Aikuinen ihminen näki luikertelevia toukkia, soitti itkuisena äidille!
"Olin ihan shokissa. Soitin äidille ja itkin, Larissa kertoo tilanteesta."
https://www.iltalehti.fi/iltv-lukijan-videot/a/a056a17d-c92f-480a-a4f7-…
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain tiedoksi että suklaissa voi olla muutenkin muutama murskattu mato... niitä voi tulla valmistuksen aikana.
Totta. Suklaahan on monien hyönteistenkin herkkua ja siinä on aina erilaisia kuolleiden hyönteisten osia seassa. Toki yleensä ovat vainajia tuossa syöntivaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaakaossa, suklaassa ja kahvissa on aina tietty osa hyönteisiä, sitä ei voi välttää. Mutta laboratoriossa välillä tutkitaan ettei hyönteisten määrä ylitä sallittuja rajoja myytävissä tuotteissa.
Tässä vähän aikaa sitten ne tunki kokonaisia heinäsirkkoja suklaaseen.
Ei ne olleet ehkä varsinaisia HEINÄsirkkoja, vaan KOTIsirkkoja. Niitä torakkaa muistuttavia pieniä söpöläisiä, isoilla antenneilla. Rausk, rapeaa?
Ne joiden vastuulle tää tulee jysähtämään, itkee täällä palstalla kun ei oo ketään kelle soittaa. Oliko jollekkin vielä tänä päivänä yllätys että ihmisellä on tunteet? Niitähän nyt muodin hurmoksissa esitellään ympäri internettiäkin, lataamalla itsestään itkuvideoita kaiken kansan nähtäville. Tää kyseinen tyyppi antoi nyt kuitenkin itsestään vain haastattelun, jäin kaipaamaan sitä itkuvideota.
Söin just eilen tuollaisen samanlaisen suklaalevyn enkä katsonut juurikaan mitä suuhuni pistin.
Voi myötähäpeä, no aikuisen? naisen nimikin jo kertoo jotain, taitaa olla myös turbohuulinen tissitarjotin...
Mää justiin tossa olin ja söin suklaata, ja sieltä tuli semmosia toukkia jotka kiemurteli siinä... Mun pitää mennä kertoon Lasselle, että siellä oli toukkia... Lasse, Lassee...!
Muistan hyvin kun kesällä hain salaattia omalta pihalta, ja vasta keittiössä huomasin että siellä oli etana. Kyllä , siis elävä etana !
Olen 57 vuotias mies ja olin shokissa,ja soitin itkuisena äidilleni. Sairastuin sen jälkeen masennukseen.
Eikö nämä äidille ja isälle soittelijat ajattele, että huolestuttavat vanhemmat omilla ongelmilla? Ja jos kyse on jostain toukasta, niin mitä hittoa se äiti sille voi tehdä, ellei satu olemaan ammatiltaan tuholaistorjuja. Mitä se soittaminen siis ihan käytännössä auttaa? Itse sen ongelman joutuu kuitenkin ratkaisemaan, joten miksi pilata toisenkin päivä?
Sitä se lasten tunnesanoittaminen teetättää, aikuisenakin pitää kysyä lupa omien tunteiden käsittelyyn jotta menee oikein.
Ainahan tällaisia ylireagoivia ihmisiä on ollut. Eikä siinä mitään, eihän tuosta mitään varsinaista vahinkoa ole, mutta miksi ihmeessä ihmiset haluaa lehdissä näistä kertoa?
Nykyään tuntuu olevan jonkinlainen kilpailu siitä, että kuka kehtaa omalla naamallaan julkaista mahdollisimman noloja asioita.
Heh, toi porukka on naurettavaa. Oikea toimintamalli on reklamaatio kaupalle tai valmistajalle. Itkut ja puhelinsoittelut on ihan turhia. Itselle ei tulisi mieleenkään tehdä noin. En lukenut juttua, onko tällä akalla jotain special needs vai onko se vain normaali sukupolvensa edustaja?
Saattaahan se olla sellainen spesiaali, ei näistä jutuista aina tiedä. Ehkä tuo, että tilaa k-marketista suklaata woltin kautta jo kertoo jotain tietyistä tarpeista. Kallis kauppa ja kuljetus. Yleensä kai tuollaisesta tapauksesta tulee ällötys ja vetutus, ei itku.
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan se olla sellainen spesiaali, ei näistä jutuista aina tiedä. Ehkä tuo, että tilaa k-marketista suklaata woltin kautta jo kertoo jotain tietyistä tarpeista. Kallis kauppa ja kuljetus. Yleensä kai tuollaisesta tapauksesta tulee ällötys ja vetutus, ei itku.
Olet oikeassa. Okei toi suklaa ja Wolt kertoo siitä, että eukko on jotenkin jälkeenjäänyt. Toivottavasti se ei ole lisinyt.
Siis hä tosta videosta il makso 60 euroa tälle heikolle itkijälapselle :DDDDDDDDDDDDDD
Joo o, fobioita on kaikenlaisia ja se on ihan ok. Sitä en tosin ymmärrä miksi siitä pitää oikein lehteen ilmoittaa. Kuten täälläkin näkyy niin eipä sillä täällä(kään) mitään kovin kannustavaa/positiivista palautetta ole saanut.
Tässä vähän aikaa sitten ne tunki kokonaisia heinäsirkkoja suklaaseen.