Riikka Purra julkaisi oman leikkuulauta -malliston! Mitä muita tuotteita hallitus voisi lanseerata pelastaakseen Suomen talouden?
Jokainen meistä on varmasti tietoinen siitä, että valtionkassan pohja häämöttää ja velkavuori paisuu päivä päivältä. Onneksi meillä on hyvä hallitus ja hyvä hallitusohjelma. He ovat tarttuneet näihin ongelmiin näpsäkällä otteella.
Purra julkaisi oman leikkuulauta -malliston kuun alussa X:ssä /ent. Twitter. Ja Arto Satonen poseerasi alasti saunan lauteilla saaden monen visioimaan, olisiko seksikäs Satonen Suomen seuraava vientivaltti? Arto of Finland -pussilakanoille ja postikorteille on jo kysyntää!
Mitä muita tuotteita hallitus voisi lanseerata, jotta saataisiin Suomineidon kukkaroon täytettä?
Kommentit (1813)
Vierailija kirjoitti:
Roskalavalla rapisee. Sinne on hylätty perinteiset suomalaiset arvot: rehellisyys, yhdenvertaisuus ja toisten kunnioittaminen. Joku persu kantaa sinne vielä sotaveteraanien iskulausetta: kaveria ei jätetä! Persun paidassa lukee: empatia ei kuulu politiikkaan.
Keskisarjan ali-ihmisille oma reservaatti. Testaa kuulitko sinäkin sinne.
Turmiolan Teemu tykkäsi tämän ketjun sivunumerosta. 👍🏼
Se Riikan epätoivoon ajaa
Kun Halla ääniä ei saa
Ei auta enää olla hiljaa
Täytyy suoltaa valheita
Ja sakset teroittaa
Keskeltä kumpujen, mullasta maan
Viha kasvaa, kun sitä ruokkii pelolla
Niin Turmiolan Teemu taas herää henkiin
Ja herrojen elkeet tarttuvat renkiin
Työttömyys kasvaa, on saksille töitä
Kansa syö valheita ja kiristää vöitä
Tämä tuhansien murheellisten valheiden maa
Jonne toisenlaiset ihmiset tulla ei saa
Kun rasistiset persut täällä kaikesta määrää
Ja Orpo ei huomaa siinäkään mitään väärää
Vaikka Suomea johtavat elämänkoululaiset
Sisulaiset, hommalaiset, miehet ja naiset
Persujen epätoivosta he kertovat
Katso Wille Rydmanin valokuvat Nürnbergistä.
-Nousin Hitlerin puhujakorokkeelle, Wille kirjoittaa.
Keskisarja Macht Frei pihaportti, tosin t-paidankin voisin ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Munasarjan heikompilaatuista kotipolttoista reilulla alennuksella. Ei voi valittaa, jos näkö lähtee.
Testattu vaativissa kenttäolosuhteissa, kuten A-studion suorassa lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskalavalla rapisee. Sinne on hylätty perinteiset suomalaiset arvot: rehellisyys, yhdenvertaisuus ja toisten kunnioittaminen. Joku persu kantaa sinne vielä sotaveteraanien iskulausetta: kaveria ei jätetä! Persun paidassa lukee: empatia ei kuulu politiikkaan.
Teetin T-paidan siinä lukee RAHAA ON kysynnän mukaan tulee myyntiin,jos myy hyvin laajenee VAPPUSATANEN paitaan jos tämäkin myy tulee OLEN VAIN IHMINEN.
Persu ei voi käyttää paitaa, jossa lukee: olen vain ihminen. Siinä pitäisi lukea: olen yli-ihminen.
Ecce HOMO -paidat on jo myyty loppuun. ecce siis pienellä ja HOMO isolla.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetin T-paidan siinä lukee RAHAA ON kysynnän mukaan tulee myyntiin,jos myy hyvin laajenee VAPPUSATANEN paitaan jos tämäkin myy tulee OLEN VAIN IHMINEN.
Persu ei voi käyttää paitaa, jossa lukee: olen vain ihminen. Siinä pitäisi lukea: olen yli-ihminen.
Ecce HOMO -paidat on jo myyty loppuun. ecce siis pienellä ja HOMO isolla.
-winner-
Kyllä jokaisen itseään kunnioittavan persun kaapista yksi eccentric homo -paita löytyy.
Ulkomainen diplomaattilähde arvioi Keskisarjan esittämiä näkemyksiä.
Sanotaan asia siten kuin se on. Ne ovat fasismia, hän sanoo.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6dd8af2e-8cbc-4253-a059-dff71d4ce…
Vasemmisto on kehittänyt loistavan lääkkeen vasennukseen: Pjunic 3000mg
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä pääministeri Orpon lääkkeen fasismiin.
Hallitus voisi julkaista Petterin Festari-passin, millä pääsee kesän kaikille keikoille, ja voi ottaa myös seurueen mukaan samalla passilla. Voitaisiin myös myydä Petterin Juomapassia ja Petterin Sapuskapassia, joita voisi vilauttaa kaikilla festareilla janon tai pikkunälän yllättäessä. Sarin promilletesti puolestaan antaisi aina 0-tuloksen, vaikka mittauksen kohde ryömisi lattialla huiterin tuiterissa. Tulosta voisi vilauttaa kaikille uteliaille, viranomaisille, puolisolle ja työnantajalle.
"Tättädätättäädättättää nyt piidetään ikävää
Tyttydytyttyydyttyttyy näin sielu tyydyttyy..."
Myydään Teemu Keskisarjan filosofian tohtorin tutkinto tarpeettomana. Tämä historian oppiaineessa suoritettu tutkinto ei auttanut erottamaan todellisuutta salaliittoteoriasta, eikä estänyt puhumasta ihmisarvoa alentavia höpöjuttuja, vaikka historia kyllä opettaa, mitä siitä seuraa.
Purran mallilla valettu tekovit... marjaämpäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan "Heikkoa ainesta"
Vierailija kirjoitti:
Myydään Teemu Keskisarjan filosofian tohtorin tutkinto tarpeettomana. Tämä historian oppiaineessa suoritettu tutkinto ei auttanut erottamaan todellisuutta salaliittoteoriasta, eikä estänyt puhumasta ihmisarvoa alentavia höpöjuttuja, vaikka historia kyllä opettaa, mitä siitä seuraa.
Jep. Teemulta on jäänyt historiasta lukematta 1930-luvun Saksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskisarjan ali-ihmisille oma reservaatti. Testaa kuulitko sinäkin sinne.
Voisko vaikka Joutsenosta tehdä persureservaatin. Sähköaita ympärille ja suljettu omavaraistalous.
Toki joutsenolaiset ei-persut pitää ensin sieltä pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä pääministeri Orpon lääkkeen fasismiin.
Toivon että se on helvetin iso, piikikäs suppo.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Yli-ihminen