Mitä teette äitienpäivänä jos teillä ei ole äitiä?
Niin siis tai jos ette itse juhlia äitienpäivää. Onko teillä jotain perinteitä mitä teette?
Kommentit (30)
Äitini hylkäsi minut ja isäni kun olin pieni, niin ei voisi vähempää kiinnostaa joku feministien juhlapäivä. M25
Juhlin äitienpäivää. Hankin kukkia, teen jonkun kivan äitienpäiväpostauksen someen, liitän kuvan kissa on äiti.
Vierailija kirjoitti:
Juhlin äitienpäivää. Hankin kukkia, teen jonkun kivan äitienpäiväpostauksen someen, liitän kuvan kissa on äiti.
Somen äitienpäivä tyrkytys on noloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on hienoa, hyvä keino kertoa tunteista.
En mitään. Ehkä saan lapsilta viestin, ehkä en.
Muistelen hänen alapään vahvaa aromia, ja olen kiitollinen häneltä saaduista perintötekijöistä.
Juhlimme äitienpäivää lastemme kanssa. Saan lahjoja, kakkukahvit aamulla ja käymme ravintolassa syömässä.
Isänpäivänä en vietä sitä erityisesti. Annan niiden juhlia taivaassa isänpäivää.
Viime vuonna näin aikuiset lapseni. Yleensä viestitellään ja soitan äidilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten kannata avata somea äitienpäivää jos ei siitä tule hyvä mieli lainkaan.
Kaikilla on äiti. Haudalla käyntiä.
Olen itse äiti, joten kahvittelut oman perheen kesken. Lapsukainen joko leipoo tai itse käyn leipomossa. Mies noukkii valkovuokot omalta pihalta, teini ei tuohon taivu ;)
Äidilläni oli tapana käydä hautausmaalla viemässä orvokit äitienpäivän tienoilla. Olen jatkanut perinnettä, ja samassa haudassa ovat, äiti ja mummo.
Vien kukkia äidin haudalle. Toukokuussa on ensimmäinen äitienpäivä, kun äiti ei ole enää täällä.🥀
Äiti on mutta meillä ihan tavallinen sunnuntai. Soitellaan jos jotain asiaa sattuu olemaan. Hän on kieltänyt mitään tuomasta. Viikolla käydään silloin tällöin kauppakeskuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita some kiinni niin ei näy.
Käyn äidin haudalla.