Joku sanoi täällä viettävänsä suihkussa tunnin. En tajua
Pesin juuri hiukset, ne ovat pitkät. En kiirehtinyt. Meni 15 minuuttia. En tajua, mitä olisin tehnyt suihkussa vielä 45 min!
Kommentit (28)
Jos tekee samalla kauneushoitoja? Sokerivahaa karvoja, laittaa hiusnaamion, nyppii kulmakarvat jne. Kyllä siihen saa aikaa kulumaan. Ei tietenkään ole samalla suihkun alla, mutta "suihkussa".
Vierailija kirjoitti:
Äijällä menee joskus pitkään ennen kuin laukeaa. Mukava siinä suihkun alla on touhuta eri asennoissa.
Minua ei touhuilu suihkussa ole innostanut koskaan. Veden kanssa läträillessä muutun impotentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla tuntia mene mutta kyllä hyvän treenin jälkeen puolisen tuntia menee suihkussa ja vesi kuoksee koko ajan.
Maksatko itse vesilaskusi vai isä, äiti tai Kela?
Usein luen kirjaa tai katselen jonkun HBO-sarjan suihkussa istuessani. Äkkiä siinä tunti tai toinenkin kuluu.
Vierailija kirjoitti: Rakastan pitkiä suihkuja! Ne olivat elämäni ainoa oma nautinto vielä vuosi sitten, kunnes muutimme. Nyt meillä on erillinen vesimaksu, joka kallistuu jatkuvasti. Joten hävisi sekin ilo.
Hyvä kun maksatte itse nyt vetenne. Tunnin suihkuun menee vettä vähintään 720 litraa. Ihan hirveää tuhlausta.
Keksi muita iloja elämään.
Mä käyn päivittäin parin minuutin pikasuihkussa ja kerran viikossa n. 20 minsan pidemmässä suihkussa. Toi 20 min. on ihan maksimi mitä saan siellä aikaa kulumaan. Ja vesi juoksee kyllä koko suihkussaoloajan, en ala siellä kylmissäni seistä pienen säästön takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijällä menee joskus pitkään ennen kuin laukeaa. Mukava siinä suihkun alla on touhuta eri asennoissa.
Minua ei touhuilu suihkussa ole innostanut koskaan. Veden kanssa läträillessä muutun impotentiksi.
Ja naisen alapääkin kuivaa vedessä. Olen kyllä testaillut ja joskus tulee suihkuhuoneessa pantua, mutta ei se mikään nautinto ole. Olosuhteiden pakko vain jos ei muuta paikkaa ole.
Varmaan on pian homeessa kylppärit