kuormittavaa, etten kestä mitään mikä poikkeaa tavallisesta päivärytmistä. Ap

Vierailija
20/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa autismilta.

Aika harva pystyy ja toi on aika yleistä nykyään. Kun ihmiset suorittaa elämää.

No hän taisi tuossa kertoa että on tehnyt arjestansa mahdollisimman yksinkertaista. Kehon reagoidessa voimakkaasti tunnetiloilla sekä fyysisellä jännitykselläkin on vain selviydyttävä. Ymmärrystä erilaisia tilanteita kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan