Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille suositellaan itsepuolustukseksi usein potkua munille

Vierailija
23.03.2024 |

Mietin vaan, ettei kunnon osuman antaminen munille tositilanteessa ole todennäköisesti kovin helppoa. Muutenhan maailmassa olisi paljon vähemmän tilanteita, joissa mies väkivaltaisesti alistaa naista.

Kommentit (387)

Vierailija
121/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riittää iskuun voimaa helpostikin. ET vain hyväksy sitä tai tykkäät jankata asiasta.

Pelkästään kova pintainen esine kädessä vähentää tarvittavaa voimaa lyönnissä merkittävästi. Esimerkkinä kivi kädessä riittää pienelläkin voimalla aiheuttamaan vakavia vammoja hyökkääjään.

Vierailija
122/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nakkikioskilla tai baarin tupakkapaikalla riitaa haastava känniääliö hyökkää itseään isomman kimppuun. Lähtökohtana näissä kannattaa aina olettaa, että hyökkääjä on isompi ja vahvempi, ja hyökkäyksen uhrin paras mahdollisuus on paeta tilanteesta. Ihan sukupuolesta riippumatta.

Yleensä näihin tapauksiin liittyy alkoholi ja arvostelukyky on mennyt jo muutenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa todellisuus, voima sekä muut fantasiat. Ne pään sisällä pyöritellyt fantasiat kuinka miehiä potkitaan munille jne, sanotaanko että onnistumisprosentti on reilusti alle prosentin luokkaa.

Niinhän sinä toivot.

Fiksut ihmiset ymmärtävät eron voimafantasioiden ja todellisuuden välillä.

Ja miehet haluavat ylläpitää ajatusta että he ovat voittamattomia. Se on naisten kontrollointia.

Miehillä on paljon enemmän voimaa, nopeutta ja luiden tiheyttä. Kamppailulajeja harrastamattomalle naiselle mahdollisuudet pärjätä miestä vastaan ovat lähtökohtaisesti todella huonot. Se tulee biologiasta, että miehet ovat lähes aina paljon vahvempia

Riippuu jälleen tilanteesta ja yksilöistä. Ei oikein voi yleistää noin.

Vierailija
124/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nakkikioskilla tai baarin tupakkapaikalla riitaa haastava känniääliö hyökkää itseään isomman kimppuun. Lähtökohtana näissä kannattaa aina olettaa, että hyökkääjä on isompi ja vahvempi, ja hyökkäyksen uhrin paras mahdollisuus on paeta tilanteesta. Ihan sukupuolesta riippumatta.

Tämä ei sovi miesten voimafantasioihin. Kukaan mies ei oikein usko että jäisi toiseksi, eikä mahtaisi mitään isommalle hyökkääjälle. Ja yhteiskunta suojelee miesten egoa.

Miehiä ei varoitella eikä miehille sanota, että olet avuton vahvemman hyökkääjän edessä.

Vierailija
125/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitus on pysäyttää alkanut oikeudeton hyökkäys unohda reilu peli.  kaikki riittävät, mutta ei ylimiteoitetut keinot ovat sallittuja. Suosittelen kyllä napakkaa potkua polvella kasseille koska se on hyvin lannistava ja pysäyttävä torjunta, ja toisaalta, aika napakkakaan potku ei aiheuta vielä pysyviä tuhoja tai näkyviä jälkiä, joiden perusteella sitten haastaisi sua hätävarjelun liitoittelusta tai pahoinpiteluystä. Toisaalta saatuaan kovan potkut munille ihminen usein kyykistyy. Tässä tilalnteessa hiuksista kiinni ja jälleen polvea, tällä kertaa palleaan. Jälleen, normi rouvashenkilön (ei kickboksaajan) voimilla kaveri putoaa maahan ja haukkoo henkeään, mutta ei kuole, lääkäri ei silti voi todistaa mitään eikä valamiehistö näe paskaksi murjottua kaveria. 

Tehokas keino on myös litsari poskelle, mutta siitä tulee helposti puolen pään kokoinen mustelma jos lyöt kovaa. Kevyt litsari poskelle ja sitten potku munille ja

Jos ihmistä lyö nyrkillä leukaan niin kovaa, että tämä kaatuu maahan ja lyö päänsä katukivetykseen niin hänen on todella vaikeaa antaa poliisille tarkkoja tuntomerkkejä sinusta. 

Vierailija
126/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa todellisuus, voima sekä muut fantasiat. Ne pään sisällä pyöritellyt fantasiat kuinka miehiä potkitaan munille jne, sanotaanko että onnistumisprosentti on reilusti alle prosentin luokkaa.

Niinhän sinä toivot.

Ja miehet haluavat ylläpitää ajatusta että he ovat voittamattomia. Se on naisten kontrollointia.

Miehillä on paljon enemmän voimaa, nopeutta ja luiden tiheyttä. Kamppailulajeja harrastamattomalle naiselle mahdollisuudet pärjätä miestä vastaan ovat

Odotetaan sitten videoita, kun mies nolaa itsensä myös siinä.

Vierailija
127/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potku munille on ehkä typerimpiä itsepuolustusvinkkejä. Todella vaikea osua kunnolla ja jos osuu niin mies lamaantuu ehkä pariksi sekunniksi mutta raivo nousee tappiin ja mies saattaa hakata naisen hengiltä. 

Luuletko että naisella ei nouse raivo tappiin?

No ei sillä ole miehelle paljon väliä jos naisella nousee raivo tappiin.

Vierailija
128/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras keino on koittaa välttää konflikti viimeiseen saakka. Jos se ei ole mahdollista, eli karkuunkaan ei pääse, niin on huutaa apua niin kovaa kuin vain voi. 

Kaikki muu on bullshittiä. Toki jos vuosikaudet boxaat, niin siitä on etua. Mutta mä sanon tämän niin nätisti kuin osaan: miehen ja naisen voima- ja kokoero on usein todella merkittävä. Edes amatöörinyrkkeilijänä ei yleensä pärjää isolle vihaiselle miehelle, joka tulee koko voimallaan päälle. Mä haluaisin kertoa asian olevan toisin, mutta ei se vain ole. Se että yrittää jotain tiettyä niksiä voi toimia, mutta on aivan tuurista kiinni miten osuu ja sitä yrittäessään on jo ylittänyt sitten rajan. Eli jos mies ei siinä vaiheessa vielä ole tullut täysillä päälle, niin tuon yrittämisen jälkeen se tulee. Parasta on välttää konfliktia viimeiseen asti ja juosta karkuun. 

Jos kamppailuun lähdetään, niin aina kannattaa tarvita jotain kättä pidempää. Vähentää tarvetta käyttää voimaa lyönneissä merkittävästi ja turha ottaa riskejä. Jos vastapuoli rikkoo koskemattomuutta, niin pelkkästään kaikilla elävillä olennoilla menee puolustusmoodi päälle luonnollisesti.

Yksilön fyysinen koskemattomuus on pyhä asia, jos hyökkääjä päättää olla kunnioittamatta sitä, niin hänen on parasta valmistua kuolemaan.

Näin luonnossakin tapahtuu kaikkien eläinten välillä. Aina kannattaa käyttää kättä pidempää vaikka vastassa olisi heikompi hyökkääjä.

Mikäli siis haluaa pysyä elossa.

Ihmistä vastaan pärjää hyvin ja helposti oikealla työkalulla.

Vierailija
129/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei sovi miesten voimafantasioihin. Kukaan mies ei oikein usko että jäisi toiseksi, eikä mahtaisi mitään isommalle hyökkääjälle. Ja yhteiskunta suojelee miesten egoa.

Miehiä ei varoitella eikä miehille sanota, että olet avuton vahvemman hyökkääjän edessä.

Olen tuon kirjoittaja ja olen mies. Hengitä nyt välillä vähän ja rauhoitu.

Vierailija
130/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 85-kiloinen mies, harrastanut kamppailu-urheilua yli 20 vuotta. Minulla ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä aloittelijalle, joka on minua yli 40 kiloa painavampi ja yli 10 senttiä pidempi, ja jolla on kamppailusta hallussa vain perusasiat, sanotaanko vaikka vuoden treenaamisen jälkeen. Kokeiltu on monesti salilla.

Mutta toki täällä kaikki ovat sellaisia ninjoja, jotka helposti "lamauttavat" tuplasti itsensä kokoisen vastustajan.

No todennäköisesti et ole kovinkaan lahjakas kamppailulaji puolelle..

Mä olen ottanut vaparissa itseäni 60kg painavampaa kaveriani vastaan jolla oli potkunyrkkeily taustaa nuoruudesta.. 

Mä painoin 69 kaveri jtn 130. Voimaeroa oli hänen edukseen varmaan 4x. 

Syy tähän matsiin oli se että kyllästyin kuuntelemaan miten hän massalla ja voimalla pystyisi voittamaan mut. 

Lopputulos.  Oli se että 30sec kohdalla olin osunut vastapalloon kyynärpäällä "suojat" hän yritti vetää massalla kiinni. Ja polvella joka vei ilmat pois..  Pidettiin pieni tauko ja jatkettiin.

Tuossa vaiheessa hän oli jo ihan vapaata riistaa koska kaasuntui polvesta. Oli melko mukava hetki lukita takakuristus ja odotella tapatusta.

Ton jälkeen loppu mussutus. 

Vierailija
131/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyyn videoita vapaaottelumatseista missä säännöt sallii munille potkimisen. Todellisuudessa se ei ole ollenkaan niin tehokas keino mitä kuvitellaan. Kamppailutilanteessa se ei vaan toimi. Isku munille ei lamaannuta vaikka varmasti tekee nannaa.

Sä oot videouskovainen. Mä taas uskon kontaktia.

Kyllä se toimii. Voit kokeilla sitä itsellesi. Hyppää polkupyörän tangolle ja tule tänne kertomaan ettei tunnu miltään.

Vierailija
132/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä toivot.

Miehillä on paljon enemmän voimaa, nopeutta ja luiden tiheyttä. Kamppailulajeja harrastamattomalle naiselle mahdollisuudet pärjätä miestä vastaan ovat lähtökohtaisesti todella huonot. Se tulee biologi

"Riippuu jälleen tilanteesta ja yksilöistä. Ei oikein voi yleistää noin."

Mies on kumminkin vahvempi kuin nainen lähes aina väkivaltatilanteessa, koska naisia heikommat miehet ovat esim eläkeläisiä ja syöpäsairaita, jotka eivät hirveästi aloita tappeluita muutenkaan. Keskiverto miestä iskukykyisemmät naiset löytyy kamppailulajien kilpasarjoista, eikä sielläkään kaikki kuulu tähän joukkoon. 

Vierailija
133/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis Liisa 47v yrittää potkaista päällekarkaajaa munille niin huono on lopputulos. Joku muu puolustuskeino tavikselle.

Ja suurin osa tavis Liisoista ei saa potkua edes nousemaan miehen munien korkeudelle saati voimaa siihen potkuun. Parempi on vaikka huutaa ja huitoa ja toivoa parasta.

Vierailija
134/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivusiin on todella vaikea edes osua. Se etujalka blokkaa sellaisen futiskärkkäri-tyyppisen nousevan potkun todella helposti, ei tarvitse kuin pikkuisen kääntää säärtä ja polvea eteen, ei edes nostaa jalkaa maasta.

Muutenkin kaikenlaiset ninjailut eivät oikeasti toimi niin hyvin kuin omassa mielikuvituksessa, kun se toinen osapuoli vastustaa niitä ihan tosissaan. Katutappelu menee lähes aina painiksi viimeistään muutamassa sekunnissa, ja silloin pienemmän ja  heikomman on todella vaikea enää ninjailla mitään.

Jos on tosi kömpelö ja huono sihti, niin on varmasti vaikeaa osua edes lusikalla puurolautaseen. Toiset ei opi vaikka kuinka harjoittelee, mutta enemmistö oppii ne potkut hyvin.

Muutenkin erilaiset ninjailt ei toimi jos on fyysisesti rajallinen ja on sitä oppimishäiriötä fyysisellä puolella. Se ei silti tarkoita etteikö kannattaisi harrastaa liikuntaa, mutta turha muille on kertoa ja paljastaa omia fyysisiä rajojaan. Ei meitä muita kiinnosta kuulla miten huono olet tai että ei toimi.

Meillä toimii hyvin ninjatemput. Spagaatit opittiin alle kolmessa vuodessa ja voltit menee vielä nelikymppisenäkin ja nyrkillä menee punatiili rikki vaivatta.

Ihan perusheinää ja toimii hyvin. Ei pidä kiukutella muille jos on fyysisesti rajallinen ninjatempuissa tai sitten on vaan laiska tai tyhmä oppimaan uutta.

Vierailija
135/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 85-kiloinen mies, harrastanut kamppailu-urheilua yli 20 vuotta. Minulla ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä aloittelijalle, joka on minua yli 40 kiloa painavampi ja yli 10 senttiä pidempi, ja jolla on kamppailusta hallussa vain perusasiat, sanotaanko vaikka vuoden treenaamisen jälkeen. Kokeiltu on monesti salilla.

Mutta toki täällä kaikki ovat sellaisia ninjoja, jotka helposti "lamauttavat" tuplasti itsensä kokoisen vastustajan.

Mä olen ottanut vaparissa itseäni 60kg painavampaa kaveriani vastaan jolla oli potkunyrkkeily taustaa nuoruudesta.. 

Syy tähän matsiin oli se että kyllästyin kuuntelemaan miten hän massalla ja voimalla pystyisi voittamaan mut. 

Lopputulos.  Oli s

Höpöhöpö.

Vierailija
136/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nivusiin on todella vaikea edes osua. Se etujalka blokkaa sellaisen futiskärkkäri-tyyppisen nousevan potkun todella helposti, ei tarvitse kuin pikkuisen kääntää säärtä ja polvea eteen, ei edes nostaa jalkaa maasta.

Muutenkin kaikenlaiset ninjailut eivät oikeasti toimi niin hyvin kuin omassa mielikuvituksessa, kun se toinen osapuoli vastustaa niitä ihan tosissaan. Katutappelu menee lähes aina painiksi viimeistään muutamassa sekunnissa, ja silloin pienemmän ja  heikomman on todella vaikea enää ninjailla mitään.

Jos on tosi kömpelö ja huono sihti, niin on varmasti vaikeaa osua edes lusikalla puurolautaseen. Toiset ei opi vaikka kuinka harjoittelee, mutta enemmistö oppii ne potkut hyvin.

Muutenkin erilaiset ninjailt ei toimi jos on fyysisesti rajallinen ja on sitä oppimishäiriötä fyysisellä puolella. Se ei silti tarkoita etteikö kannattaisi harrastaa liikunta

Osuminen on huomattavasti vaikeampaa, kun vastassa on ihminen, joka on valmis satuttamaan sinua oikeasti ja liikkuu ennalta-arvaamattomasti. 

Vierailija
137/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on huvittavaa miten miehet ylipäätään ajattelevat osaavansa itse yhtään mitään.. Mäkin olin tälläinen painoin 97.5kg salitreeniä takana ties kuin kauan. ajattelin aloittaa thai nyrkkeilyn, oli aivan fantastinen herätys kun 13v mua 40kg kevyempi kaveri potki mut aivan 6-0 pvtbcllä.  Ei paljon massa auttanut kun Napsu 5 osumaa joka kerta kun yritin jotain

Vierailija
138/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelija jos koettaa yllättää ottamalla kiinni takaa niin kova puskaisu päällä taaksepäin niin että takaraivo osuisi kasvoihin. Kunnon läpsäisy korville kämmenellä, molemmilla yhtä aikaa, jos on kovapäinen niin voi paukaista otsallakin kovaa nenälle, hyppy tai kova polkaisu varpaille, kyynärpäätä kylkeen niin paljon kuin voimaa on, makuuasennossa kova potkiminen. Sukupuolielimet nyrkkiin ja kunnon puristus ja vääntelyt niin eiköhän tuo asetu. Ja kova huutaminen koko ajan, jos koettaa tukkia suun kämmenellä niin puree niin lujaa kuin jaksaa. 

Vierailija
139/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laillinen sumutin on hyvä pitää mukana, sillä saa aikaa paeta.

Vierailija
140/387 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy tähän matsiin oli se että kyllästyin kuuntelemaan miten hän massalla ja voimalla pystyisi voi

Tossa on totta joka sana. Mulla oli tossa vaiheessa 8v thai nyrkkeilyä takana, myös otteluita ja vaparia 4. 

Käys katsomassa miten paljon Hans Fell oli mahkuja Jouko Salomäkeä vastaan painissa. 

Löytyy YouTubesta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi