Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Suomalaisten syntyvyys niin matala, että 2113 maassa on enää alle 1 miljoonaa suomalaista ja 6 milj. ulko

Vierailija
25.03.2024 |

https://www.hs.fi/talous/art-2000010098112.html

Alkaa olla viimeiset hetket käsillä tukea lapsiperheitä ja syntyvyyttä, tai maa on pitkälti Afrikasta ja Lähi-Idästä tulleiden hallussa, joilla naiset synnyttävät 6-10 lasta per nainen.

Kommentit (1144)

Vierailija
941/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaistaustaista. Mutta mitä sitten?

Eipä omakaan lapseni kovin suomalaistaustainen ole, isänsä on britti ja minullakin vain toinen vanhempi suomalainen. Ja sen suomalaisen vanhemmat isovanhempien vanhemmat saapui Suomeen muualta.

Joten voimme aivan yhtä hyvin täyttää tämänkin maan lähi-idän sukupolvien yli serkkuavioituvilla islamisteilla.

Viimeinen sammuttaa valot. Monikulttuuria on 100% islam.

Tosiaan tuossa näkee sen vihervasemmiston psykoottisen vihan suomalaista kulttuuria ja perinteitä kohtaan. 

Naiset eivät yleensä tykkää m isogynistisitä r aiskauskulttuureista. Koittakaa adaptoida vaikka kristinuskon opit perheestä huolehtimisesta, monogamiasta, ym. niin palataan sitten asiaan. Ei me tulla apinoiden kanssa lisääntymään.

Vierailija
942/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme itse todennäköisesti monin osin muualta tulleita, jos historiaa katsoo.

Eikä se ole ollut ongelma. Esimerkiksi Etelä-Pohjanmaalla melko yleinen musta tukka on todennäköisesti romaniväestön geeniperimää. Eli jotkut meistä ovat menneisyydessä solmineet läheisiäkin suhteita muiden ryhmien kanssa. Miksi ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa.  Tuohon aikaa 200 vuotta. Ykskään meistä ei elä enää silloin.

Ekä edes meidän lapsemme eikä heidän lapsensensa jne.

200 vuotta pitkä aika. Hyvin pitkä. Kellään meillä ei ole vähäisintäkään käsitystä, millainen koko maailma silloin.

Jos se edes on maapallo olemassa.

Laskutaito on vähän hukassa. Siihen on alle 90 vuotta.

Vierailija
944/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voimaannuttavaa"! #QueenSlay #BossGirl

Ihanaa feministit, ihanaa!

Vierailija
945/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihan sama minulle, sillä en aio synnyttää yhtään lasta. Eikä se ole kenenkään syy tai mihinkään venäjän propagandan uskotaan, vaan koska en itse halua synnyttää tai saada lapsia."

Propaganda siis toimii. Ei muuta.

Ruikuti ruikuti

Vierailija
946/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että täällä ei afrikaanot ja muut hiekkan...it pärjää ilman kantasuomalaisia.

Vai luuletteko että he pitää infraa pystyssä pakkasilla ? 

Sori mutta heidän ihonvärinsä ei ole sopeutunut pohjoisiin oloihin vaan kuumuuteen . Luulisi evoluutioteoriaan uskovien tämän ottavan huomioon.

Kylmyyteen voi varustautua vaatetuksella.

Vierailija
947/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä se ole ollut ongelma. Esimerkiksi Etelä-Pohjanmaalla melko yleinen musta tukka on todennäköisesti romaniväestön geeniperimää. Eli jotkut meistä ovat menneisyydessä solmineet läheisiäkin suhteita muiden ryhmien kanssa. Miksi ei?

Niin, kansainvaellukset kymmeniä tuhansia vuosia sitten. Joten aivan yhtä hyvin voimme ryhtyä sisäsiittoisiksi islamisteiksi. Miksi ei?

Vierailija
948/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihan sama minulle, sillä en aio synnyttää yhtään lasta. Eikä se ole kenenkään syy tai mihinkään venäjän propagandan uskotaan, vaan koska en itse halua synnyttää tai saada lapsia."

Propaganda siis toimii. Ei muuta.

Ruikuti ruikuti

Edelleen olen Pietarin trollitehaalla töissä ja saan siitä rahaa, kun kasvatan kahtiajakoa Suomessa. HAUKUN täällä myös ihan kaikkia puolueita. Päässäni ei ole vikaa. Se on joko tätä tai joudun rintamalle.

Minusta kerrottu teidänkin "mediassa":

https://yle.fi/a/74-20012427

Ystävällisin terveisin,

Venäjän informaatio-

vaikuttamisen yksikkö Storm-1516

Vierailija
949/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytystalkoisiin !!!

Vaatii SDP 👍🤰

Helsingin Sanomat

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005337384.html

Lisä tietoa himokkaille

https://synnytystalkoot.fi/

Kaikki hedelmöittymään

👍

Vierailija
950/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku idari spämmää taas noita oksettavia raskausvideoita ja venäjän propagandaa 🤮

Vierailija
951/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, että hesari uutisoi salaliittoteorioita totuuksina.

Vai leimattiinko totuus salaliittoteoriaksi? Ei kai nyt sentään...

Tilastoja on paha kiistää. Helsingissä sen näkee joka päivä, jos liikkuu kodin ulkopuolella. Ne ovat tosiasioita. Meille outoja ajatusmaailmoja paapovat ehtivät itse nähdä toisenlaista menoa vielä elinaikanaan.

Vierailija
952/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hallitus näpertelee joidenkin budjettialijäämien ym yhdentekevien lillukanvarsien kanssa!

Tämä ei ole mikään Civilization-peli jossa meillä on taustalla joku kansanisä joka miettii koko kansan selviytymistä kokonaisuutena ja ohjailee päätöksiä sen mukaan.

Maa on tätä nykyä vain eräänlainen työvoimareservi eliitille joka kulutetaan loppuun, ja siirrytään sitten johonkin toiseen maahan kuluttamaan sen maan väestö pois.

Ketään ei kiinnosta kansan selviytyminen ja jatkuminen, kun suurpääomalle on ihan sama ketkä tätä maaplänttiä asuttavat. Tekee se kahden afrikkalaisen muuttajan lapsikin hanttihommat ja vielä matalammalla palkalla kuin suomalainen, suostuu asumaan vaikka vanhempiensa kaksiossa sen sijaan että haluaa omakotitalon.

Ketään ei ole koskaan kiinnostanut kansan selviytyminen kansoja tulee ja menee. Aina valta ja raha ovat ratkaisseet. 50v päähän ennustaminen on mahdotonta tälläisissä asioissa. Kun elintaso nousee lapsia ei haluta.

Vierailija
953/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kansainvaellukset kymmeniä tuhansia vuosia sitten. Joten aivan yhtä hyvin voimme ryhtyä sisäsiittoisiksi islamisteiksi. Miksi ei?

Tunnut vihaavan jotain ryhmää? Tunnetkothan asiaa riittävästi vai meneekö vain tunteisiin?

Tieteelle et kuitenkaan mitään mahda. Aatu murehti samoista aihepiireistä ja huonosti siinäkin kävi.

Vierailija
954/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vauraasta perheestä, eikä lapseni pääsisi tässä Barona-pätkätyöhelvetissä kuin maksamaan jonkun 200 sijoitusasuntoa omistavan tyypin lainanlyhennyksiä pois koko elämänsä.

Parempi olla tekemättä sitä ollenkaan. Olen itsekin kärvistellyt akateemisena työttömänä ja silpputyöläisenä koko aikuisikäni 2011 lähtien. Maalla ei ole mitään tarjottavaa muille kuin jo ennestään rikkaille, paitsi orjan osa.

Näetkö elämän arvon vain sitä kautta mitä omistaa tai kuinka paljon on rahaa?

Vierailija
955/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihan sama minulle, sillä en aio synnyttää yhtään lasta. Eikä se ole kenenkään syy tai mihinkään venäjän propagandan uskotaan, vaan koska en itse halua synnyttää tai saada lapsia.

N 24"

Joo, älä vaan synnytä. Pelaat suoraan Putinin pussiin täällä, kun ei synny suomalaisia, niin ei ole sitten mitään Suomeakaan. Ry*sät tulee valloittamaan Suomen ilman mitään vastarintaa. Ei veteraanit tätä varten taistelleet ja kuolleet rintamalla.

Suomessa naiset on kyllä itsekkäitä. Minä minä ja minun haluni, viis siitä mitä tulevat suomalaiset sukupolvet joutuu kärsimään täällä.

Olet varsinainen tuulihattu. Veteraanitkin piti mainita.

Vierailija
956/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä noin kauaa mene. Sota tulee väistämättä ennen sitä. 

Vierailija
957/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule ikinä hankkimaan lapsia eikä mikään muuta mieltäni 😁 

N24

Vierailija
958/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole nyt aivan sama ketä täällä asuu, kunhan vain saadaan pidettyä maa asuttuna ja internetti päällä, jotta voimme jatkossakin kirjoittaa vauva-palstalle.

Vierailija
959/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule ikinä hankkimaan lapsia eikä mikään muuta mieltäni 😁 

N24

Sharian alla mielipidettäsi ei kysytä.

Vierailija
960/1144 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin. On tätä jo vuosia kuitenkin yrittetty välttämätöntä uudistusta saada tehdyksi. Ei ole suomalaiset tätä päivää. Etuoikeutettuja ja vuosimiljoonia riistäneet vain muita.

Ettäkö suomalaiset olisivat riistäneet muita miljoonien vuosien ajan? Se ei ole totta. meitä on kyllä "riistetty", mikä tosin on voiomakas ilmaisu. Maamme oli  Ruotsin köyhä itäosa monta sataa vuotta. Sinä aikana Ruotsi keräsi veroja tältä köyhältä kansalta ja vei nuoria suomalaismiehiä sotimaan kulloisenkin kuninkaan käymiin sotiin. Tämä on historiaa. Erilaista ja käsittämätöntä kieltä puhuvat suomalaiset olivat melkein paarialuokkaa verrattuna ruotsalaisiin. Toki Ruotsin aika toi myös hyviä asioita tänne länsimaisen kulttuurin ja ajattelutavan muodossa, esim. oikeuslaitosta ajatellen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän