Miettikää, tuolta Itä-Suomesta saa parilla tonnilla omistusasunnon
Kyllä on halpaa asuminen. Oma asunto maksoi 400 000€. Pelkkä hissiremontti tulee maksamaan 6000€.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunnon saa, mutta töitä ei ole.
Olen palkanlaskija siistissä uudessa toimistossa Itä-Suomessa. Töitä on töitä tekeville. M25
Haetaanko teille työntekijöitä? Laita linkki.
Ei tällä hetkellä, minä olen uusin työntekijä ollut viimeiset 6 vuotta, mutta kaupat hakee aina työntekijöitä, koulut ja terveydenhuolto. Tehtaat ja metsurit. Töitä on. M25
Saako paikkakunnallasi oikeita asuntoja hyvin halvalla?
Metsureiden työehdot ovat usein hankalat, ei ole koko vuodeksi töitä. Kaupan ala harvoin palkkaa kokoaikaisesti ketään alimmalle portaalle, 25h/vk on tavallisin vakkarisopimus.
Jos olisi varma työ matalastikin palkatussa työssä ja mahdollisuudet työllistyä uudelleen ja asunnon saisi hyvin edullisesti, mikäpä siinä.
Kuulostat asuvan isommassa keskuksessa siellä Itä-Suomessa, todennäköisesti siellä ei ihan halpoja asuntoja ole.
Eräs harrastuskaveri osti 20 000€ omakotitalon syrjäseudulta, kun se hänen ammattiinsa ja elämäntilanteeseensa sopi.
Vierailija kirjoitti:
Tuli aika paksua jööttiä AP:lta. Pikaisella vilkaisulla Etuovessa, sellainen järkevässä kunnossa oleva asunto löytyisi 65000-80000€:lla. Tämä, kun alueeksi laittaa Joensuu. Mikäli tuolla olisi töitä, tai oma työ olisi 100%:sti etänä tehtävää, niin tuo voisi olla jopa vaihtoehto. Tosin näin, kun ei ole, niin pääkaupunkiseudun tuntumassa asun.
Halpoja kerrostaloluukkuja on ollut mm. Kajaanin Otanmäessä. Samoin omakotitaloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen palkanlaskija siistissä uudessa toimistossa Itä-Suomessa. Töitä on töitä tekeville. M25
Haetaanko teille työntekijöitä? Laita linkki.
Ei tällä hetkellä, minä olen uusin työntekijä ollut viimeiset 6 vuotta, mutta kaupat hakee aina työntekijöitä, koulut ja terveydenhuolto. Tehtaat ja metsurit. Töitä on. M25
Saako paikkakunnallasi oikeita asuntoja hyvin halvalla?
Metsureiden työehdot ovat usein hankalat, ei ole koko vuodeksi töitä. Kaupan ala harvoin palkkaa kokoaikaisesti ketään alimmalle portaalle, 25h/vk on tavallisin vakkarisopimus.
Jos olisi varma työ matalastikin palkatussa työssä ja mahdoll
Muutin Hesasta alle 10'000 asukkaan kirkonkylälle. Kyllä täällä töitä on. M25
Vierailija kirjoitti:
Tuli aika paksua jööttiä AP:lta. Pikaisella vilkaisulla Etuovessa, sellainen järkevässä kunnossa oleva asunto löytyisi 65000-80000€:lla. Tämä, kun alueeksi laittaa Joensuu. Mikäli tuolla olisi töitä, tai oma työ olisi 100%:sti etänä tehtävää, niin tuo voisi olla jopa vaihtoehto. Tosin näin, kun ei ole, niin pääkaupunkiseudun tuntumassa asun.
Joensuu kerääkin porukkaa siis se vanhan kaupungin alue. Mutta vaikka Uimaharju on nykyisin Joensuuta. Etsipä sieltä. Tai etsi Imatra, Savonlinna, Parikkala. Tohmajärveltä saa 2800 eurolla kokonaisen kerrostalon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just katsoin työpaikat itä-Suomesta, palaisin sinne niin mielelläni. Ei ollut ainuttakaan alani paikkaa tarjolla, mutta ovatko ne sun takanasi, kun noin rohkeasti välität?