Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT ja perjantai-pulinat*^*

19.01.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää viikonlopun alkua kaikille!

kuinka nopeesti nämä viikot hurahtaa - - justhan sitä aloitti tätäkin jo lähes mennyttä viikkoa. missä meidän vauvat ovat - kun nekin kasvaa niin hurjasti koko ajan..

SIIVOUS: meillä siivotaan kerran viikossa (yleensä perjantaisin) kunnolla. siis imurointi, pölyjen pyyhintä, lattioiden luutuaminen, mattojen puistelu, vessat jne.. ja viikolla tulee imuroitua ja paikkoja järjesteltyä sitä mukaa, kun sotkeutuu.. (itseasiassa minä ja mies ovat nyt ainoita sotkijoita, pikku-ukkeli ei vielä). mä oon kans vähän siivousfriikki, siis jotenki siivoan suht usein, ku mun pää ei kestä ylenpalttista sotkua.. :)

PINO: mäki käyn lukemassa aina pinot, ne iltayöhäselläkin kirjoitetut. joka päivä vaan ei ehdi kirjoittaa, mut nyt oon siihenki pyrkiny satsaamaan.. :)

meillä tämä päivä menny oikein mukavasti. käytiin kaupungilla kiertelemässä ja pikkumies nukkui oikein hyvin. sitten ku heräs, oli niin aurinkoisella päällä: jutteli, nauroi ja touhusi ihan onnessaan..

mies sanoikin tänään, että häntä harmittaa, kun ei nää meidän pikkumiestä usein aamuisin.. nimittäin voi sitä ilon ja hymyn määrää, mitä pikku-ukkelilla on aamuisin. on se jännä, et aamuisin hän on lähes aina hyvällä tuulella, vaikka päivä oliskin muuten kiukkusempi!

semmosta täältä tänään..

pirteä onelinen ja nukkuva pikkumies

Vierailija
22/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidalle onnittelut hienosta uudesta taidosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva lukea, että niin moni käy vielä lukemassa myöhäänkin kirjoitetut viestit. Jospa minäkäin muutaman tuhat sanaa taas kirjoittaisin ;-)

Oltiin päivä liesussa ja sillä välin meille käytiin asentamassa ilmalämpöpumppu. Ei noi pojat kasva kyllä ikinä aikuisiksi, eräs 30v. pikkumies on täällä aivan onnessaan tosta vekottimesta ja säätää sitä koko ajan, testaa, kääntää ja vääntää nappeja.

Eelin maha alkoi tänään toimia pitkän tauon jälkeen ja melkoista kikkaretta tuli alkuun, kunnes kotona rysäytti vielä sellaisen kaulaamyöden-satsin. Isäni oli tehnyt Eelille ison satsin kasvissosoeita ja poika söi niitä aivan innoissaan. Oli vaari niin onnellinen, kun tämäkin poika pisteli soseet tyytyväisenä poskeen. Isäni on tehnyt meidän kaikille pojille soseet ja pitää sitä kunniatehtävänään. Taisi peruna-kukkakaalimössö saada Eelin putket kuntoon =)

Tämä oli taas pelkkää (.), nyt on mentävä puurohässäkkään...just, ja taas se yks on säätämässä tota härveliä MRRRR.

Pumpuli