Tuomas Enbuske on niin itsevarma, että hänen pitää joka ikisessä haastiksesa tuoda esille älykkyytensä
Heh.
Esim Kirkko ja koti -lehdessä oli hänen haastiksensa.
Hän tosiaan ajattelee olevansa lahja maailmalle.
Kommentit (43)
Mikä diagnoosi hänellä ei ole?
Juuri näitä tyyppejä, jotka tutkivat itseään vain disgnoosien avulla. Ja erityisyys heissä on juuri nämä diagnoosit. Niidenkin taustalla on yritys näyttää oma erikoislaatuisuutensa.
Fiksu mies, tykkään. Eeihän meistä kukaan jaksa olla joka heti parhaimmillaan, se suloisin.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on käynyt Mensan testissä ja luulee nyt, että koska pääsi sen läpi, on jotenkin yli-ihminen.
Kaikkihan siitä läpi pääsee, kyseisessä testissä ei voi reputtaa, kuten ei pituuden tai painonkaan mittauksessa. Joillakin sitä älyä, pituutta tai painoa vaan on enemmän kuin muilla.
Tuollainen on mielestäni ennemminkin epävarmuuden ja huonon itsetunnon merkki.
Hulvatonta touhua. Älykkyyden korostaminen ei käytännössä eroa mitenkään siitä että kehuskelisi esim. hiuksiaan tai persettään.
Ei itsensä älykkääksi nimeäminen tee ihmistä älykkääksi. Mitkä ovat Enbusken älylliset ansiot, että meidän muidenkin pitäisi häntä älykkäänä pitää?
hänellä on valkoihoisia lapsia
arvostan ja kunnioitan erittäin paljon
Vierailija kirjoitti:
hänellä on valkoihoisia lapsia
arvostan ja kunnioitan erittäin paljon
Ei taida Suomessa olla kovin harvinainen saavutus?
Se, että itse suureen ääneen julistaa olevansa älykäs ei vielä tarkoita että joku on oikeasti älykäs. Aika keskinkertaiselta kaverilta Enbuske vaikuttaa, en näe hänessä mitään erikoista, tuskin on kovinkaan älykäs.
Minä olen Enbusken uraa seurannut alusta asti radiohommista lähtien enkä osaa kyllä hänestä älykköä leipoa. Itse asiassa olisi hauskaa mitata tämä hänen älykkyytensä livenä väittelemällä hänen kanssaan. Hippasen vahvasti väitän, etten hänelle jäisi lajissa kakkoseksi.
Miksi kenenkään mielestä tämä oululainen kouluttamaton jurpo on millään tavalla älykäs?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään mielestä tämä oululainen kouluttamaton jurpo on millään tavalla älykäs?
Itseopiskellut...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseopiskellut...?
Omahyväisyysopistossa erityisluokalla, erityisen ansiokkaasti suoriutuen itsearvioinnista, gaussin käyrän korreloidessa erektiokulmaan, mitä kovasti kompensoi kokoomuslaisella keski-ikäisellä karismattomuudellaan.
Yksi kaveri lukiossa oli sellainen, että se mainosti koko ajan omaa erinomaista älykkyyttään. Enemmän tai vähemmän peitellysti toi asian esille lähes jokaisessa keskustelussa. Todella rasittavaa kuunneltavaa..
Enbuske voi sinänsä ollakin kohtalaisen älykäs. Tai ainakin mitä joskus seurasin häntä Twitterissä, niin hänellä oli hyviä oivalluksia kyllä usein. Ja onkos hän kirjoitellut jotain kolumnejakin lehtiin vai muistanko väärin?
En tunne sinänsä tyyppiä kyllä muutoin kuin telkkarista.
Kaksisuuntainen varttihullu. Ei yllätä.