Catherinella syöpä
Otsikkotasolla monet uutistoimistot tätä nyt kertovat.
Kommentit (542)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolistosyövät ovat tosi yleisiä.
Tää voi olla jotain pahempaa. Just munassrja- tai voisiko olla jopa maksasyöpä? Jotain, mistä selviytyminen ei ole niin varmaa? 🥶😨
Levinneestä syövästä lienee ikävä kyllä kysymys. Kemoterapia itsessään jo vahingoittaa elimistöä, joten ei sitä ennalta ehkäisevästi anneta.
Sytostaatteja annetaan muihinkin sairauksiin kuin syöpään ja nimenomaan ennaltaehkäisevästi ja pitämällä ihminen mahdollisimman oireettomana ja toimintakykyisenä. Itse olen käyttänyt Mercaptopurinia ja Nordimetia Crohnin tautiin ja reuman oireisiin.
Joku toinen jättäisi viljojen syönnin tuossa vaiheessa, mutta sinä olet valinnut sytostaat
Voi hyvänen aika. Ei reumaa ruokavaliolla paranneta!
Itsekin olen syönyt sytostaatteja reumaan jo 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää voi olla jotain pahempaa. Just munassrja- tai voisiko olla jopa maksasyöpä? Jotain, mistä selviytyminen ei ole niin varmaa? 🥶😨
Levinneestä syövästä lienee ikävä kyllä kysymys. Kemoterapia itsessään jo vahingoittaa elimistöä, joten ei sitä ennalta ehkäisevästi anneta.
Sytostaatteja annetaan muihinkin sairauksiin kuin syöpään ja nimenomaan ennaltaehkäisevästi ja pitämällä ihminen mahdollisimman oireettomana ja toimintakykyisenä. Itse olen käyttänyt Mercaptopurinia ja Nordimetia Crohnin tautiin ja reuman oireisiin.
Joku toinen jättäisi viljojen syönnin tuossa vaiheessa, mutta sinä olet valinnut sytostaat
Mistä moinen ylimielisyys kumpuaa? Olen keliaakikko kaiken muunkin pas*an lisäksi joten en syö gluteenituotteita lainkaan. Kun yhden autoimmuunisairauden saa, se usein laukaisee myös toisen, jopa kolmannenkin. Monilla niillä kun on yhteys toisiinsa. Sytostaatteja ei valita, kyllä ne alkaa olla ihan viimeinen vaihtoehto pitää ihminen hengissä ja sairaudet remissiossa. Kun sulla ei nähtävästi ole kokemusta siitä millaista on viettää kuukausi kerrallaan sairaalassa kun olo on kuin 24/7 norossa, sillä erolla että ulosteen sijaan vuodat verta niin älä vähättele kenenkään oireita tai kokemuksia.
Ei nyt ihan niinkään, kuvia ja pikkutarkkuutta tuskin kukaan odottaa, mutta kyllähän näyttää, että moni on kiinnostunut siitä, mikä syöpä kyseessä.Siis yksi sana sen kertoo, miksi ei kerrota, se on heidän asiansa. Englannissa arvailut menevät varmasti vielä pidemmälle kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vaatijoista kertoa miksi meidän -tai ylipäänsä kenenkään- pitäisi tietää tarkalleen mikä syöpä hänellä on? Mitä se tieto toisi elämäämme miutä ilman emme voisi olla? Itse en näe muuta syytä kuin pohjattoman uteliaisuuden.
Kaikki elämästä kiinnostuneet ihmiset ovat uteliaita
Sillä on merkitystä mihin se uteliaisuus kohdistuu. Toiset ovat aidosti elämästä ja useista ilmiöistä kiinnostuneita, toiset yksinkertaisesti juorunhaluisia toisten asioilla repostelijoita.
No mutta täällähän on vain teitä yksinkertaisesti juorunhaluisia toisten asioilla repostelijoita.
Kuningas Charles III:llahan on myös syöpä. Siitä on vain kerrottu että ei ole eturauhassyöpä.
Eikä kiinnostakaan mikä syöpä. Se on vain fakta että hän ei ehdi nauttia kuninkuudestaan kovin monta vuotta, pelkästään ikänsäkin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku toinen jättäisi viljojen syönnin t
Kyllä ruokavalio vaikuttaa reumaan, joillekin jopa puhkeaa reuma osittain sen takia, outoa jos et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei oo haimasyöpä... Silloin on varma kuolema!
Ei aina, useimmiten kyllä.
Todella hoikka tuolla videolla. On aina ollut hoikka, mutta nyt selvästi laihtunut lisää. Lienee kyse melko vakavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku pulla on niiin hyvää!
Mulla kesti yli 4 vuotta oireiden alkamisesta ennen kuin syöpä löydettiin. Oli hidaskasvuinen syöpä. Viivästys kuitenkin aiheutti sen että syöpä oli levinnyt laajasti imusolmukkeisiin ja hoidot ovat nyt kestäneet yli 10 vuotta jo. En tiedä vieläkään onko syöpä poissa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämättömät täällä taas alapeukuttaa. Täällä toinen reumaatikko joka pistää sytostaatteja itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä etuoikeus noilla on asua linnoissa ja palatseissa ja pitää itseään parempina ihmisinä? Naurettavaa touhua koko monarkia, ovat kuitenkin samanlaisia syntisiä olioita kuin kaikki me muutkin.
He ovat ykkösluokkaa, kuninkaalliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate sanoi saavansa kemoterapiaa...mutta eikö siinä hoidossa lähde hiukset? Oliko Katella siis peruukki?
Ei kaikilta lähde. Lisäksi kemoterapian hiustenlähtöä voi ehkäistä erilaisilla tavoilla. Moneltä lähtee tukka, mutta ei tosiaan kaikilta.
Se riippuu pitkälti sytostaateista ei niinkään siitä hiustenlähdönehkäisystä. Jos se vie karvat, niin se vie karvat myös niiltä jotka kylmähattuja käyttää.
Väärää infoa, käytin kylmähattua ja hiukset eivät lähteet, osa kyllä, mutta vähän. Kylmähattua ei anneta, jos epäily levinneisyydestä. Täällä tosiaan näyttää olevan joku, joka jatkuvasti kirjoittaa väärää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokottet iskivät taas! Kollegani kuoli äskettäin syöpään reilu nelikymppisenä. Ei ollut tupakkamies tai mitään.
Alapeukkuja satelee näihin. Muistat varmaan mitä syyllistämistä se täällä oli niille ketkä ei halunneet sitä "rokotetta" ottaa. Että pitäisi itse maksaa sairaalahoito, eikun sairaalaa ei saanut edes lähteä kuormittamaan. Kaikki haukuttiin foliohatuiksi ja salaliittoteoreetikoiksi.
Ihan on tilastotkin ylikuolleisuudesta mutta ei voi myöntää olleensa väärässä. Kova on usko edelleen mutta ehkä pieni pelko sisuksissa.
Asia on niin hirveä, ettei sitä pysty ihminen käsittelemään. Kovat defenssit on nyt päällä.
Ei ole mitään erityistä ylikuolleisuutta. Kun väki vanhenee tulee kuolema ikää
Ylikuolleisuus tarkoittaa nimenomaan ylikuolleisuutta, jossa on huomioitu väestön ikääntyminen ennalta. Väkeä siis kuolee enemmän kuin ikävakioidusti pitäisi.
Voi että turhauttaa nää palstan idiootit taas. Joo, ruokavaliolla voi olla jotain apua oireisiin joillekin, mutta reuma ei todellakaan parane vaikka söisi miten.
Se, joka syönyt 18 v sytostaattia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vaatijoista kertoa miksi meidän -tai ylipäänsä kenenkään- pitäisi tietää tarkalleen mikä syöpä hänellä on? Mitä se tieto toisi elämäämme miutä ilman emme voisi olla? Itse en näe muuta syytä kuin pohjattoman uteliaisuuden.
Kaikki elämästä kiinnostuneet ihmiset ovat uteliaita
Sillä on merkitystä mihin se uteliaisuus kohdistuu. Toiset ovat aidosti elämästä ja useista ilmiöistä kiinnostuneita, toiset yksinkertaisesti juorunhaluisia toisten asioilla repostelijoita.
No mutta täällähän on vain teitä yksinkertaisesti juorunhaluisia toisten asioilla repostelijoita.
Etkö ole nähnyt yhtäkään kommenttia jossa ei haluta repostella ja pidetään sitä vastenmielisenä ja alhaisena? Ja jos täällä on vain niitä jotka mainitsit lienet sitten itsekin sellainen kun täällä luet ja kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku toinen jättäisi viljojen syönnin t
Rauhoitu, äläkä hakkaa raivon vallassa ylänuolia itsellesi.
Ei kaikista sytostaateista lähde hiukset. Itse oli sytostaatti tablettimuotoisena. Kävin jopa töissä osan aikaa hoidon ajan.
Historia:
Umpisuolen tulehdus ja leikkaus 2016.
Kuukauden päästä tieto, että oli umpisuolen syöpä. Tästä tiedosta n. kuukauden päästä poistettiin osa ohut- ja paksusuolta umpisuolen lähettyviltä.
Sairaslomaa 3 kk, mutta sen jälkeen töihin. Sairaslomaa olisi saanut enemmänkin, mutta työ terapiaa. Työ kevyttä "tiskityötä ja päätetyötä.
Mutta mieleen jäi ikuinen pelko. Kun se iskee, soitan syöpäsäätiön puhelinpalveluun.
"Älä syö viljoja, paranet autoimmuunisairaukaista"
Voi että, miten lapsellista jorinaa taas. Ihan kuin ihmiset söisi huvikseen lääkkeitä. Ihan kuin vuosikymmenet sairastanut ei olisi lukenut sairauksistaan kaikkea mahdollista ja ihan riittävästi. Ihan kuin ei olisi kokeillut jo sitä sun tätä helpottaakseen oloaan.
Reumaatikko, 5 eri lääkettä.
Julkisuuteen on tullut tietoa, että operaatio vatsan alueelle oli suuri. Siitä voinee jotain päätellä. Ei mikään umpparin poisto.