Miettikää, tuolta Itä-Suomesta saa parilla tonnilla omistusasunnon
Kyllä on halpaa asuminen. Oma asunto maksoi 400 000€. Pelkkä hissiremontti tulee maksamaan 6000€.
Kommentit (27)
Muuta ap itä-Suomeen niin saat sinäkin nauttia halvasta asumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on korjausvelkaa.
Niin on. Ei kannata ostaa liian halvalla, pääsee vaan maksumieheksi
Jos pari tonnia maksaa niin ei varmasti ole asumiskelpoinen.
Venäjän pelon takia ihmiset ei muuta sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kai se vettä pitää?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se vettä pitää?!
Pouta säällä ei vuoda...
Laita viestiä venäläisille kavereillesi.
Ongelma vain on, ettei niitä tahdo saada myytyä, mutta vastikkeet kuitenkin juoksevat. Korjauskustannuksista puhumattakaan.
Mulla on paikkakunnasta riippumaton työ yrittäjänä, muuttaisin mielelläni asumaan halvasti Itä-Suomeen mistä olen kotoisinkin, mutta perhe pitää elämän pk-seudulla, eli puolison työ ja lasten koulut.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma vain on, ettei niitä tahdo saada myytyä, mutta vastikkeet kuitenkin juoksevat. Korjauskustannuksista puhumattakaan. Sitä paitsi arvo ei nouse. Jos vastike olisi vaikka 300€/kk, niin se on vuosikymmenessä jo 36.000€. Meidän asuntomme arvo on noussut vuosikymmenessä 350.000€:sta 520.000€:oon. Tuolla 170.000€:n arvonnousulla olisi maksanut 1420€:n vastiketta kuukausittain. Kun vastike on 420€/kk, olemme siis voittaneet 120.000€.
Vierailija kirjoitti:
Asunnon saa, mutta töitä ei ole.
Olen palkanlaskija siistissä uudessa toimistossa Itä-Suomessa. Töitä on töitä tekeville. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen palkanlaskija siistissä uudessa toimistossa Itä-Suomessa. Töitä on töitä tekeville. M25
Haetaanko teille työntekijöitä? Laita linkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haetaanko teille työntekijöitä? Laita linkki.
Ei tällä hetkellä, minä olen uusin työntekijä ollut viimeiset 6 vuotta, mutta kaupat hakee aina työntekijöitä, koulut ja terveydenhuolto. Tehtaat ja metsurit. Töitä on. M25