Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purra julkaisi oman leikkuulauta -malliston! Mitä muita tuotteita hallitus voisi lanseerata pelastaakseen Suomen talouden?

Vierailija
24.03.2024 |

Jokainen meistä on varmasti tietoinen siitä, että valtionkassan pohja häämöttää ja velkavuori paisuu päivä päivältä. Onneksi meillä on hyvä hallitus ja hyvä hallitusohjelma. He ovat tarttuneet näihin ongelmiin näpsäkällä otteella.

Purra julkaisi oman leikkuulauta -malliston kuun alussa X:ssä /ent. Twitter. Ja Arto Satonen poseerasi alasti saunan lauteilla saaden monen visioimaan, olisiko seksikäs Satonen Suomen seuraava vientivaltti? Arto of Finland -pussilakanoille ja postikorteille on jo kysyntää!

Mitä muita tuotteita hallitus voisi lanseerata, jotta saataisiin Suomineidon kukkaroon täytettä?

Kommentit (1813)

Vierailija
1721/1813 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkataulu. Kuvana Orpo, Purra, Elli Aaltonen tai Jari "Minä keksin aktiivimallin" Lindström.

Vierailija
1722/1813 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas Riikka on vielä anteeksipyyntöä teeskentelevä, au naturel -Riikka.

Haluaisin nähdä enemmän au naturel -Riikkaa. Se voisi myydä vaikka kosmetiikkaa.

Au naturel -Riikka voisi tulla selittämään, miksi Riikka Purran suosikki, Argentiinan moottorisahaa heiluttava presidentti on korruptioskandaalin keskellä.

https://www.theguardian.com/world/2025/aug/27/javier-milei-sister-argen…

Riikka Purra kirjoitti:

Tapasin Argentiinan talousministerin, entisen keskuspankin pääjohtajan, joka johtaa massiivisia talousuudistuksia presidentti Milein johdolla.

Monet indikaattorit näyttävät selvästi oikeaan suuntaan, pitkästä aikaa.

https://x.com/ir_rkp/status/1849404804096803157

Onko Riikan mielestä oikea suunta korruptio? Siihen suuntaan indikaattorit nyt näyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/1813 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyt Petterin käärmeöljyä!

Vierailija
1724/1813 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kristillisdemokraattien syysnäyttelyyn. Esillä pyhäinjäännöksiä Israelista, kuten Jeesuksen esinahka, ja nähtävyyksiä Suomesta, kuten Sari Essayahin vähän käytetty omatunto.

Vierailija
1725/1813 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Tavion haastattelu: Identiteettipolitiikka parantaa haavat. Sodan runtelemat lapset eivät tarvitse sairaalahoitoa.

Tätä hoitoa hallitus tarjoaa kohta myös Suomen sairaille. Ei enää kalliita lääketieteellisiä hoitoja, vaan joku puoskari kirjoittaa reseptillä aimo annoksen identiteettipolitiikkaa, sitä parempaa perussuomalaista laatua.

Vierailija
1726/1813 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermuli-ihoseerumi, se on naturel.

Tosiaankin: hallituksen kosmetiikkasarjan mainoskasvohan määritteli itsensä jo Halla-ahon Scriptaan kirjoittaessaan ihan itse itsensä spermanaamaksi, 50-kiloiseksi blondiksi söpöliiniksi.

Vierailija
1727/1813 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä hoitoa hallitus tarjoaa kohta Suomen sairaille. Ei enää kalliita lääketieteellisiä hoitoja, vaan joku puoskari kirjoittaa reseptillä aimo annoksen identiteettipolitiikkaa, sitä parempaa perussuomalaista laatua.

Jeesus sanoi: Ota vuoteesi ja kävele.

Riikka sanoi: Mene töihin!

Vierailija
1728/1813 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä hoitoa hallitus tarjoaa kohta Suomen sairaille. Ei enää kalliita lääketieteellisiä hoitoja, vaan joku puoskari kirjoittaa reseptillä aimo annoksen identiteettipolitiikkaa, sitä parempaa perussuomalaista laatua.

Jeesus sanoi: Ota vuoteesi ja kävele.

Riikka sanoi: Mene töihin!

Jeesus vastasi Riikalle: En ehdi puusepän hommiin, kun mulla on kutsumus puhua ihmisille. Haluan vapauttaa Palestiinan keisari Augustuksen vallasta, vaikka sinä olisit eittämättä tykännyt tyrannista, joka käskee tappaa ja virtaam heittää kaikki alle kaksivuotiaat poikalapset.

Vierailija
1729/1813 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermuli-ihoseerumi, se on naturel.

Käsin lypsetty omalla tilalla. Vaalikarjakin saa käydä välillä lypsettävänä.

Vierailija
1730/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytävänä vähänkäytetty kokoomuksen meriselitys: Riikka puhui omilleen. Ei toimi.

Vierailija
1731/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskalavalla rapisee. Sinne on hylätty perinteiset suomalaiset arvot: rehellisyys, yhdenvertaisuus ja toisten kunnioittaminen. Joku persu kantaa sinne vielä sotaveteraanien iskulausetta: kaveria ei jätetä! Persun paidassa lukee: empatia ei kuulu politiikkaan.

Vierailija
1732/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen teltalla jaetaan halpaa makkaraa ja suomalaisille vieraita arvoja. Ne ovat tuontitavaraa suoraan USA:sta: ahneus, itsekkyys, epärehellisyys ja säälimättömyys.

Vierailija
1733/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas Riikka on vielä anteeksipyyntöä teeskentelevä, au naturel -Riikka.

Haluaisin nähdä enemmän au naturel -Riikkaa. Se voisi myydä vaikka kosmetiikkaa.

Au naturel -Riikka voisi tulla selittämään, miksi Riikka Purran suosikki, Argentiinan moottorisahaa heiluttava presidentti on korruptioskandaalin keskellä.

https://www.theguardian.com/world/2025/aug/27/javier-milei-sister-argen…

Riikka Purra kirjoitti:

Tapasin Argentiinan talousministerin, entisen keskuspankin pääjohtajan, joka johtaa massiivisia talousuudistuksia presidentti Milein johdolla.

Monet indikaattorit näyttävät selvästi oikeaan suuntaan, pitkästä aikaa.

https://x.com/ir_rkp/status/184940480409680

Purran suosikilla menee heikosti Argentiinassa. Presidentti joutui lähtemään karkuun kampanjatilaisuudesta.

Vierailija
1734/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskalavalla rapisee. Sinne on hylätty perinteiset suomalaiset arvot: rehellisyys, yhdenvertaisuus ja toisten kunnioittaminen. Joku persu kantaa sinne vielä sotaveteraanien iskulausetta: kaveria ei jätetä! Persun paidassa lukee: empatia ei kuulu politiikkaan.

Teetin T-paidan siinä lukee RAHAA ON kysynnän mukaan tulee myyntiin,jos myy hyvin laajenee VAPPUSATANEN paitaan jos tämäkin myy tulee OLEN VAIN IHMINEN.

Vierailija
1735/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikan kännitanssi-nukke. Sellainen puu-ukkeli joka heiluu holtittomasti kun sen jalustassa olevaa nappia painelee. Kyllä te tiedätte mitä tarkoitan, niitä on ollut aina. 

Vierailija
1736/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi aika, uudet kujeet. Suomalaisen politiikan perinteinen influensserihahmo, kotiryssä, muuntuu nyt uudeksi editioksi: kotinatsi. Kotinatsi sparraa sinua uusimpien salaliittoteorioiden hallintaan. Opit syyttämään muualta tulevia omista töppäyksistäsi, vääristelemään tilastoja ja käyttämään rohkeasti f*sistista retoriikkaa. Heitä nyt sinäkin romukoppaan kaikki vanhat jorinat ihmisarvosta ja länsimaisesta yhteiskunnasta! Kotinatsi tottelee nimeä Teemu.

Vierailija
1737/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetin T-paidan siinä lukee RAHAA ON kysynnän mukaan tulee myyntiin,jos myy hyvin laajenee VAPPUSATANEN paitaan jos tämäkin myy tulee OLEN VAIN IHMINEN.

Orpolla ja Purralla on rahaa hyvätuloisten veronkevennyksiin ja pörriäisille, vaikka toisella kädellä pitää ottaa samalla lisää velkaa ja leikata muualta.

Vierailija
1738/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu ei voi käyttää paitaa, jossa lukee: olen vain ihminen. Siinä pitäisi lukea: olen yli-ihminen.

Vierailija
1739/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu ei voi käyttää paitaa, jossa lukee: olen vain ihminen. Siinä pitäisi lukea: olen yli-ihminen.

Kokoomuslaisille paita, jossa lukee: olen parempi ihminen.

Vierailija
1740/1813 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasarjan heikompilaatuista kotipolttoista reilulla alennuksella. Ei voi valittaa, jos näkö lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi