Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purra julkaisi oman leikkuulauta -malliston! Mitä muita tuotteita hallitus voisi lanseerata pelastaakseen Suomen talouden?

Vierailija
24.03.2024 |

Jokainen meistä on varmasti tietoinen siitä, että valtionkassan pohja häämöttää ja velkavuori paisuu päivä päivältä. Onneksi meillä on hyvä hallitus ja hyvä hallitusohjelma. He ovat tarttuneet näihin ongelmiin näpsäkällä otteella.

Purra julkaisi oman leikkuulauta -malliston kuun alussa X:ssä /ent. Twitter. Ja Arto Satonen poseerasi alasti saunan lauteilla saaden monen visioimaan, olisiko seksikäs Satonen Suomen seuraava vientivaltti? Arto of Finland -pussilakanoille ja postikorteille on jo kysyntää!

Mitä muita tuotteita hallitus voisi lanseerata, jotta saataisiin Suomineidon kukkaroon täytettä?

Kommentit (1813)

Vierailija
1741/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskalavalla rapisee. Sinne on hylätty perinteiset suomalaiset arvot: rehellisyys, yhdenvertaisuus ja toisten kunnioittaminen. Joku persu kantaa sinne vielä sotaveteraanien iskulausetta: kaveria ei jätetä! Persun paidassa lukee: empatia ei kuulu politiikkaan.

Teetin T-paidan siinä lukee RAHAA ON kysynnän mukaan tulee myyntiin,jos myy hyvin laajenee VAPPUSATANEN paitaan jos tämäkin myy tulee OLEN VAIN IHMINEN.

Persu ei voi käyttää paitaa, jossa lukee: olen vain ihminen. Siinä pitäisi lukea: olen yli-ihminen.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Yli-ihminen

Vierailija
1742/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskalavalla rapisee. Sinne on hylätty perinteiset suomalaiset arvot: rehellisyys, yhdenvertaisuus ja toisten kunnioittaminen. Joku persu kantaa sinne vielä sotaveteraanien iskulausetta: kaveria ei jätetä! Persun paidassa lukee: empatia ei kuulu politiikkaan.

Keskisarjan ali-ihmisille oma reservaatti. Testaa kuulitko sinäkin sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turmiolan Teemu tykkäsi tämän ketjun sivunumerosta. 👍🏼

Vierailija
1744/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Riikan epätoivoon ajaa

Kun Halla ääniä ei saa

Ei auta enää olla hiljaa

Täytyy suoltaa valheita

Ja sakset teroittaa

Keskeltä kumpujen, mullasta maan

Viha kasvaa, kun sitä ruokkii pelolla

Niin Turmiolan Teemu taas herää henkiin

Ja herrojen elkeet tarttuvat renkiin

Työttömyys kasvaa, on saksille töitä

Kansa syö valheita ja kiristää vöitä

Tämä tuhansien murheellisten valheiden maa

Jonne toisenlaiset ihmiset tulla ei saa

Kun rasistiset persut täällä kaikesta määrää

Ja Orpo ei huomaa siinäkään mitään väärää

Vaikka Suomea johtavat elämänkoululaiset

Sisulaiset, hommalaiset, miehet ja naiset

Persujen epätoivosta he kertovat

Vierailija
1745/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Wille Rydmanin valokuvat Nürnbergistä.

-Nousin Hitlerin puhujakorokkeelle, Wille kirjoittaa.

https://x.com/amanblick/status/1676588809285169153

Vierailija
1746/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisarja Macht Frei pihaportti, tosin t-paidankin voisin ostaa.

Vierailija
1747/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munasarjan heikompilaatuista kotipolttoista reilulla alennuksella. Ei voi valittaa, jos näkö lähtee.

Testattu vaativissa kenttäolosuhteissa, kuten A-studion suorassa lähetyksessä. 

Vierailija
1748/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetin T-paidan siinä lukee RAHAA ON kysynnän mukaan tulee myyntiin,jos myy hyvin laajenee VAPPUSATANEN paitaan jos tämäkin myy tulee OLEN VAIN IHMINEN.

Persu ei voi käyttää paitaa, jossa lukee: olen vain ihminen. Siinä pitäisi lukea: olen yli-ihminen.

Ecce HOMO -paidat on jo myyty loppuun. ecce siis pienellä ja HOMO isolla.

-winner-

Vierailija
1749/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ecce HOMO -paidat on jo myyty loppuun. ecce siis pienellä ja HOMO isolla.

-winner-

Kyllä jokaisen itseään kunnioittavan persun kaapista yksi eccentric homo -paita löytyy.

Vierailija
1750/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomainen diplomaattilähde arvioi Keskisarjan esittämiä näkemyksiä.

Sanotaan asia siten kuin se on. Ne ovat fasismia, hän sanoo.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6dd8af2e-8cbc-4253-a059-dff71d4ce…

Vierailija
1751/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto on kehittänyt loistavan lääkkeen vasennukseen: Pjunic 3000mg

Vierailija
1752/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä pääministeri Orpon lääkkeen fasismiin.

Vierailija
1753/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus voisi julkaista Petterin Festari-passin, millä pääsee kesän kaikille keikoille, ja voi ottaa myös seurueen mukaan samalla passilla. Voitaisiin myös myydä Petterin Juomapassia ja Petterin Sapuskapassia, joita voisi vilauttaa kaikilla festareilla janon tai pikkunälän yllättäessä. Sarin promilletesti puolestaan antaisi aina 0-tuloksen, vaikka mittauksen kohde ryömisi lattialla huiterin tuiterissa. Tulosta voisi vilauttaa kaikille uteliaille, viranomaisille, puolisolle ja työnantajalle.

Vierailija
1754/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tättädätättäädättättää nyt piidetään ikävää

Tyttydytyttyydyttyttyy näin sielu tyydyttyy..."

Vierailija
1755/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään Teemu Keskisarjan filosofian tohtorin tutkinto tarpeettomana. Tämä historian oppiaineessa suoritettu tutkinto ei auttanut erottamaan todellisuutta salaliittoteoriasta, eikä estänyt puhumasta ihmisarvoa alentavia höpöjuttuja, vaikka historia kyllä opettaa, mitä siitä seuraa.

Vierailija
1756/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran mallilla valettu tekovit... marjaämpäri.

Vierailija
1757/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Yli-ihminen

Ei, vaan "Heikkoa ainesta"

Vierailija
1758/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydään Teemu Keskisarjan filosofian tohtorin tutkinto tarpeettomana. Tämä historian oppiaineessa suoritettu tutkinto ei auttanut erottamaan todellisuutta salaliittoteoriasta, eikä estänyt puhumasta ihmisarvoa alentavia höpöjuttuja, vaikka historia kyllä opettaa, mitä siitä seuraa.

Jep. Teemulta on jäänyt historiasta lukematta 1930-luvun Saksa.

Vierailija
1759/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskisarjan ali-ihmisille oma reservaatti. Testaa kuulitko sinäkin sinne.

Voisko vaikka Joutsenosta tehdä persureservaatin. Sähköaita ympärille ja suljettu omavaraistalous.

Toki joutsenolaiset ei-persut pitää ensin sieltä pelastaa.

Vierailija
1760/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä pääministeri Orpon lääkkeen fasismiin.

Toivon että se on helvetin iso, piikikäs suppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän