Mies, oletko jättänyt yrittämättä naista, koska tämä on mielestäsi liian hyvän näköinen sinulle?
Monetkaan naiset eivät näin tee, että jättäisivät yrittämättä mielestään itselle liian hyvän näköistä miestä. Olen kuitenkin ymmärtänyt että miehet tekevät näin useinkin. Onko näin?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, näin olen aikoinaan tehnyt.
Ei se kuitenkaan olisi kiinnostunut.kauniita naisia kiinnostaa noorena vain pahat pojat. Varttuneemmalle iällä meillä taviksillakin on mahdollisuuksia.
M50+
Mahdollisuuksia on. Ainakin, jos on jo varallisuutta alkaa hu*** kummasti kiinnostaa.
En. Ei ole olemassa mulle liian hyvä näköistä naista. Pitää olla itseluottamusta.
Kuinka aloittaja päätyi tekemään tällaisen päätelmän naisista?
Määrittele, mitä tarkoitaa liian hyvän näköinen? Onko se siis epäluonnollisen eli epäaidon näköinen eli hahmo, jonkalaisia ei oikeasti ole olemassa?
Ei oikeastaan. Alle 2-kymppisenä olin kyllä tosi ujo enkä yrittänyt ketään, mutta sen jälkeen kyllä iskin aina myös kauneimpia naisia. Ja joskus onnistuin ja pääsin sänkyyn asti. Ihan mallityttöjäkin. Olen varsin pitkä, ja ehkä se miellytti reilusti yli 170cm tyttöjä.
Nuorempana sitä luuli että mikä tahansa on mahdollista. Tosi elämä, ja sen eri ilmiöiden huomiointi kyllä karistaa silmistä tuontyyppisen hölynpölyn, varsinkin sen mikä liittyy parinmuodostus- asioihin.
Kun kyynisyyttä ja itseluottamusta sekä ikää tuli tarpeeksi, niin olen parille epätoivoiselle nais- vonkaajalle todennut baarissa suoraan että " ei tainnut flaksi käydä kun tuossa nyt olet. Saat kyllä paremman pokan kun vain olet nopea, etkä noin jurrissa. Tuontyyppiseen epätoivoon ei ole aihetta että minunlaisiini alentuisit". Muutaman ilme on kyllä ollut näkemisen arvoinen.
En ikinä. Olen myös 190cm pitkä ja kova itseluottamus. Sen ansiosta nykyään myös kaunis isotissinen vaimo. Jos olis kylmänny niin olis jääny saamatta.....
Kyllä on harmittanut kun olisin saanut upeata naistu.
En tiedä, katsotaan jos joskus näen hyvän näköisen naisen, ei ole vielä tullut vastaan.
Juu, kyllä omalla kohdalla tämä pitää paikkansa. Minulla murenee itsetunto jos ajattelen lähestyä jotain jumalaisen kaunista naista. Ajattelen itseäni ja sitten jotain virheetöntä ilmestystä, niin loppuu rohkeus, vaikka olen kyllä kelvannut hyvin rakastajaksi yleisesti ottaen :-). Ja puhun siis todella kauniista naisista :-)
Kyllä jäänyt lähestymättä jos nainen ollut kaunis
mutta nyt näin kokeneena huomannut että ei se ulkonäkö vaan se kuinka suhtautuu rakasteluun
Sillä tapasin kauniin naisen ja sitten huomasin että sillä menee 2-3h lähtemiseen aikaa kun meikkaa ja meikkaa
totesin että ei mun nainen
Miehet yrittävät aina pariutua niin "ylöspäin" kuin mahdollista ja niin kauniiden naisten kanssa kuin mahdollista. Miehet usein syyllistävät samankaltaisesta toiminnasta naisia.
Eli ei, liian kaunista naista ei jätetä yrittämättä. Kyse on siitä, onko nainen liian itsenäinen ja hyväitsetuntoinen, sellainen jätetään rauhaan, koska tuommoinen nainen ei suostu pelinappulaksi eikä suostu antamaan suhteessa enemmän. Esim. Kantamaan enemmän henkistä, taloudellista taakkaa, tekemään päivätyön lisäksi kaikki kotityöt ja tyydyttämään sekä laittamaan miehen seksuaaliset tarpeet etusijalle omiinsa verrattuna jne. Mies tavoittelee aina hyvännäköistä, helppoa ja yksinkertaisempaa naista, joka on miehelle mahdollisimman hyödyksi.
Asian vierestä, Jos ei niin viehättävälle miehelle antaa mahdollisuuden, tämä yrittää lopulta laittaa vielä paremmaksi. Miehet suosii Placeholdereita ja jäävät suhteeseen vain, jos eivät voi enää pistää parinvalinnassa paremmaksi.
Naiset ne vasta placeholdereita suosiikin
>Placeholder gearit
Puhu suomea vi tun nee keri
Vierailija kirjoitti:
>Placeholder gearit
Puhu suomea vi tun nee keri
Totuus sattuu
Kyllä, näin olen aikoinaan tehnyt.
Ei se kuitenkaan olisi kiinnostunut.kauniita naisia kiinnostaa noorena vain pahat pojat. Varttuneemmalle iällä meillä taviksillakin on mahdollisuuksia.
M50+