Vanhempi tonki 2 lapsen kanssa roskista :(
Ei ollut päihdevanhempi. Kaikilla pari löytökaljapulloa ja muutama tölkki käsissä.
Miten saatoitte äänestää tällaista?
Kommentit (49)
Onneksi pensa on halpaa niin pääsee dyykkaamaan kauempaakin.
Perussuomalaisten ajama Suomi. Häpeäisitte!
Vierailija kirjoitti:
Katselit sitten itsekin vierestä etkä lahjoittanut rahaa, vaan ajattelit jonkun muun hoitavan sen?
Luuletko jonkun varakkaan empatisoineen perhettä ja aloittaneen ketjun :D
Toivottavasti autoit heitä jotenkin.
Kaikki pulaa on keinotekoisesti aiheutettu. Ehkäpä vois katsoa vähän, ketä äänestätte päättäjiksi?
Itse tykkäsin lapsena keräillä pulloja, niin sai ostettua leipää sorsille ja omille lapsillekin olen sanonut että pulloja keräämällä saa ylimääräistä.
Ei se aina kerro köyhyydestä, ruokaa saa leipäjonosta halutessaan kuitenkin, joten ihan hyvä keino saada hieman ylimääräistä ja opettaa lapsille ettei se raha taivaasta tipu, mutta maasta voi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkäsin lapsena keräillä pulloja, niin sai ostettua leipää sorsille ja omille lapsillekin olen sanonut että pulloja keräämällä saa ylimääräistä.
Ei se aina kerro köyhyydestä, ruokaa saa leipäjonosta halutessaan kuitenkin, joten ihan hyvä keino saada hieman ylimääräistä ja opettaa lapsille ettei se raha taivaasta tipu, mutta maasta voi löytää.
Kerään itsekin löytämäni tölkit talteen ympäristösyistä, mutta he tonkivat roskista. Silloin on asiat oikeasti jo huonosti. Roskiksia ei pitäisi tonkia missään nimessä paljain käsin, koska niissä voi olla muiden jättämiä huumeruiskuja jne.
Ap
Ne mitään pulloja sieltä roskiksesta tonkinut, etsivät uusia kotieläimiä, rottia, luteita ja kirppuja. Selviävät vähän karummissa olosuhteissa kuin perinteiset lemmikit, eivätkä ole niin tarkkoja ruuan eräpäivästä.
Koulujen lemmikkipäivässä nähdäänkin tulevaisuudessa mielenkiintoisia lajeja koiperhosista jauhelihassa kasvaviin matoihin ja kuoriaisiin.
Suklaassakin voi kasvattaa kaakaomatoja.
Pullonpalautus poistuu tulevaisuudessa, kiitos eu-asetuksen, eli ongelma poistuu kuin itsestään.
Vastustuskyky paranee roskia tonkimalla, ei köyhillä ole tulevaisuudessa varaa lääkäriin, onkin nerokasta aloittaa siedätys jo varhain.
Vierailija kirjoitti:
Pullonpalautus poistuu tulevaisuudessa, kiitos eu-asetuksen, eli ongelma poistuu kuin itsestään.
Ei kai ne roskiksia poista?
Jos ne olikin lähdössä kotoa, ja sinä hölmö et ymmärtänyt niiden asuvan jo roskiksessa.
Köyhän ei tarvitse kotiaan sisustaa, sen tekevät alueen rikkaat heittelemällä roskat ja pullot suloyksiöön.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pensa on halpaa niin pääsee dyykkaamaan kauempaakin.
Siis pensa oli kalliimpaakin 2.7e 2.5 e ihan yleisesti aiemmin. Alle 2 e ei tunnu missään
Reiluna olisit antanut jokaiselle satasen lapaan!
Katselit sitten itsekin vierestä etkä lahjoittanut rahaa, vaan ajattelit jonkun muun hoitavan sen?