Naisille suositellaan itsepuolustukseksi usein potkua munille
Mietin vaan, ettei kunnon osuman antaminen munille tositilanteessa ole todennäköisesti kovin helppoa. Muutenhan maailmassa olisi paljon vähemmän tilanteita, joissa mies väkivaltaisesti alistaa naista.
Kommentit (390)
Kannattaa hankkia itsepuolustussateenvarjo
Monilla alapääsuojat.. ei aina onnistu noi...
Vierailija kirjoitti:
Monilla alapääsuojat.. ei aina onnistu noi...
Kaikenlaisia suojia kokeilleena olen eri mieltä. Potku haaroissa tuntuu vaikka suojat olisi päällä. Suojien kanssa vältytään vain pahemmilta vammoilta.
Onko täällä halukkaita naisia kokeilemaan ja harjoittelemaan miehen jalkoväliin potkaisua?
Kannattaa varoa jos vastaan tulee rautapalli-kung-fun taitaja - ei potku tehoa :(
Vierailija kirjoitti:
Näin joskus baarissa tilanteen, jossa nainen oli potkaissut miestä munille. Se mies vain makasi lattialla ja uikutti.
Olinkohan minä se mies? Joskus tuli naiselle uhottua baarissa ja se potkasi mua munille. Ainakin vartin vietin maassa itkien ja pallit oli kipeät pari viikkoa..
En koko ketjua lukenut, mutta eräässä kamppailulajissa opetettiin "pyhä kolminaisuus":
1. Silmät, tökkäsee ihan miten osuu, edes toiseen silmään, mielellään kynnellä.
2. Kurkunpää, sormet suorana kova isku vinottain kurkunpäähän, murtuu kuulemma helposti.
3. Munat, napakka potku kengän kärjellä.
Silloin pitäisi päästä karkuun vaikka vastus olisi ylivoimainen.
Minulle potku ei kyl toimi. Jos mies on adrenaliinia täynnä tää vaan suututtaa. Itsellä kokemusta kamppailulajeista +13v nimenomaan pystylajeista. Varmasti sparreissa tullut munille yli 300x. Sattuu kyllä mutta ei pysäytä.
Pienten nivelten rikkominen on tehokasta.