Mitä annoitte virpojille?
Apua!
Mä olen ihan hämilläni:
Olen käymässä kylässä enon luona pikkupaikkakunnalla omakotitalossa ja tänne tuli virpojia, enkä minä ole koskaan aiemmin vastaanottanut virpojia vastaan, enkä ollut nytkään yhtään valmistautunut virpojien tuloon, kun en arvannut, että nykypäivänä tuntemattomien asuntojen oville tulisi virpojia. Ovelle sitten tuli viisi jo melkein varhaisteini-ikäistä lasta virpomaan, nii minä sitten annoin hädissäni 5€ setelit jokaiselle, kun eihän minulla ollut täällä muutakaan annettavaa . Eli noihin virpohin meni yht. 25€!🙈 Oliko vähän liikaa tuntemattomille ihmisille?
Kommentit (44)
Äkkiä kauppaan pääsiäismunia hakemaan. S:ssä oli 5 kinderiä 4 euroa. 0,5 euron halpismuniakin löytyy.
Suklaamunia. Mun mielestä 2€ per virpoja olisi ollut ihan riittävästi.
Christiiina kirjoitti:
Ehkä joku 2€/vitsa olisi ollut sopivampi summa, mutta kun menin siinä tilanteessa melkein paniikkiin, kun en tiennyt mitä pitäisi tehdä...
Ap
?
Christiiina kirjoitti:
Ehkä joku 2€/vitsa olisi ollut sopivampi summa, mutta kun menin siinä tilanteessa melkein paniikkiin, kun en tiennyt mitä pitäisi tehdä...
Ap
?
Yksi virkoja kävi, annoin 2e koska unohdin ostaa pääsiäismunat. Tyttö ilahtui rahasta.
No tosi paljon annoit mutta eihän sille enää mitään voin.
Olitpa ainakin kiva ja antelias. Ens kerralla sit vähän maltillisemmin.
Tuli ainakin iloiset virpojat.
Lakupatukat ja suklaamunat annoin virpojille. Lidlissä oli aiemmin tarjouksessa isot lakulaatikot ja S-marketissa halpoja suklaamunia pussissa. Tuttuja lapsia kävi virpomassa 10. :)
Minulla kävi vain muutama kaverin lapsi virpomassa, ostin euron Haribon nallekarkkipussit. Olin varannut kyllä ulkopuolisille myös niitä pieniä rainbown munia ja tikkareita. Saa nähdä jos joku vielä tulisikin käymään.
Minä noudatin "en ole kotona"-taktiikkaa.
Ostin Lidlistä 400 g pussin suklaamunia, kun yllätysmunat olivat jo loppu. Virpojia ei valitettavasti käynyt kuin yksi ennaltasovittu tuttavaperhe sekä rapussani asuva lapsi.
Ostin tosi paljon yllätysmunia, koska ne ovat eniten lasten mieleen:)
Ei oo näkyny koko päivänä virpojia, edes koko kirkonkylässä, vaikka kaupunkihan tämä on..
Selkään/turpaan olisivat saaneet. Ei kelvannut.
Ihan vain Virvon varvon patukoilla ja Lidlin tikkareilla mennään. Yksi/virpoja, koska kerralla ovella on aina useampi ja antavat yhden vitsan.
Ap