Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit, jotka teette kaikki ruoat itse: miten ehditte tekemään kahdesti päivässä lämpimän ruoan?

Vierailija
18.01.2007 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos haluaisin, että jäis seuraavaksi kerraksikin tarvitsisin ison vuoan. Kattila on sopiva keitolle pariksi kerraksi. (10l)

Vierailija
22/22 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jää, niin syödään nuudeli-tonnikala-juttua tai sitten joskus ostetaan mikrokeitot äidille ja isommalle lapselle. (Minulla yksi taapero ja vauva) Minä voin ilmoittautua siihen kerhoon, että tuo kaksi kertaa peräkkäin samaa ruokaa on maksimi. En jaksaisi syödä monena päivänä samaa. Mutta ruokaa en heitä pois, vaan uudistelen. Esim. Porsaankyljyksistä ja valkosipuliperunoista kiusaus lisäämällä kasviksia, paloittelemalla lihat ja sekaan kolmen juuston kermaa. Eilisestä Chili con Carnesta tulee huomenna munakasrulla, lisään kasviksia ja raejuustoa sekaan. Joskus teen jostain lihajutusta risottoa tai jotain makaronilaatikon tyyppistä. Täytyy kyllä myöntää että olen tässä ruuanlaitossa tosi hyvä, ja pidän siitä. Ei kannata ottaa paineita jos se ei ole itselle mieleistä hommaa.

Joo, ja en muuten minäkään vartissa keittoa tee vaikka tavallaan ammattilainen olenkin! (en tee työkseni ruokaa vaikka voisinkin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi