Huomenta! Mitä teette tänään?
Itse nään töiden jälkeen tänään aikuiset lapseni.
Kommentit (14)
Nyt pyykkään ja sitten iltavuoroon töihin.
Olen s-lomalla joten lepäilen ja palstailen hetken.
Vien omaiseni terveyskeskukseen tikkien poistoon ja kipsin vaihtoon. Loppupäivän sairastan flunssaa ja toivon ettei kuume nouse.
Runks päivän ja sit reeneihin illaksi.
Taidan nukkua. En saanut yöllä nukuttua. Pitäisi tässä saada joku patteri päälle että tarkenee, kun alkoi sulake kärähtää. Eli mun kämpässä on jotain pahasti vialla tai joku laite viallinen. Toivottavasti ei pakastin. Kauankos se nyt pysyy jäässä, jos en jaksa vielä ruveta siirtämään sitä...
Sulakkeetkin loppu.
Mä en jaksa.
Töissä menee koko päivä, sitten rojahdan sohvalle.
Vähän etätöitä, siivoilua, ruoan laittoa ja illalla uimaan, sen jälkeen sohvalla loikoilua.
Vedän hirsiä, kävin Lidlissä eilen ja perjantaina, tarttui mukaan niin hyviä tarjouksia, ettei tarvitse tänään metsästää mitään uutta.
T. Lidl-mies.
Kärsin krapulaa ja päänsärkyä palstaillen ja avaraa luontoa katsellen, kunnes tajuan, että se huono olo lähtee ulkoilemalla ja lähden ulos...
En tiedä saanko tehtyä mitään. Uimaan tekis mieli mennä, mutta jää nähtäväksi tuleeko siitäkään mitään. Laiskottaa.
Laiskottaahan tuo. Makoilen sohvalla ja kuuntelen kun lapset leikkii keskenään. Sitten pitäs laittaa ruokaa, syödä, lepäillä, syödä ja sitten viedä esikoinen harrastukseen ja itse juoksemaan. Sit kotia, syömään, muksut nukkumaan ja ite nukkumaan. Ei ole kovinkaan aktiivinen päivä tänään. Menkatkin on niin vetelystyttää.
Vierailija kirjoitti:
Runks päivän ja sit reeneihin illaksi.
Hyvä idea. Salilla voi olla joku heterokin, ei tykkää jos oksa kovana läähätät.
Työhuoneen energianpuhdistus. Siivoan ja järjestelen paikkoja. Luovun osasta huonekaluja. Kevättä kohti!