Naisen kuukausi
Välillä tuntuu että miksi se on miehen niin vaikea ymmärtää että naisen elämä tapahtuu 4 viikon sykleissä.
1 viikko: energiat alkavat palata, vireys lisääntyy.
2 viikko: iloisuus, ovulaatio ja seksin himot, jopa alapään limaisuutta, kehossa fyysistä voimaa.
3 viikko: voimat alkavat taas hiipua, alapään kuivuus lisääntyy, itkuisuutta, apaattisuutta, ei tee mieli.
4 viikko: kuukautiset alkavat, vituttaa, vituttaa koska ei tee mieli - saati ole halunnut harrastaa seksiä kohta kahteen viikkoon koska alapää on ollut jo niin herkkä ja kuiva.
Ja taas kierto alkaa alusta.
Miehen sykli on erilainen ja sitten kysellään miksi on niin vähän seksiä.
Kommentit (6)
Tämä on sinun kroppasi, kaikilla ei ole samanlaista. Esim. nuorena ei kuulu olla kuivana, jos on kaveri lähellä. Täysin vieras ajataus.
moi
Tupuliini kirjoitti:
Tämä on sinun kroppasi, kaikilla ei ole samanlaista. Esim. nuorena ei kuulu olla kuivana, jos on kaveri lähellä. Täysin vieras ajataus.
Oletko mies vai nainen?
Kyllä mä ymmärrän tuon syklin varsin hyvin, kun olen elänyt sen armoilla 30 vuotta, että turha tulla opettamaan sitä tänne.
Ei se aina noin mene . Mulla oli aika elämässä ,että vaikka oli menkat jos vaan miehet halus se sai mut hulluksi kiimasta.
Tampoonni pois ja pyllyn alle kunnon suojat ja kun sai siemenet pilluun se oli ihana hormonihoito.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän tuon syklin varsin hyvin, kun olen elänyt sen armoilla 30 vuotta, että turha tulla opettamaan sitä tänne.
Eri naisilla on eri kokemukset. Esim. oma vaimoni aina haluaa seksiä päivä-kaksi ennen kuin menkat alkaa. Nuorena hän halusi menkkojen aikanakin. Mutta varmaan tuo ovulaatiohuippu pitää paikkansa isolle joukolle naisia.
Silloin ei tehnyt mieli ollenkaan seksiä kun käytti hormonaalista ehkäisyä = keho oli samassa tilassa kuin olisi ollut raskaana, ja olin jatkuvasti ihan kuiva. Nyt tekee mieli / kroppa on pystyväinen (eli kostuu ja iho joustaa) sentään edes ovulaatioviikolla.