Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivalta on tabu, eikä sen syistä saa puhua

Vierailija
23.03.2024 |

En usko, että kukaan on väkivaltainen ilman syytä. Aina sieltä löytyy hylätyksi tulemista, nähdyksi ja kuulluksi tulemisen puutetta taustalta.

Ihmisten, jotka ovat syntyneet keskelle onnea ja iloa ja toisia ihmisiä, on helppo pöyristellä väkivaltaa ja sen tekijöitä.

Tiedöttekö mitä yksinäisyys aiheuttaa ihmisessä? Miten useasti olette yrittäneet auttaa yksinäistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Vierailija
2/9 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta millaisia syitä sinulla on.

Minä pidän huolta omistani, tarvittaessa äärimmäisin keinoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiinnosta millaisia syitä sinulla on.

Minä pidän huolta omistani, tarvittaessa äärimmäisin keinoin.

Mitä tarkoitat?

En minä ole väkivaltainen vaikka tuon asiaa esille

Vierailija
4/9 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapettäjä tekee henkistä väkivaltaa läpi elämänsä juuri apn kuvaamista syistä.

Vierailija
5/9 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjapettäjä tekee henkistä väkivaltaa läpi elämänsä juuri apn kuvaamista syistä.

Avaahan vähän

Vierailija
6/9 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaahan vähän

Pelko hylätyksi tulemisesta. Pakenee sitäpettämiseen.

Vierailija
7/9 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taustalla mitä tahansa tai syy mikä tahansa (itsepuolustus asia erikseen), mikään, EI MIKÄÄN oikeuta toista ihmistä kajoamaan toiseen ihmiseen. Tämä pitäisi saada lapsesta lähtien jokaikisen kalloon, ettei kenelläkään ole oikeutta koskea toiseen ihmiseen ilman lupaa.

Mikä saa jonkun kuvittelemaan että hänellä on oikeus satuttaa toisen ihmisen tai eläimen kehoa? En ymmärrä.

Vierailija
8/9 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ei ole mikään syy olla väkivaltainen. Itse olen yksinäinen eikä tulisi mieleenkään satuttaa muita ihmisiä. Itsepuolustus on ainut asia milloin on syy tehdä väkivaltaa.

Ihmisiltä pitää vaatia enemmän, eikä yliymmärtää väkivaltaista käytöstä. Kenelläkään ei ole oikeutta toisen kehoon.

Vierailija
9/9 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli taustalla mitä tahansa tai syy mikä tahansa (itsepuolustus asia erikseen), mikään, EI MIKÄÄN oikeuta toista ihmistä kajoamaan toiseen ihmiseen. Tämä pitäisi saada lapsesta lähtien jokaikisen kalloon, ettei kenelläkään ole oikeutta koskea toiseen ihmiseen ilman lupaa.

Mikä saa jonkun kuvittelemaan että hänellä on oikeus satuttaa toisen ihmisen tai eläimen kehoa? En ymmärrä.

En ole väittänyt näin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän