Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuumaatte tästä. Jotkut ottaa aletuotteita kärryt täyteen ja jättävät kärryt kauppaan ja lähtevät pois?

Vierailija
24.03.2024 |

Tulevat sitten kauppaan takaisin, kun alkaa ne alennustunnit.

Tämä on tosi juttu ja jatkunut ilmeisesti jo jonkin aikaa meidän S-marketissa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luullut, että niistä kärryistä saa ottaa aletuotteita ja näin olen tehnytkin. Suosittelen muidenkin tekevän samoin.

Vierailija
22/25 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä eräs s-marketin myyjä työntää kärryt takahuoneeseen itseään varten jotta voi sitten työvuoron jälkeen illalla ostaa nämä hyvään hintaan. Kerran s-marketissa myyjä laputti illalla tuotteita ja vei ne suoraan mukanaan takahuoneeseen ja kas, vaatteet vaihdettaan maksoi hyvillä mielin nämä tuotteet kassalla ja sai hyvät alennukset. Minusta tuo on varastamista. Mitä mieltä olette, onko laillista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkäpä eräs s-marketin myyjä työntää kärryt takahuoneeseen itseään varten jotta voi sitten työvuoron jälkeen illalla ostaa nämä hyvään hintaan. Kerran s-marketissa myyjä laputti illalla tuotteita ja vei ne suoraan mukanaan takahuoneeseen ja kas, vaatteet vaihdettaan maksoi hyvillä mielin nämä tuotteet kassalla ja sai hyvät alennukset. Minusta tuo on varastamista. Mitä mieltä olette, onko laillista?

Tämä on yleistä s-marketeissa. Parhaimmat tuotteet ostetaan itse.

Vierailija
24/25 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteet on menossa jätteeksi.

Myyjä

Eikös ne mene ruokapankeille tms. ja ei saisi pitää lämpimässä.

Meidän kaupassa joskus olen katsellut kyllä näitä ja olettanut että myyjä se on kerännyt niitä tuotteita, joutunut sitten lähtemään kassalle ja siellä ne kärryt yksinään odottelee iäisyyden. Mietin just tuota että eikö ne ruokajakoon mene, ja miksi niitä kerätään vähän ennen kahdeksaa, jolloin ilta-ale alkaa.

Vierailija
25/25 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yleistä s-marketeissa. Parhaimmat tuotteet ostetaan itse.

Näköjään. Pidän tätä kuitenkin aika härskinä toimintana. Eli hyväksyykö s-ryhmän johto siis tällaisen toiminnan?