Elämä valuu miehen exän kanssa kisatessa
Apua! Tämä on todella kiusallinen aihe, josta en kehtaa kertoa edes ystävilleni.
Kisaan siis pääni sisällä, ja tämä on todella rankkaa ja kasaantunut niin isoksi ongelmaksi.
Mun mies oli exänsä kanssa 10v naimisissa ja pari vuotta seurustelivat ennen sitä. Mullakin on pitkä parisuhde takana.
Miehelleni ei ole exät mitään ongelmia, ja mullakaan ei ollut seurustelun pariin ekaan vuoteen mitään outoja ajatuksia. Sitten elämässä oli ihan muilla osa-alueilla kriisi, josta tuli itselleni oireilua. Siitä sitten lähti pikkuhiljaa ajatukset itsetunnon laskun myötä laukkaamaan. Mies on mun kanssa vain, kun joutui eron jälkeen tyytymään muhun, Oon rumempi, huonompi varmasti kaikessa jne.
Lisäksi yhden kerran meillä oli riita, jossa mies sanoi aivan järkyttävän rumasti mulle henkilökohtaisia asioita. Nyt mietin päivittäin sitä, että ei varmasti haukkunut exäänsä näin. Jos miehellä on töiden tai väsyn vuoksi huono päivä, mietin että johtuu varmasti siitä että on vain onneton mun kanssa ja haikailee exänsä perään.
Ja ei siis ole missään tekemisissä edes, eikä heidän parisuhteensa ollut mitään ruusuilla tanssimista vaan riitelyä ja lopulta nainen petti.
Mutta nää ajatukset kiertää kehää ja en tiedä miten tän saisi loppumaan?
Kommentit (22)
Jos mies on sanonut rumasti ulkonäöstä, niin sellainen mies kannattaa kyllä jättää. Ei siitä ole paluuta ja todennäköisesti on muutakin häikkää. Olet vain liian kiltti etkä edes huomaa, kun sua dissataan.
Varmaan edeltäväkin suhde kaatunut tuollaiseen. Ja nytkin haet syytä itsestäsi, ei ihan tervettä se.
Annatko sitä anaalia. Se on tosirakkautta.