HS: Suomalaisten syntyvyys niin matala, että 2113 maassa on enää alle 1 miljoonaa suomalaista ja 6 milj. ulko
https://www.hs.fi/talous/art-2000010098112.html
Alkaa olla viimeiset hetket käsillä tukea lapsiperheitä ja syntyvyyttä, tai maa on pitkälti Afrikasta ja Lähi-Idästä tulleiden hallussa, joilla naiset synnyttävät 6-10 lasta per nainen.
Kommentit (1144)
Olet silloin jo mullan alla, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tuon n. 35v ja kaveripiiristäni ainoa, jolla on enemmän kuin yksi lapsi. Noin puolella ei ole lainkaan lasta. Ketään ei voi pakottaa tekemään lapsia, mutta kyllä tosiasia on, että kun kantasuomalaisia lapsia ei synny, tämä yhteiskunta sellaisena kuin sen tunnemme tulee romahtamaan. Ja omien lasteni puolesta pelkään kyllä todella paljon.
Kannusta lastasi oppimaan hyvin englantia ja ehkä espanjaa, niin hänellä on mahdollisuus muuttaa isona suuren valtameren taakse.
Tämä lapsettomuus koskee kaikkia "länsimaita"! Ihan sama minne menet, koska kaikkialla sama ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule ikinä hankkimaan lapsia eikä mikään muuta mieltäni 😁
N24
Sharian alla mielipidettäsi ei kysytä.
Et siis tunne sharia-lakia 😂
Entä saamelaiset? Kuka huolehtii heidän oikeuksista jos Suomi uudelleenkansoittuu?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista nuorista naisista on aivopesty vihervassarien toimesta. Lapsettomuutta ei pitäisi tuputtaa nuorille naisille. Ennemmin ne pitäisi kokonaan kieltää, sillä lapsettomuuden tyrkyttämisestä ei seuraa mitään hyvään yhteiskunnalle.
Pää kiinni persuli, lapsettomuus trendaa etkä voi sille mitään 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tuon n. 35v ja kaveripiiristäni ainoa, jolla on enemmän kuin yksi lapsi. Noin puolella ei ole lainkaan lasta. Ketään ei voi pakottaa tekemään lapsia, mutta kyllä tosiasia on, että kun kantasuomalaisia lapsia ei synny, tämä yhteiskunta sellaisena kuin sen tunnemme tulee romahtamaan. Ja omien lasteni puolesta pelkään kyllä todella paljon.
Toisessa maailman sodassa sivareille jakoi englannissa naiset valkoisen kukan rintapieleen että tunnisti vastuun välttelijän. Nyt suomessa samaa metodia mukaillen voisi miehet jakaa sinkkunaisille rintamerkin jossa voisi olla kuiva oksa.
Siinä tapauksessa pitää myös keksiä näkyvä tunnus rintapieleen myös niille miehille, jotka tahallaan ovat petkuttaneet naisystävän/avovaimon tai vaimon (ex-vaimon?) suhteeseen, johon mies ei sitten lopulta halunnut yhtään lasta häiritsemään miehen leppoisaa elämää. Olen kuullut todella monen naisen kertovan tästä. Joskus nainen on jo sen ikäinen, että hänen lapsihaaveensa ovat lopullisesti turhia, kun suhde loppuu. Olen pahoillani heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä saamelaiset? Kuka huolehtii heidän oikeuksista jos Suomi uudelleenkansoittuu?
Niin, en tiedä. Miten ois vaikka saamelaiset itse?
Nauttikaa vaan te lapsettomat!
Ei mulla muuta!
Ruotsissa Gunnar ja Gunilla on vähemmistönä omassa maassaan jo 10-20v kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset ovat yrittäneet puhua väestönvaihdosta jo vuosia. Mutta ehei, heitä on pilkattu salaliittoteoreetikoiksi, foliohatuiksi ja ties miksi! On vain ihanaa rikkautta, kun tänne tulee etnistä rumpujen pärinää ja väriä katukuvaan. No, onnea heille, jotka joutuvat tätä aikanaan todistamaan.
Kannattaisi pikku hiljaa alkaa kuunnella muitakin kanavia kuin vain ns. virallista totuutta. Monella voi vielä tulla hätä käteen kun todellisuus selviää.
Nyt on viimeinen hetki porrastaa lapsilisät pieniä perheitä kannustamaan. Ensimmäisestä lapsesta tuntuva iso lapsilisä ja toisesta vain vähän pienempi. Seuraavista lapsista paljon vähemmän. Suurperheen hankkimiseen ei pidä yllyttää ketään.
Nyt on hyvä aika hallituksen nauttia :) Ja terveydenhuollon.
Naisia on vuosisadat väheksitty terveydenhuollossa eikä ole hoidettu. Hallitus jatkuvasti leikkaa tukia, myös lapsiperheiden.
Mua ei kiinnosta mitä tapahtuu vuonna 2113 kun olen silloin jo poissa. Siinä voi kokoomuksen ja persujen lapset miettiä mitä sitten tekevä! Hehän niitä ulkomailta olevia ihmisiäkin tänne raahasi.
Vierailija kirjoitti:
Koko valkoinen rotu tulee tulevaisuudessa harventumaan. Valkoiset naiset eivät synnytä mutta négrüt taas synnyttävät koirapentueen kokoisia perheitä. No, rahat kuitenkin pysyvät valkoisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Monet ihmiset ovat yrittäneet puhua väestönvaihdosta jo vuosia. Mutta ehei, heitä on pilkattu salaliittoteoreetikoiksi, foliohatuiksi ja ties miksi! On vain ihanaa rikkautta, kun tänne tulee etnistä rumpujen pärinää ja väriä katukuvaan. No, onnea heille, jotka joutuvat tätä aikanaan todistamaan.
Kannattaisi pikku hiljaa alkaa kuunnella muitakin kanavia kuin vain ns. virallista totuutta. Monella voi vielä tulla hätä käteen kun todellisuus selviää.
Nyt on viimeinen hetki porrastaa lapsilisät pieniä perheitä kannustamaan. Ensimmäisestä lapsesta tuntuva iso lapsilisä ja toisesta vain vähän pienempi. Seuraavista lapsista paljon vähemmän. Suurperheen hankkimiseen ei pidä yllyttää ketään.
Aika monet ei nykyään löydä parisuhteita. Miten olisi, jos tukisivat joka kuukausi yhden palkan (2000e) yh-äitejä, jotka olisivat valmiita tekemään lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Tänne muuttavat tuovat mukanaan omat tapansa. Kannattaa katsoa Ruotsiin päin, niin tietää mitä on mahdollisesti tulossa.
Ruotsissa on juuri syytteessä pariskunta, joka oli naittanut alaikäisen poikansa Serbiaan. Nyt perheen alaikäinen tytär pelkää samaa kohtaloa ja on pyytänyt viranomaisilta suojaa. Siis Euroopassa 2000-luvulla. Oletan, että ymmärsin uutisen suurinpiirtein oikein.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä tukee ja levittää väestömäärävalhetta - haluaa näivettää Suomen
Viime vuosina olemme todistaneet Venäjän määrätietoista yrittämistä vaikuttaa länsimaisten yhteiskuntien sisäisiin asioihin, ja tämä kampanja on saanut monia muotoja. Yksi huolestuttavimmista keinoista on väestömäärävalheiden levittäminen, joka on erityinen uhka suomalaiselle yhteiskunnalle. Tämä ei ole vain äärimmäistä propagandaa, vaan se on myös osa laajempaa strategiaa, joka pyrkii heikentämään Suomen yhtenäisyyttä ja tulevaisuutta.
Venäjän propagandavälineet, kuten maksetut trollit ja vaihtoehtoiset faktat, pyrkivät horjuttamaan suomalaista keskustelua ja luomaan epäluottamusta valtion instituutioita kohtaan. Hyvinvointiyhteiskuntamme peruspilarit, kuten koulutus ja terveydenhuolto, joutuvat kyseenalaistetuksi, kun valeuutiset leviävät tehokkaasti sosiaalisessa mediassa. Tämä ei ole vain harmitonta kikkailua vaan vaarallinen yritys vaikutt
Spämmää vaan tätä samaa paskaa, en muuta silti mieltäni. En synnytä yhtään lasta tähän maahan. n32
Väestömäärää koskeva laskelma on puhtaasti matemaattinen. Jos syntyvyys on samalla tasolla kuin nyt, väkimäärä todellakin putoaa miljoonaan hyvinkin nopeasti ellei muualta tule väkeä korvaamaan syntyvyyden alenemista.
Vierailija kirjoitti:
Älkäämme antako Venäjän vauvavastaisen manipuloinnin näivettää yhteiskuntaamme; sen sijaan vahvistakaamme sitä yhdessä!
Ime paskaa persurunkku
Noniin, nyt sitten voisi rummuttaa oikein urakalla, kuinka r*sistisia me olemme. Justhan Ylellä oli juttu siitä. Olemme nurkkakuntaisia, täällä on pimeää ja kylmää, ruoka on pahaa puuroa.
Jääkää etelämmäs! Täällä kävelee vain jääkarhuja kaduilla!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa Gunnar ja Gunilla on vähemmistönä omassa maassaan jo 10-20v kuluttua.
Eikös vähemmistöt saa aina erikoiskohtelua, hyvä asia siis.
Kannusta lastasi oppimaan hyvin englantia ja ehkä espanjaa, niin hänellä on mahdollisuus muuttaa isona suuren valtameren taakse.