Miksi minusta kiinnostuu kaikki Rockhenkiset miehet?
Olen sporttinen, pienikokoinen, siro, isotissinen, blondi. Minulla on isot siniset silmät ja muhkeat huulet (ei täytettä), pukeudun naisellisesti ja pidän korkokengistä ja Stay up sukista. Minulla ei ole tatuointeja. Ja kauniiksi ja söpöksi usein sanottu.
Ja ihmettelen miksi tunnun vetävän puoleeni rockhenkisiä prätkämiehiä. Itse en ole mikään nahkatakki tyyppi ollenkaan. Mitä ihmettä miehet minussa näkevät??? En ole yhtään heidän tyylisensä. Pidän itse isokokoisista turvallisista miehistä.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tissit ja eivät ole kuulleet sinun avaavan suutasi.
No olen Mensan jäsen ja hyvässä työpaikassa. En todellakaan ole tyhmä tutkitusti.
Onko nämä rockmiehet sitten pienikokoisia ja turvattomia?
Olin rockhenkinen mutta tatuoinnit lähti suihkussa.
Miks helvetissä menit Mensan testiin?
oletko vähän tyhmä
Juu. Tuollaisia naisis ei ole Suomessa ollut enää pitkään aikaan. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen Mensan jäsen ja hyvässä työpaikassa. En todellakaan ole tyhmä tutkitusti.
Jaaha, taas sinä.
Rockhenkiset miehet nyt kiinnostuu kaikista..pubiruusuista sporttimimmeihin.Eivät ole turhan nirsoja, ja kokemukseni mukaan yleensä aika täynnä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Rockhenkiset miehet nyt kiinnostuu kaikista..pubiruusuista sporttimimmeihin.Eivät ole turhan nirsoja, ja kokemukseni mukaan yleensä aika täynnä itseään.
AP tässä. Saatat olla oikeassa. Ovat täynnä itseään, se on totta.
Ne on sinun Isot tissit, mikä miesten kiinnostuksen herättää!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on tarve halveksua toista ja ilkeillä? Et itse ole todellakaan mikään kiva ja mukava tyyppi. Olet itse ruma sisäisesti. Taidat vain olla kateellinen kun joku on kaunis ja muodokas nainen. Ottaa näemmä koville asia, kun pitää tulla halveeramaan toista.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tuollaisia naisis ei ole Suomessa ollut enää pitkään aikaan. 0/5
AP trollailee päivät pitkät 🙄
AP tässä. En ole mikään Instagram julkkis. Joten ihan tavallinen nainen täällä.
Miksi on on niin vaikeaa uskoa asiaani? Monet naiset saavat epätoivottua huomiota miehiltä. Yleistä.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä. En ole mikään Instagram julkkis. Joten ihan tavallinen nainen täällä.
Miksi on on niin vaikeaa uskoa asiaani? Monet naiset saavat epätoivottua huomiota miehiltä. Yleistä.
Jätä ne sukat pois ja se rintoja korostava asu...
Näin varmasti moni sanoisi, mutta mikä siis on pointtisi. Onko nämä olleet jotenkin epäasiallisia vai mistä on kysymys?
Enkä kyllä tuota ylimielisyyttä allekirjoita. Ei kaikki todellakaan ole. Osa on suorastaan kohteliaita, ehkä jopa enemmän kuin muut ihmisryhmät.
T: se nainen, joka käyttää kukkamekkoja ja kokee lähestymistä.
Älä välitä. Muutaman vuoden päästä et saa enää edes toivottua huomiota.