Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää, tuolta Itä-Suomesta saa parilla tonnilla omistusasunnon

Vierailija
24.03.2024 |

Kyllä on halpaa asuminen. Oma asunto maksoi 400 000€. Pelkkä hissiremontti tulee maksamaan 6000€.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aika paksua jööttiä AP:lta. Pikaisella vilkaisulla Etuovessa, sellainen järkevässä kunnossa oleva asunto löytyisi 65000-80000€:lla. Tämä, kun alueeksi laittaa Joensuu. Mikäli tuolla olisi töitä, tai oma työ olisi 100%:sti etänä tehtävää, niin tuo voisi olla jopa vaihtoehto. Tosin näin, kun ei ole, niin pääkaupunkiseudun tuntumassa asun.

Vierailija
22/27 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunnon saa, mutta töitä ei ole.

Olen palkanlaskija siistissä uudessa toimistossa Itä-Suomessa. Töitä on töitä tekeville. M25

Haetaanko teille työntekijöitä? Laita linkki.

Ei tällä hetkellä, minä olen uusin työntekijä ollut viimeiset 6 vuotta, mutta kaupat hakee aina työntekijöitä, koulut ja terveydenhuolto. Tehtaat ja metsurit. Töitä on. M25

Saako paikkakunnallasi oikeita asuntoja hyvin halvalla?

Metsureiden työehdot ovat usein hankalat, ei ole koko vuodeksi töitä. Kaupan ala harvoin palkkaa kokoaikaisesti ketään alimmalle portaalle, 25h/vk on tavallisin vakkarisopimus.

Jos olisi varma työ matalastikin palkatussa työssä ja mahdollisuudet työllistyä uudelleen ja asunnon saisi hyvin edullisesti, mikäpä siinä.

Kuulostat asuvan isommassa keskuksessa siellä Itä-Suomessa, todennäköisesti siellä ei ihan halpoja asuntoja ole.

Eräs harrastuskaveri osti 20 000€ omakotitalon syrjäseudulta, kun se hänen ammattiinsa ja elämäntilanteeseensa sopi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli aika paksua jööttiä AP:lta. Pikaisella vilkaisulla Etuovessa, sellainen järkevässä kunnossa oleva asunto löytyisi 65000-80000€:lla. Tämä, kun alueeksi laittaa Joensuu. Mikäli tuolla olisi töitä, tai oma työ olisi 100%:sti etänä tehtävää, niin tuo voisi olla jopa vaihtoehto. Tosin näin, kun ei ole, niin pääkaupunkiseudun tuntumassa asun.

Halpoja kerrostaloluukkuja on ollut mm. Kajaanin Otanmäessä. Samoin omakotitaloja.

Vierailija
24/27 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen palkanlaskija siistissä uudessa toimistossa Itä-Suomessa. Töitä on töitä tekeville. M25

Haetaanko teille työntekijöitä? Laita linkki.

Ei tällä hetkellä, minä olen uusin työntekijä ollut viimeiset 6 vuotta, mutta kaupat hakee aina työntekijöitä, koulut ja terveydenhuolto. Tehtaat ja metsurit. Töitä on. M25

Saako paikkakunnallasi oikeita asuntoja hyvin halvalla?

Metsureiden työehdot ovat usein hankalat, ei ole koko vuodeksi töitä. Kaupan ala harvoin palkkaa kokoaikaisesti ketään alimmalle portaalle, 25h/vk on tavallisin vakkarisopimus.

Jos olisi varma työ matalastikin palkatussa työssä ja mahdoll

Muutin Hesasta alle 10'000 asukkaan kirkonkylälle. Kyllä täällä töitä on. M25

Vierailija
25/27 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joensuu kerääkin porukkaa siis se vanhan kaupungin alue. Mutta vaikka Uimaharju on nykyisin Joensuuta. Etsipä sieltä. Tai etsi Imatra, Savonlinna, Parikkala. Tohmajärveltä saa 2800 eurolla kokonaisen kerrostalon.

Vierailija
26/27 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just katsoin työpaikat itä-Suomesta, palaisin sinne niin mielelläni. Ei ollut ainuttakaan alani paikkaa tarjolla, mutta ovatko ne sun takanasi, kun noin rohkeasti välität? 

Vierailija
27/27 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.etuovi.com/kohde/u34377

Asuntoja on, juuri muuta sitten ei olekaan.

Luontoa tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä