Pettäjät - omatunto?
Te, varsinkin miehet jotka petätte 'puolivahingossa' tai tarkoituksella vaimoja, oletteko kotona jotenkin erityisen mukavia pettämisen jälkeen? Huomioitteko enemmän 'puhdistaaksenne' omatuntoa, vai ihan normaalisti jatkatte. Kukkia, reissuja, kehuja, illallisia vai kolkuttaako omatunto lainkaan.
Kyselee nainen
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni sallisi pettämisen, muttei itsellä taivu moraali. Vaimon mukaan kyse on vain panosta, kun taas minulla se vaikuttaisi tunteisiin. Hänellä on tällainen ajatus, koska avioliitossa hänen mielestään on kyse yhdessä olemisesta ja perheestä, ei niinkään sukuelinten varaamisesta puolisolle. Minusta taas kahdenvälinen intiimi suhde tuhoutuisi ja olisin tosi mustasukkainen. Saa nähdä, tuleeko tästä joskus konflikti.
M51
Vaimosi kuulostaa ihanalta naiselta. Kunpa omani olisi samanlainen. Vaan on vastakohta, mustasukkainen pihtaaja, joka vie minusta kaiken elämänhalun kun on ensin vienyt rahani.
Ruikuti ruikuti. Tee jotain.
En pysty luopuun aviomiehestä, todellakaan. Vieras silloin tällöin kelpaa myös. Ei omantunnon tuskia. Pokka pitää kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Käytän aina kondomia ja eikä lainkaa tunteita = ei huolia, ei morkkiksia. <3
Suurin osa muuten ei ikinä, koskaan jää kiinni. ;)
Jännää nykyään, ihan niin kuin tuo kondomin käyttö oikeuttaisi tehdä mitä vaan.
Eihän se siitä olekaan kiinni, kuten tuossa totesinkin. :*
Vierailija kirjoitti:
Kotona ei saa peppuseksiä, joten pakko turvautua vieraaseen naiseen.
Ei kolkuttele omatunto. Ei ihmistä voi omistaa.
Onko peppuseksi miehille oikeasti noin tärkeää?
Eikö se ole ihan sama mihin reikään sen kalunsa työntää?
Ei kolkuta, pitäisikö? Sexposta ja polyiltä opin jokaisella olevan oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan ihan miten itse haluaa. Ei minulla ole velvollisuutta kertoa omista harrastamisistani.
Mikä omatunto? Ei pettäjällä ole sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä omatunto? Ei pettäjällä ole sellaista.
On kai niillä, mutta paatunut on
Pitäis myös puolison huolehtia siitä,ettei toisen tarvitsisi lähteä pettämisen tielle. Kaikkeen ei kuitenkaan tarvitse suostua.
Ei mitään tunnontuskia ja täysin normaali käytös kuten muutenkin.
Nainen pettää,mies hakee mitä ei kotoa saa..siinä on pieni ero