Naisille suositellaan itsepuolustukseksi usein potkua munille
Mietin vaan, ettei kunnon osuman antaminen munille tositilanteessa ole todennäköisesti kovin helppoa. Muutenhan maailmassa olisi paljon vähemmän tilanteita, joissa mies väkivaltaisesti alistaa naista.
Kommentit (387)
Monikohan nainen menettää henkensä näillä teidän neuvoilla?
Vierailija kirjoitti:
Laillinen sumutin on hyvä pitää mukana, sillä saa aikaa paeta.
Sen jälkeen herää teho-osastolta se sumutinpullo perseessä poikittain.
Kamppailulajeissa on painoluokat hyvästä syystä.
Painimolskissa 80 kg mies heittelee 60 kg miestä kuin märkää rättiä. Naiseen verrattuna miehellä on keskimäärin 30 % enemmän lihasvoimaa. Tuon painoeron LISÄKSI.
Sama juttu nyrkkeilyssä. Raskaan sarjan huonoin voittaisi kevyempien sarjojen parhaat ihan mennen tullen. Koko ja voima ratkaisee tosi paljon.
Täällä kannustetaan siihen että se vähäinen hyväily tai luvaton lyhyt lemmenhetki muuttuu naisen väkivaltiaseksi henkirikokseksi. Parempi vaan purra hammasta ja odottaa että hyökkääjä on valmis kuin että menee itse vielä pahentamaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on huvittavaa miten miehet ylipäätään ajattelevat osaavansa itse yhtään mitään.. Mäkin olin tälläinen painoin 97.5kg salitreeniä takana ties kuin kauan. ajattelin aloittaa thai nyrkkeilyn, oli aivan fantastinen herätys kun 13v mua 40kg kevyempi kaveri potki mut aivan 6-0 pvtbcllä. Ei paljon massa auttanut kun Napsu 5 osumaa joka kerta kun yritin jotain
Massasta ei ole hirveästi hyötyä jos se on vain ihraa.
Eipä se minun neuvo kuinka pitäisi poistua tilanteesta ja käyttää järkeä saanut kovin paljon tykkäyksiä. Ihmiset varsinkin netissä haluavat mielummin elää fantasiamaailmoissaan kuvitellen olevansa supersankareita. Muistakaa kuitenkin, että on olemassa tosimaailma, kun joskus menette ulos ja poistutte fantasiakuplastanne. Ettei sitten tule pipi, kun heilutte niillä narukäsillä ja yritätte potkia ihmisiä.
Kannattaa muistaa, että jos munille potkaiseva nainen on erittäin todennäköisesti itse syytteessä plus maksaa ikänsä korvauksia pysyvistä kivesvaurioista, joten jos ei ole todella kyse oman hengen puolustamisesta tai aidosta raiskaustilanteesta, niin kannattaa kokeilla jotain muuta metodia. Esimerkiksi se ei ole raiskausta, jos känniääliö kourii tai heittää "hauskaa" läppää, ja siinä tilanteessa napakka potku munille => tuomio törkeästä pahoinpitelystä plus kovat korvaukset.
Leffojen juttu muutenkin tuollaiset, joissa hento 45kg nainen potkaisee munille 120kg körilästä ja selviää tilanteesta toimintamusiikin saattelemana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on huvittavaa miten miehet ylipäätään ajattelevat osaavansa itse yhtään mitään.. Mäkin olin tälläinen painoin 97.5kg salitreeniä takana ties kuin kauan. ajattelin aloittaa thai nyrkkeilyn, oli aivan fantastinen herätys kun 13v mua 40kg kevyempi kaveri potki mut aivan 6-0 pvtbcllä. Ei paljon massa auttanut kun Napsu 5 osumaa joka kerta kun yritin jotain
Massasta ei ole hirveästi hyötyä jos se on vain ihraa.
Niinkuin kirjoitin salitreeniä oli takana ties kuin kauan. Ei se ihan pelkkää ihraa ollut vedin kuitenkin maasta 240, kyykkäsin 180 ja penkkasin 140. Ja ihan oikeasti pidin itseäni vaarallisena miehenä. Osasin lyödä kyl kovaa jne mut ei paljon apuja ollut kun omassa päässä kolisi heti kun yritti edes lyödä.
152 jatkaa. Meni muuten varmaan vuoden verran niin sit olin jo ylivoimainen tota poikaa vastaan, sai tekniikkaa niin alko huomata et massasta oli apua.
Vierailija kirjoitti:
Mihin viittaat?
Jos viittaat ylempään videoon, niin ihan perus jujutsua ja judon irtaantumisia nuo on ja jos henkilöinä olisi lihaksikkaat isoleukaiset miehet, niin tekniikat olisi monien hyväksymiä.
mutta kun naiset siinä vääntää hennnoilla ranteilla jumppatrikoissa, niin ei toimi.
Kyse on miten tuote markkinoidaan. Isot karjut tekemässä sama perusjujutsua, niin nyökytellään että toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Painimolskissa 80 kg mies heittelee 60 kg miestä kuin märkää rättiä. Naiseen verrattuna miehellä on keskimäärin 30 % enemmän lihasvoimaa. Tuon painoeron LISÄKSI.
Sama juttu nyrkkeilyssä. Raskaan sarjan huonoin voittaisi kevyempien sarjojen parhaat ihan mennen tullen. Koko ja voima ratkaisee tosi paljon.
Toisaalta sitten amatööriluokissa jopa 20 kg painoeroja on olemassa hyvinkin usein, jos ei löydy omasta sarjasta ottelijoita.
Nuo painorajat on kokeneille ottelijolle, joilla on samaa vuosimäärää kokemusta ottelusta.
Amatööriluokissa painoeroa voi helposti olla se parikymmentäkin kiloa, eikä välttämättä pelkkää läskiä vastassa. Silti paras voittaa, eikä painavin. Se on monesti todettu ja nähty.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita kunnon.
Kiertis munille ja koukku palleaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin viittaat?
Jos viittaat ylempään videoon, niin ihan perus jujutsua ja judon irtaantumisia nuo on ja jos henkilöinä olisi lihaksikkaat isoleukaiset miehet, niin tekniikat olisi monien hyväksymiä.
mutta kun naiset siinä vääntää hennnoilla ranteilla jumppatrikoissa, niin ei toimi.
Kyse on miten tuote markkinoidaan. Isot karjut tekemässä sama perusjujutsua, niin nyökytellään että toimii hyvin.
Ongelma ylemmässä videossa on se, että siinä selitetään vain yksittäisiä liikkeitä, mutta ei kerrota miten vastustaja voi reagoida ja miten pitäisi itse reagoida mahdollisiin reaktioihin.
Lyökää myös nyrkillä suoraan kurkkuun. Lyökää aataminomena murskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta sitten amatööriluokissa jopa 20 kg painoeroja on olemassa hyvinkin usein, jos ei löydy omasta sarjasta ottelijoita.
Nuo painorajat on kokeneille ottelijolle, joilla on samaa vuosimäärää kokemusta ottelusta.
Amatööriluokissa painoeroa voi helposti olla se parikymmentäkin kiloa, eikä välttämättä pelkkää läskiä vastassa. Silti paras voittaa, eikä painavin. Se on monesti todettu ja nähty.
Niinno painoluokista sen verran et mites olisiko Muhammed Ali 100-107kg tai Tyson 100kg pärjännyt vaikka Tyson Furylle 126-130kg.
Ei se paino ihan kaikkea kerro. vaikka sä painaisit 300 kg. Jotkin asiat toimii ei sun kasvoluut tai silmät kestä yhtään sen enempää kuin 50kiloisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinno painoluo
"Niinno painoluokista sen verran et mites olisiko Muhammed Ali 100-107kg tai Tyson 100kg pärjännyt vaikka Tyson Furylle 126-130kg."
Eivät olisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kannustetaan siihen että se vähäinen hyväily tai luvaton lyhyt lemmenhetki muuttuu naisen väkivaltiaseksi henkirikokseksi. Parempi vaan purra hammasta ja odottaa että hyökkääjä on valmis kuin että menee itse vielä pahentamaan tilannetta.
Ei. Täällä puhutaan yleisestä yksilön koskemattomuudesta. Jos vastapuoli riikkoo sitä, niin luonnossakin syntyy kamppailu elämästä ja kuolemasta. Ihan hyönteistasolla asti.
Ihminen käyttää usein työkaluja apunaan eikä kamppailu ole useinkaan aseetonta. Se on ihmiseläimelle yleistä. Lemmenhetki voi päättyä siihen että väkisinlempijä löytää maksastaan terän.
Ihmiset reagoi eritavoin näissä tilanteissa. Muistan kuinka äitini oli iskenyt pöytäpuhelimella otsan auki päällekäyneeltä miesystävältä, joka oli seurannut kotiin asti keskiyöllä. Minä sitten kolmentoista vanhana talutin miehen ulos asunnosta poliisilukossa. Oli minua kolmekymmentäkiloa painavampi uros, mutta totteli poliisiotetta kiltisti. Kovasti uhosi, mutta kahden vuoden jujutsutaidoilla pistin miehen aisoihin.
Päällimmäisena ajatuksena suojella äitiäni. Pieni lapsikin kykenee ihmeisiin stressitilanteissa etenkin jos on syntynyt ninjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Lyökää myös nyrkillä suoraan kurkkuun. Lyökää aataminomena murskaksi.
Tavallinen nainen voi vapaasti lyödä isokokoista mistä mistä suunnasta tahansa haluamallaa tyylillä ja erittäin todennäköksesti sillä ei kovin merkittävää vaikutusta ole.