Blair Witch-elokuva. Vaikka onkin kökkö kauhuelokuva, silti säikähdin monessa kohtaa
Kommentit (8)
Kyllä se muakin pelotti, lopussa tirkistelin sormien lomasta, heh. 🙈
Joo se nettisivu oli kanssa hyvä. Siellä oli kaikkea taustaa siitä legendasta yms. Hyvin markkinoitu ja elokuvakin oli yllättävän toimiva. Myöhemmät vastaavat, kuten Paranormal Activity eivät toimineet samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se muakin pelotti, lopussa tirkistelin sormien lomasta, heh. 🙈
Mä pidin kokoajan kättä suun edessä, etten kiljaise, ku ei tienny mikä säikäyttävä kohta sieltä taas kohta tulee. Ku ne tuli ihan yhtäkkiä, ennalta arvaamatta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan aikoinaan kun se tuli, sitähän markkinoitiin ensiksi niin että se on aito ja se videokuva on aito mikä löydettiin jostain, ihmiset ihan oikeasti usko koko tarinan :D
Se oli hauska koska se oli varmaan eka kerta historiassa kun tällänen markkinointikikka on tehty elokuvan suhteen
Ja se toimi ! ihmiset ei uskaltanu mennä enää mettää :D
Minä uskoin tämän ja olin melkein psykoosissa pelosta kun kävin tämän katsomassa. Asia vainosi minua pitkään ennen kuin tajusin että ei ole totta.
Katoin aikoinaan sen ekan leffan kotona videolta ja silloin uskoteltiin että tarina olisi tosi. Pelkäsin pari vuotta mennä metsään lammelle uimaan, marjastamaan ja sieneen. Helpotusta toi kun kuuli että onkin fiktio.
En nukkunut kolmeen yöhön kun katsoin leffan ensimmäisen kerran ja jäin yksin kotiin sen jälkeen. En tiedä voisinko enää sitä katsokaan vaikka ei se niin pelottava ole 🙈
Mä muistan aikoinaan kun se tuli, sitähän markkinoitiin ensiksi niin että se on aito ja se videokuva on aito mikä löydettiin jostain, ihmiset ihan oikeasti usko koko tarinan :D
Se oli hauska koska se oli varmaan eka kerta historiassa kun tällänen markkinointikikka on tehty elokuvan suhteen
Ja se toimi ! ihmiset ei uskaltanu mennä enää mettää :D