Aihe vapaa on todella muuttanut mun käsitystä ihmisistä!
En itse arvottele ihmisiä koulutuksen, siviilisäädyn tai muun vastaavan johdosta ja siksi nämä keskustelut tuntuvat tosi oudoilta.
Oletteko te oikeasti tuollaisia? Merkitseekö nämä ulkoiset seikat niin paljon, että ette halua tutustua mitä mukavimpaan ihmiseen, jos hän on esim kouluttamaton yh?
Kommentit (24)
Mutta kaikkein pahimpia ovat ne, jotka eivät ole tajunneet omaa pahuuttaan ja syntisyyttään. Kun ihminen tajuaa syntisyytensä ja ottaa vastaan Jeesuksen, Pyhä henki saa hänet tekemään parannusta omista vioistaan, täydellistä hänestä ei tule koskaan ja synti pysyy aina hänessä, mutta hän on kuitenkin parannuksen ja kasvun tiellä.
jopa lähes tuntemattomille ihmisille vaikka mitä törkeyksiä.
Eli että ei tää oikeesti oo vain av:n " ongelma" . Ihme ettette ole tähän vielä tosi elämässä törmänneet.
että meitä ihmettelijöitä on tämänkin verran, eli toivonpilkahdus on :)
Olen kyllä aina tiennyt että tällaisiakin ihmisiä on olemassa, äitini on täydellinen esimerkki av-mammasta. Olen vaan ennen kuvitellut äitini olevan jotenkin... hmm.. outo tapaus ;)
Samanlaisia ahdasmielisiä, empatiakyvyttömiä, ennakkoluuloisia mammoja on tämä palsta pullollaan.
Yksi esimerkki äitini omituisuudesta.
Naapuriinsa muutti oikein mukava nuori nainen, johon äitini pian tutustui. Eräänä päivänä äidilleni selvisi tämän naapurin ammatti (äitini mielestä jotenkin ala-arvoinen, vaikka normaalista palkkatyöstä oli kyse) eikä äitini enää sen jälkeen puhunut tälle naapurille =o