Moskovan iskut on tuomittu maailmalla laajasti
"Muun muassa Ranskan presidentti Emmanuel Macron on tuominnut iskun. Italian pääministeri kuvaili tapahtunutta vastenmieliseksi terroriteoksi."
Myös moni muu valtionjohtaja on tuominnut iskun hirvittävänä rikoksena.
Kommentit (608)
Vierailija kirjoitti:
Venäjän turvallisuuspalvelun likaisten töiden osasto likaisissa puuhissaan.
Pidätyskuvissa EI näy jostain syystä Putinia !
Hän on maksaja tuolle teolle.
Vielä näitä Kansainvälinen Poliisi tutkimaan ! Tutkiiko he Ukrainan hyökkäystäkin ! Joko kolkuttelevat Putinin ovelle ?
Terrorismi Valtioon > Terrorismi isku.
Jopas.
Terroristi on Putin. Hän tämän suunnitteli, tilasi ja maksoi .
Pitäskö tätä edes ihmetellä.
HÄVETKÄÄ VENÄLÄISET.
Vierailija kirjoitti:
Iskuista varoittelusta lähtien Putin on miettinyt miten käyttää iskua hyväkseen propagandassaan.
Vaikea paikka hiukan, kun itse eukäteen varoitukset lännen propakandana esitteli...jotenkin tuntuu, niinkuin ne ei osaisi ajatella kulloistakin hetkeä pidemmälle.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/putin-tuomitsi-lannen-varoitukset-t…
Älköön Suomen Johto pahoitelko tätä "Puten terrorismia".
No tietty vainajien ja haavoittuneiden omaisia. Mutta ei mitään Venäjä lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis mutta oon ollut lomalla yhteensä toista kymmentä kertaa Tallinnassa, lisäksi Riikassa, ja Budapestissä . Käynyt niissä isoissa kauppakeskuksissa. Iso iso ero stadiin.. siellä EI ole tummia, ei af gaaneja jne. Heitä EI oteta siellä vaan maahan. Se on noin yksinkertaista. Ja esim stadin kauppakeskuksissa esim m u s l i me j a notkuu pilvin pimein. Samoin Tukholman kauppakeskuksissa. Ero on oikeasti järkyttävä esim vaikkapa Riikaan. Eli kyllä se Itäraja on pidettävä kiinni
johtunee myöskin siitä, ettei siellä ole avointa kelagold- järjestelmää kaikille tulijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskuista varoittelusta lähtien Putin on miettinyt miten käyttää iskua hyväkseen propagandassaan.
Vaikea paikka hiukan, kun itse eukäteen varoitukset lännen propakandana esitteli...jotenkin tuntuu, niinkuin ne ei osaisi ajatella kulloistakin hetkeä pidemmälle.
Ei ne kai osaakaan. Joku venäjäntuntija kuvasi venäläistä strategista ajattelua jotenkin niin, että sammakko hyppii lumpeenlehdeltä toiselle. Aina kun alla oleva lehti alkaa upota, sammakko hyppää sattumanvaraisesti toiselle lehdelle.
Ihan sama missä isis-terroristit hyökkää, pitää tuomita. Hyvin ja asiallisesti hoidettu länsimailta. Seuraava isku voi olla omalla pihalla. Isis on ihan kaikkien yhteinen vihollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kai osaakaan. Joku venäjäntuntija kuvasi venäläistä strategista ajattelua jotenkin niin, että sammakko hyppii lumpeenlehdeltä toiselle. Aina kun alla oleva lehti alkaa upota, sammakko hyppää sattumanvaraisesti toiselle lehdelle.
--- ja Kremlin "tiedottajat" esittävät uusia sammakoita, joista muutama hyppää ikkunasta.
-winner-
Onko muuten sattumaa että venäläiset poliitikot alkoi kutsumaan sotaa sodaksi sen jälkeen, kun länsimaat oli varoittaneet terrori-iskun uhasta ja ennen kuin se tapahtui?
Jättikö Putin iskun torjumatta että voisi alkaa kutsumaan sotaa sodaksi ja laajentaa sitä? Länsimaiden tarjoama tiedustelutieto oli varmasti niin tarkkaa, että terroristit olisi saatu sen avulla kiinni.
Tässä näkyy myös länsimaiden ja Venäjän ero. Länsimaat jakavat tietonsa jopa Venäjän kanssa pelastaakseen siviilien henkiä, mutta Putin vain väitti tietoa propagandaksi. Putinia ei kiinnosta satojen siviilien elämä edes Venäjän maaperällä.
Siellä on monilla taas "ajatukset uhrien ja läheisten luona". Tai ainakin Stubbilla ja John Kirbyllä.
Alkaa olemaan niin väsynyt fraasi että oikein v tuttaa.
Se on ihan varma, että ne "ajatukset" katoaa saman tien, kun twiitti on kirjoitettu.
Eivät olleet Isisi:n miehiä, vaan jotain aivan muita, otettu kiinni lähellä Ukrainan rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiova on näillä näkymin mennyttä pjuuttini sanoi jo että ydinaseet ovat käytettävissä koska ovat julistaneet sotatilan.
Länsi ei voi kuin seurata sivusta mitä tapahtuu.
Voidaan me hyvästellä venäläiset. Koska jos Venäjä alkaa käyttämään ydinaseita, Nato saa riittävän syyn puuttua tilanteeseen omilla ydinaseillaan ja laaja alue Venäjästä muuttuu pelkäksi tuhkaksi. Kiittäkää Putinia.
Olen alusta lähtien sanonut ettei Venäjä lopeta sotaa muuten kuin voimalla, eli länsimaat joutuvat käyttämään ydinaseita Venäjää vastaan ennemmin tai myöhemmin. Eikä kyse ole ainoastaan sodasta Ukrainaa vastaan vaan kaikkia itsenäisiä naapurivaltioita vastaan, koska Venäjä jatkaisi sotaa muualla.
Putinin sarvet päässä kasvoivat taas pari senttiä, kun tilasi tämän Terroriteon muslimeilta.
Niin, miljoona ruplaa Muhammedille on iso raha. Kyllä sen edestä jo pommit järjestyy.
Nyt meni Putella lähes vuorokausi, ennenkuin sai sanat suustaan. Piti puhe ihan nauhoittaa viisi kertaa, ettei lipsahda vahingossa : "minä maksoin "...Ja Muhammed teki.
Vierailija kirjoitti:
Eivät olleet Isisi:n miehiä, vaan jotain aivan muita, otettu kiinni lähellä Ukrainan rajaa.
Ei niin. Olivat Putinin miehiä.
Putinin Palkkasotureita.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis mutta oon ollut lomalla yhteensä toista kymmentä kertaa Tallinnassa, lisäksi Riikassa, ja Budapestissä . Käynyt niissä isoissa kauppakeskuksissa. Iso iso ero stadiin.. siellä EI ole tummia, ei af gaaneja jne. Heitä EI oteta siellä vaan maahan. Se on noin yksinkertaista. Ja esim stadin kauppakeskuksissa esim m u s l i me j a notkuu pilvin pimein. Samoin Tukholman kauppakeskuksissa. Ero on oikeasti järkyttävä esim vaikkapa Riikaan. Eli kyllä se Itäraja on pidettävä kiinni
Noissa maissa ei ole vihervassaripuolueita, jotka halaamalla toivottavat terot tervetulleiksi uuteen kotimaahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putler on katastrofaalisen huono presidentti eikä läheskään niin fiksu kuin kuvittelee olevansa. Vain väkivaltakoneisto ja länsijohtajien heikkous ylläpitävät hänen valtaansa. Reagan olisi osoittanut tuollaiselle kaapin paikan jo ajat sitten ja järjestänyt tarkkampujat hoitelemaan päiviltä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Suomen matuista on tullut Ruotsin kautta, tai sitten lennätetty koneilla ties mistä päin maailmaa.
EIKÄ OLE TUOMITTU.
Venäjä on ITSE 100 kertaa PAHEMPI TERRORISTI.
Voi stana mitä sontaa !
Ei olisi ihme vaikka teko olisi Putinin määräämä/maksama. Saadaan väärät syylliset ( Ukraina) huonoon valoon.