Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko lapsillanne on kirpparivaatteita ja muuta tavaraa?

Vierailija
19.01.2007 |

Täytyy sanoa että meillä on nykyään suurin osa sekä lasten että mun omista vaatteista kirpparikamaa. Eikä mitään lumppuja vaan siistejä ehjiä suht uudehkoja malleja ja värejä. Vieläkö löytyy ihmisiä jotka halveksivat kirppareita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään kirppiksiä vastaan mutta ei vaan tuu käytyä.

Vierailija
2/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvikkeista varmaan 99% on kaupasta ostettu ja 1% käytettynä.

Lastenkirjoista 50% on käytettynä ostetty/saatu ja toinen 50% kaupasta, tosin useimmiten kirja-aleista.

Leluista kans menee ehkä 50/50 käytettynä/kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita. lelujen kanssa olen tarkempi, en osta muovisia yms. vanhoja leluja, joissa saattaa olla ties mitä myrkkyjä käytettynä.

Vierailija
4/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ystäviä ja sukulaisia jotka tykkäävät shoppailla vaatetta ja lelua ym. krääsää.

Sitten itsekin tulee sorruttua liian usein (alennuksista lähinnä) ostamaan kivoja vaatteita.

Kirppareilla kävisin useammin, jos ei tarvitsisi niin helvatan aikaisin olla viikonloppuna liikenteessä (jos meinaisi mitään kivaa löytää).

En tajua, miksi kirppareiden pitää aueta niin aikaisin aamulla!

Vierailija
5/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteista kerrätettyjä

Vierailija
6/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarilaisen pojan vaatteista vain pari on huutis-kamaa, koska sen kokoiset yleensä ovat melko huonokuntoisia jo niin ei viitsi huutaa niitä. itselläni myös on useita huutis-vaatteita.

niin ja tiestysti kaikki huudetut ovat siistejä ja ehjiä. =)

muita kirppistavaroita meillä ei juurikaan ole...joitain sisustustavaroita on huutiksesta (mutta nekin usein uusia).

Vierailija
7/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama lelu, muutama vaate, aika paljon tuttavien käytettyjä vaatteita ja sitten on uusia ja merkkivaatteitakin

Vierailija
8/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppavaatteet on uutena ostettu kaikki. Mutta nekin kiertävät tyttäreltä toiselle - kierrätysprosentti siis kasvaa, jos perheen sisäinen kierrätys lasketaan mukaan.

Sama koskee lastentarvikkeita. Uutena ollaan ostettu tuttipullot, tutit, lastenvaunut, auton turvaistuimet sekä joitakin kestovaippoja (jotka jo enimmäkseen myyty eteenpäin.)

Vierailija
9/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla yhtäkään vaatetta tahi lelua kirpparilta.

Vierailija
10/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on minusta loistava, mutta en ole sen tyyppinen ihminen, että jaksaisin kierrellä, kärkkyä hyviä tuotteita jne.

On vaan helpompi marssia kauppaa ja ostaa haluamansa.

On meillä toki vähän kavereilta tulleita vaatteita. Ne ovat ihan yhtä ahkerassa käytössä kuin uudetkin.

Vierailija
11/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelivuotiaiden poikien vaatteet kirppiksillä alkaa olemaan jo hyvin kuluneita, että vaikea enää löytää sille mitään siistiä

lelut lähes kaikki ovat kirppiksiltä

Vierailija
12/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputoreilta n.10%, jos sitäkään. Yleensä kirpparilta jotain löydän, mutta käyn niin harvoin. Suosin muutenkin ekologista ajattelua ja kierrätystä.

Vierailija
13/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tosin sukulaisen lapsilta, jotka ovat pari vuotta omiani vanhempia. Olen aina saanut heiltä käytettynä ilmaiseksi sisä- ja ulkovatteet (en kenkiä) ja juuri mitään ei ole tarninnut ostaa :) Ja oikein siistejä vaatteita ovat!

" Ykkösvaatteet" ostan uutena lapsille.

Vierailija
14/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täällä meilläpäin (P-Karjalassa) on kirppiksillä täyttä sontaa ja vielä korkeat hinnat. Lelut ovat rikkinäisiä ja ikivanhoja, vaatteet puhkikuluneita ja tahraisia. Tietysti, jos joka päivä kirppiksiä kiertelisi, vosi joku helmi joskus sattua silmään. Mutta mitään erikoisempia tai merkkivaatteita yms. on varmasti turha yrittää löytää. Markettivaatteita kuluneina lähes markettihinnoin.

Vierailija
15/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pääkaupunkiseudulta löytää huomattavasti helpommin hyvää ja edullista vaatetta ja tavaraa. Kun taas joskus olen kierrellyt jossain pienemmillä paikkakunnilla kirppareita niin siellä tuntuu olevan vaatteet ikivanhoja ja nuhjaantuneita lumppuja ja jos joukkoon olisikin eksynyt joku parempi vaate niin en todellakaan maksa esim. 5e käytetystä bodysta kun sellaisen saa uutenakin samaan hintaan.

Mutta itse kysymykseen. Muutaman vaatteen olen itse ostanut ja ehkä n. 80% pojan vaatteista on huutiksesta, kirpparilta, saatuja tai lainassa. Poika siis 5kk eli käytettynä löytää oikein hyviä vaatteita vielä.

Vierailija
16/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mökillä on kirpparikalusteitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän