Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen älyttömän pettynyt itseeni

Vierailija
12.11.2023 |

enkä tiedä jaksanko enää.

Olen yrittänyt elämässä vaikka ja mitä. Mistään tule koskaan mitään. Läheiset ovat pettyneitä kun ei musta tule mitään. Olen yrittänyt opiskella, käynyt töissä, mutta kaikki aina keskeytyy, eikä huonolla ammatilla, ilman kokemusta pääse kuin hanttihommia tekemään.

Milloin saa luovuttaa kokonaan? 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä muiden mielipiteistä. itseäsi varten elät, etkä kenenkään muun.

Vierailija
2/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain erityistarpeita? Diagnooseja? Mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
4/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rokote. Se auttaa kaikkeen.

Vierailija
5/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sinun sitten pitäisi päästä? Mitä jos lakkaisit miellyttämästä sukulaisia ja keskittyisit enemmän siihen mitä sinä itse haluat tehdä ja miten sinä itse haluat elää sekä siihen minne suuntaan haluat omaa elämääsi viedä.

Vierailija
6/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hommat keskeytyy? Jos tekisit yhden asian kerralla ja loppuun asti, alkais elämä pelittää. Vaikka joku amiksen linja tutkintoon asti. Ilmalämpöpumpun asentajilla riittää duunia ja liksaa, näin vinkkinä.

7/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On elämässä muutakin kuin koulutus ja työ. Muutenkin voi onnistua ja elää niin että elämä tuntuu mielekkäältä.

Mitkä asiat ovat sinulle arvokkaita? Arvokkaiden asioiden hyväksi voi työskennellä ilman muodollista pätevyyttäkin. Oman luovuuden ja lahjakkuuksien käyttämiseenkään ei tarvitse muodollista koulutusta eikä ammattia tai työpaikkaa.

Vierailija
8/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne sinun sitten pitäisi päästä? Mitä jos lakkaisit miellyttämästä sukulaisia ja keskittyisit enemmän siihen mitä sinä itse haluat tehdä ja miten sinä itse haluat elää sekä siihen minne suuntaan haluat omaa elämääsi viedä.

Ihan vain normaaliin elämään kiinni. Saada kiva työpaikka, perhe, asunto. Ns. normaali elämä.

Kaikki mitä yritän ja teen menee lopulta mönkään. En osaa olla ikinä ajoissa, kyllästyn kaikkeen, välillä masentaa ja ahdistaa, aamut ovat minulle haastavia. En ole muuta tehnyt kuin mokaillut. Ap

Vierailija
9/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole diagnooseja. Ap.

Vierailija
10/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hommat keskeytyy? Jos tekisit yhden asian kerralla ja loppuun asti, alkais elämä pelittää. Vaikka joku amiksen linja tutkintoon asti. Ilmalämpöpumpun asentajilla riittää duunia ja liksaa, näin vinkkinä.

Kirjoitin aikaisempaan kommenttiin, että pääosin kun opiskellessa sitä asiaa on liikaa, en pysty käsittelemään sitä kaikkea ja sitten hätäännyn, masennun ja ahdistun. Tai sitten vain kiinnostus loppuu. Ap

Vierailija
11/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaako sinulta sitä loisteliasta työuraa enemmän sinä itse vai muut? Minä olen aina pyrkinyt töissä siihen etten etenisi liikaa. Siitä seuraa pelkästään stressiä ja vastuuta, ja se säteilee sitten epätyytyväisyytenä elämään työajan ulkopuolellakin.

Vierailija
12/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin aikaisempaan kommenttiin, että pääosin kun opiskellessa sitä asiaa on liikaa, en pysty käsittelemään sitä kaikkea ja sitten hätäännyn, masennun ja ahdistun. Tai sitten vain kiinnostus loppuu. Ap

Hae joku diagnoosi niin voit opiskella hitaammin kuntoutustuella.

Vierailija
13/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole diagnooseja. Ap.

Kannattaa ehkä hankkia, ADD/ADHD kuulostaa mahdolliselta, tai ainakin tutkia asiaa niin voi oppia ymmärtämään itseä ja sitä mitkä konstit voisivat helpottaa elämää.

Vierailija
14/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole diagnooseja. Ap.

Kannattaa ehkä hankkia, ADD/ADHD kuulostaa mahdolliselta, tai ainakin tutkia asiaa niin voi oppia ymmärtämään itseä ja sitä mitkä konstit voisivat helpottaa elämää.

Kuulostaako tosiaan?

Vierailija
15/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot epäonnistuja. Get used to it.

Vierailija
16/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole diagnooseja. Ap.

Kuulostaako tosiaan?

Se minullakin tuli mieleen kun luin elämästäsi. Kaikki lapseni on kirjolla ja yhdellä selkeästi adhd ja niin on varmasti minullakin. Koko elämäni on yhtä yrittämistä ja epäonnistumista, pään hakkaamista seinään ja mistään ei tule valmista.Uuvuinkin yhdessä vaiheessa ja olen tk eläkkeellä ja silti pakkomielteinen tarve yrittää jotain.

Vierailija
17/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole diagnooseja. Ap.

Kuulostaako tosiaan?

Kyllä mun mielestä, itsellä ihan samaa paniikiia ja hätääntymistä aina kun pitäisi uutta oppia ja vielä pahempi jos ei ole edes mitenkään motivoiva aihe, ilman dg olen minäkin mutta saatan joutua vielä hakemaan nyt kun ymmärrän että nämähän ovat juuri niitä paljon puhuttuja keskittymis- ja oppimisvaikeuksia.

Vierailija
18/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista ja tuesta. 🏼 Arvostan paljon ja helpottaa hieman kuulla, etten ole ainoa. Ap.

Vierailija
19/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta, ettei tälläisille ihmisille tarjota eutanasiaa. Sitten joutuvat jättäytymään junan alle tai ajamaan rekkaa päin.

Niin kai sitten.

Vierailija
20/35 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun olet suorittanut korkeakoulututkinnon työllistävältä alalta, etkä vieläkään kelpaa mihinkään. Aika musertavalta tuntuu tieto siitä, että vika ei ole koulutuksen ja työkokemuksen puutteessa vaan siinä, että on ihmisenä aivan surkea ja epäonnistunut.

T. Korkeakoulutettu työtön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi