Kiva lastenkirppis, jonka "sisäpiiri" häiritsee
Lähistöllä on yksi lastenkirppis, jossa tuntuu aina olevan omistajan kaveripiiri koolla kahvittelemassa kun sinne menee. Kun on pieni tila muutenkin, niin jotenkin tuntuu kuin menisi kuokkimaan tai häiritsemään. Somessakin kauppa tägäilee näitä kaveriasiakkaita, tuntuu kuin olisi a ja b luokan asiakkaat. Ehkä tyhmää kokea näin, mutta minusta kaupan pitäisi olla "puolueeton".
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Öö, onko pakko asioida kirppiksellä? Itse löydän kaikki vaatteet kaupasta ja alesta. Talvitakki 14e ja lämmin on. Kalleimmat farkkuni taitaa olla 12e. Alesta nekin.
On varmaan tosi kestävästi valmistettu jos noin halvalla myydään (edes alennusmyynnissä).
Haluatko sisäpiiriin vai miksi tämä on ongelma?
En halua, mutta olen introvertti ja esim. jos pitäisi kysyä neuvoa niin tuntuu vaikeelta lähestyä omistajaa kun pitää samalla keskeyttää monipäinen keskustelukerho. Tuntuu kiusalliselta.
Aika jännä juttu. Eivät ilmeisesti ole harjoittelijoita tai järjestäjiä. Ehkä sillä on haettu samalla sosiaalista tilaa. Mielestäni oli jännää (en laittanut pahaksi, mutta ihmettelin) kun erään kylän keskustan putiikissa jossa oli hieno valikoima tuotteita, kävi takahuoneessa kyläläisiä juttelemassa ja mummuja. Olikohan se joku epävirallinen jutteluhuone ja samalla katsoivat putiikin kävijöitä kun ohi menivät. Se ei näyttänyt omistajia haittaavan ja tiskillä kävi myös porukkaa kysymässä muutamaa asiaa. Ellen sitten havainnut haamuja kulkemassa, en oleta kykyni niin avautuneen,vaikka mistä sitä tietää. :D
Vierailija kirjoitti:
En halua, mutta olen introvertti ja esim. jos pitäisi kysyä neuvoa niin tuntuu vaikeelta lähestyä omistajaa kun pitää samalla keskeyttää monipäinen keskustelukerho. Tuntuu kiusalliselta.
Eivät palstalaiset voi mitään sille, jos sinulla on ongelmia.
Täällä on yhdellä kirppiksellä ukkokööri. Koko kööri tuijottaa, kun kävelee ohi. Kirppiksen omistaja juttelee vain heille ja on asiakkaille todella tyly.
Tyltjä vastauksia. Kuuluvatko sisäpiiriin..
Joo mua kanssa häiritsisi tuollainen ja sulkisin kaupan oven viimeisen kerran perässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät palstalaiset voi mitään sille, jos sinulla on ongelmia.
Ahaa. Oletko keskustelukerhon jäsen vai peräti tämän tyyppisen bisneksen omistaja kun noin osui tämä aloitus?
On sulla ongelmat, hae apua huonoon itsetuntoosi!
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset ostoksilla kirpparin omistajan neuvoa? Sopiiko tämä neule kuvitteelliselle lapselleni? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset ostoksilla kirpparin omistajan neuvoa? Sopiiko tämä neule kuvitteelliselle lapselleni? :D
Newsflash: joillakin on ihan oikeita lapsia, eikä elämä ole pelkkää trollaamista netissä. Voi kysyä esim. että voiko varata hetkeksi kun jäi lompakko kotiin, hintaa jos lappu puuttuu, kysyä vapaista myyntijaksoista, onko kahvileivissä gluteenitonta/laktoositonta jne. :D :D
Ei ole hyvää asiakaspalvelua, jos asiakas tuntee itsensä ulkopuoliseksi.
Kirpparinpitäjä ei välttämättä edes ajattele, että ovat muurina muille asiakkaille. Eihän heidän tarvitse edes tarkoittaa mitään pahaa, mutta eipä tarvii olla kuin yksi väärä katse tms niin moni äänestää jaloillaan samantien.
Ehkä asiasta voisi sanoa tai jättää viestin?
PS. todella luokattomia vastauksia sait.. tää palsta on kyllä yksi piru toisinaan.
Miksi iniset täällä, luuletko sen jotenkin hyödyttävän? Laita viestiä sinne omistajalle, tampio.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti joo päivittäin istuvat juttelemassa putiikissa, hyvä vitsi. :D
kaikki varmaan työttömiä mammoja eikä velvollisuuset paina
Vierailija kirjoitti:
Miksi iniset täällä, luuletko sen jotenkin hyödyttävän? Laita viestiä sinne omistajalle, tampio.
En ole ap. Mutta tämähän on keskustelupalsta. Ihan hyvä aloitus, ehkä mieluummin itse osallistut innolla sekopäisiin ketjuihin kun tämä ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että ovat työttömiä, veikkaan perhevapaita kun pienten lasten äitejä ovat. Ap
Eihän se hyvää liikkeenpitotaitoa osoita, jos asiakkaalle tulee tympeä olo henkilökunnan käytöksestä. Kyllähän ne käynnit vähenee paikassa, jossa tulee ei tervetullut olo.
Yhdellä kirppiksellä myyjä kovaan ääneen huokaili, miten on niin kiirettä, (meitä oli pitkälti kolmatta asiakasta paikalla) että olis tuolla takahuoneessakin järjesteltävää, mutta tässä kassalla saa yhtenään seistä. Nauratti, mutta ei kyllä houkutellut usein käymään. Täytyyhän henkilökunnalle antaa työrauha...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että ovat työttömiä, veikkaan perhevapaita kun pienten lasten äitejä ovat. Ap
Älä jaksa satuilla, hullu
Öö, onko pakko asioida kirppiksellä? Itse löydän kaikki vaatteet kaupasta ja alesta. Talvitakki 14e ja lämmin on. Kalleimmat farkkuni taitaa olla 12e. Alesta nekin.