Voisitko olla suhteessa henkilön kanssa, joka käyttää termiä makkispekkis?
Tai ranut/ranet, bursa, voikkuleipä, broisku, salde? Kaikki syötävä on hänen mielestään hyvää mättöä.
Sano rehellisesti, voisitko ottaa tuollaisen kumppanin?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuosta kukaan arvaisi tosiaan että taksariahan se tarkoittaa. Ei ole edes yhtään samaa kirjainta.
Taksari?
En voisi. Fyysisen väkivallan uhka muodostuisi liian ilmeiseksi.
Pitää käydä tomskuja ostamassa vielä fetasaldee varten, kultsi!
Vierailija kirjoitti:
WT- hommeleita, yäk.
Juu, sä maksat samasta tavarasta tuplahinnan, kun siihen on vain liitetty 'artesaani'-termi eteen. Mut se ei oo yhtään wt, vaan keskiluokkaista ja näin ollen piireissänne hyväksyttyä.
Mites meidän savolaisten Sitä sun tätä? Onko kieroa??
En ole kovin herkkä ärsyttäville sanoille. Eli voisin, jos se tyyppi olis muuten huippu, ihana, syvällinen, luotettava ja mahtava rakastaja.
N55
Vierailija kirjoitti:
En ole kovin herkkä ärsyttäville sanoille. Eli voisin, jos se tyyppi olis muuten huippu, ihana, syvällinen, luotettava ja mahtava rakastaja.
N55
Eli jännis saa taas kaiken anteeksi koska on jännis...
Vierailija kirjoitti:
N55
Mutta voisiko hän olla edes yhtä noista listaamistasi asioista, jos hän lähtisi aina grilliltä hakemaan makkispekkikset? Tai lauantaina keittiössä tekisi makkispekkisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N55
Mutta voisiko hän olla edes yhtä noista listaamistasi asioista, jos hän lähtisi aina grilliltä hakemaan makkispekkikset? Tai lauantaina keittiössä tekisi makkispekkisiä.
Voisi. <3
N55
Vierailija kirjoitti:
Pistäisin hoitoon tyypin joka taksaria tuolla nimellä kutsuisi.
Teillä ruskean reiän ritareilla on usein valtaisaa aggressiota. Jos annat bottom-kumppanillesi "taksaria" väkisin ja tämä alkaa sopertelemaan makkispekkiksistä, niin hetikö lyöt?
Taksari on g a y -yhteisön slangia ja tarkoittaa takaapäin paukuttamista, vieläpä puoliväkisin macho/top-tyyliin kuten Suomen Tomppakin kuvissaan esitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäisin hoitoon tyypin joka taksaria tuolla nimellä kutsuisi.
Teillä ruskean reiän ritareilla on usein valtaisaa aggressiota. Jos annat bottom-kumppanillesi "taksaria" väkisin ja tämä alkaa sopertelemaan makkispekkiksistä, niin hetikö lyöt?
Taksari on g a y -yhteisön slangia ja tarkoittaa takaapäin paukuttamista, vieläpä puoliväkisin macho/top-tyyliin kuten Suomen Tomppakin kuvissaan esitti.
Juu, voin vahvistaa tämän, taksari tarkoittaa peräröörin rassausta.
Olen suhteessa makkispekkiksen kans ja muijat voi ihmissuhteineen painua ttuun.
Vierailija kirjoitti:
En. Myös masaliisa, teeppari, äityli, tissittely yms. on kieltolistalla.
Älä sekoita mun masaliisaa noihin oksettavuuksiin. Mitään mokkapaloja ei ole eikä tule.
Joo. Mä olen parisuhteessa kuullut niin pahoja sanoja, ettei mua joku makkispekkis järkytä.
Ranet sanasta tulee mieleen mies nimeltä Rane ja hänen kaima, joka myy ja välittää jotain jännää lähiössä. Että voi kokea jännitystä. Ranut voisi olla kuin Raanut, Raunit tai jotain muuta.
Makkispekkikset, nam! Kunnon ranut ja hookoon blöötä, ketsua ja majua päälle! Njam njam uuuhhh!
Tuollaisen termin kun muija suustaan päästäisi, niin johan loppuisi hänen oikeutensa olla minun mälliroskikseni.
Makkispekkikset kuulostaa joltain siemensyöksyn slangi-ilmaisulta. Ei kiitos jatkoon.
reenit, rilli, jukurtti, sipsit - e, en voisi olla ihmisen kanssa, joka käyttää näitä termejä