Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä koskaan tapahtunut kassalla sellaista virhettä että kortti ei toimi tai laitteessa vikaa?

Vierailija
22.03.2024 |

Mä jouduin kerran odottelemaan jotain 20 min mutta ei onneks kuumottanut. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksukortit voivat hyvinkin välillä olla käyttökelvottomia mm. pankin datayhteysongelmien vuoksi. Aina pitää olla käteistä mukana yllätystilanteita varten. Nykyään varautuminen erityisen tärkeää. Vähintään kolmen päivän kotivaran lisäksi myös käteinen on oleellinen osa varautumista.

Vai aiotko syödä kynsiä ja räkää, sitten kun korttisi ei syystä tai toisesta kaupassa toimikaan?

On mulla kotivarassa käteistä, mutta en mä varalla kuljeta satasia joka kerta mukana. Meillä käydään yleensä kerran viikossa kaupassa, ostokset isossa perheessä sen mukaiset. Luottokortti on kuitenkin aina toiminut jos muut ei.

Vierailija
22/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla oli kortinsirussa joku vika. Muuten ei ole tapahtunut esim  n. 25 vuoden aikana kuin max 2 kertaa. En tiedä miten joillain on kokoajan muka. Onko niin että tilillä ei ole rahaa ja koitetaan vaan siinä kassalla selitellä että kortti ei toimi. On mulla silti hieman käteistä mukana varalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiässässä usein tapahtui niin. Kaikkialla muualla kortti toimi moitteettomasti, mutta tässä kaupassa oli säätöä. Kassa vielä hymyillen sanoi että mun kortissa on jotain vikaa. Jännä miten vikaa on aina samassa kaupassa. Ei siinä kortissa mitään vikaa ollut, ongelma poistui kun uusivat kassajärjestelmän tms. 

Vierailija
24/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole oma virhe vaan kaupan. Jos kortilla ei saa ostettua niin ostokset saa ilmaiseksi.

Vierailija
25/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on monesti. Viimeksi vähän ärsytti kun takana tullut puuttui asiaan ja sanoi että "onhan sulla tuo osuuspankinkin kortti". No, se oli lukkiutunut mutta kaupassa lopulta pystyttiin ohittamaan se ja sain sillä maksettua mutta wtf? Miksi takana tullut kyttää mun korttejani?

Järkevästi toimiva kassa olis sysännyt sun siihen sivuun odottamaan kelatukien tuloa tilille ja alkanut sillä aikaa palvella maksukylyisiä asiakkaita. Miksi jonon pitää seitä jonkun katteettomien korttien kanssa pelaavan pummin takia?

Hah. No vaikka kelatukia saankin, niin ei ollut tukipäivä. Eikä ne mulla s-tilille tule muutenkaan. Rahaa oli, vai miksi kuvittelet että meni myöhemmin läpi ja muillakin ässän asiakkailla tökki?

Vierailija
26/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole oma virhe vaan kaupan. Jos kortilla ei saa ostettua niin ostokset saa ilmaiseksi.

ryypmanniko se sillä?

Vierailija
27/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh? Siis miten kortin toimimattomuus on virhe?

No miksei olisi? Mulla joskus kortti ollut niin että aina tietyssä kaupassa ei toimi. Ja tolla viimeisimmällä kerralla ei vaan s-pankki toiminut. Virhehän se on.

Kun sun tilillä ei ole katetta, ei ole mikään VIRHE, että maksutapahtuma ei mene läpi!

Älyätkö, tilillä on katetta reilusti.

Vierailija
28/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei olisi? Mulla joskus kortti ollut niin että aina tietyssä kaupassa ei toimi. Ja tolla viimeisimmällä kerralla ei vaan s-pankki toiminut. Virhehän se on.

Kun sun tilillä ei ole katetta, ei ole mikään VIRHE, että maksutapahtuma ei mene läpi!

Niin ja siis ei korttia edes tunnistanut niin että pääsisi edes koodiin asti. Kassat on pyyhkineet housuihinsa jotakuinkin sitä korttia. Yhdessä kaupassa tätä oli aina, se oli toisella paikkakunnalla, lopulta ohittivat jotenkin henkkareilla.

Vierailija
29/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulle tapahtunut montakin kertaa niin, että kortti ei toiminut, mutta olen ollut itse siellä kassakoneen takana, enkä asiakkaana

Vierailija
30/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortin sirun pyyhkiminen voi auttaa, kuten jo aiemmin joku sanoi.

Vierailija
31/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina parikymppiä käteistä mukana.

Vierailija
32/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pari tonnia käteistä lompakossa.

Vierailija
33/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyätkö, että se on vain oma harhainen luulosi!

Kuka pösilö edes jättää ostoksensa yhden maksukortin varaan?!?

Vierailija
34/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska olin maksanut silmälasien ekan erän. Ylitin itse asettamani maksurajan

Vierailija
35/37 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyätkö, että se on vain oma harhainen luulosi!

Kuka pösilö edes jättää ostoksensa yhden maksukortin varaan?!?

Niin no kellä köyhällä on useampia kortteja. Vaikka siis mullakin on 2, mutta oli mennyt lukkoon tuo toinen väärän koodin takia. Kelpas sitten kuitenkin.

Vierailija
36/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina käteistä mukana. Mikä ongelma?

Vierailija
37/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero sitä korttia esim. hihansuuhun.