Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka jätetään ulkopuolelle kaikesta?

Vierailija
23.03.2024 |

Jopa oma perheeni on "unohtanut" kutsua mut juhliin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi. En edes jaksa kertoa kaikkea. Yksin joutuu kaiken hoitamaan, eikä apua saa, vaikka sitä todella tarvitsisi. Sellainen moniongelmainen syrjitty ja yksin jätetty itsestäänselvänä pidetty alistettu kotiorjat, joka ei saa vaatia mitään ja jolla ei saa oikeastaan mitään olen.

Siis olen oikeastaan sellainen alistettu ja vaikeuksien edessä aina ensimmäisenä uhrattu kotiorja, joka ei saa vaatia mitään ja jolla ei oikeastaan saa olla mitään. Asiat on aina tehty jonkun muun ehdoilla ja olen aina joutunut olemaan se ylijäämä, joka on joutunut tyytymään siihen mitä saa ja jonka toiveita ei ole kysytty.

Yksi keino tuohon on tehdä elämästään todella itseriittoista. Keskittyy omiin harrastuksiin, kehittää itseään niissä, nauttii omista asioistaan ja omasta seurastaan. Jos sitten joskus on muide

En nyt jaksa kertoa yksityiskohtia, mutta valitettavasti tuollainen ei ole monista syistä johtuen mahdollista. Toki olen hetkellisessä itsevarmuuden puuskassa uskaltanut tuollaisesta haaveilla. Paljosta olen elämässäni joutunut luopumaan ja tuollaisen irtioton ottamisen sijaan edessä on varmasti päinvastoin yhä enemmän omasta elämästä, omasta tilasta, itsenäisyydestä, omasta tahdosta jne. luopumista ja ihan virallisestikin rooli omaishoitajana, avustajana, kodinhoitajana pakotettuna ilman omaa tahtoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä