Miksi mies menee niin noloksi jos alkaa seistä tahattomasti?
Itse nimittäin loukkaannuin aika pahasti erään miehen reeagtiosta. Olin ja olen todella ihastunut erääseen mieheen. Hän kyllä tietää tämän, koska en ole pystynyt sitä mitenkään salaamaan. Pyysin häntä istumaan viereeni ja mies kyllä istui, mutta mielestäni turhan kauas, joten nojauduin hiukan hänen kylkeensä. Mies meni todella vaivautuneen näköiseksi ja kertoi, että hänen pitää jatkaa matkaa. Huomasin että hän piti kättä ikään kuin painaen etumuksellaan, eli ilmeisesti hän siis peitteli seisokkiaan. Mikä tässä oli niin kamalaa, kun piti minut sillä tavalla nolata ja lähteä??. Jotainhan hänkin kuitenkin ilmeisesti tunsi, kun sillä tavalla alkoi reagoimaan. Tästä on jo useampi kuukausi, enkä ole enää miestä uskaltautunut lähestymään. Neuvoja miehiltä kaipaan.
Kommentit (6)
Tuli kuset housuun ja peitteli märkää kohtaa!! Olet varmasti aika pelottava!
Ei. Ei mies mene koskaan noloksi moisesta.
Mies sille ei voi mitään.
Se on luonto, joka tuon vaatii. Ja säätää.
Se on ykkösjuttu, ihmisuvun jatkumiseen.
Ja tuota " jäykistymistä" hyvin harva huomaa arkisessa työelämässä.
Jaa, miksiköhän? Ei minua ainakaan nolota jos minulla rupeaa seisomaan naisesta johtuen.
Se on noloa jos nainen ia halua seksiä. Kerran tosin olin yökerhossa ja yks tyttö pyysin tanssimaan. Tanssittiin siinä ihan kiinni toistemme vartaloissa ja minulla alkoi kalu seistä ja tyttö vielä suuteli minua pitkään. Varmaan tyttö tunsi miten minulla seisoi koska piti perseestäni kiinni ja painoi itseään vasten minua ja sanoi vielä että lähdenkö hänen luokse. Lähdettiin taxilla ja minulla seiso koko matka tytön luokse ja tyttö piti kättä reidelläni lähellä kaluani koko ajan. Tytön luona juotiin muutamat lonkerot ja sitten se pyysi minua suihkuun kanssaan. Sinne mentiin ja suudeltiin siinä ja tyttö otti kalustani kiinni ja runkkasi vähän aikaa kunnes kääntyi ja minä sain panna sitä takaapäin.
Ehkä olet turhaan loukkaantunut tai huolissasi, ainakin mies on sinusta viehättynyt kun seisokkikin tullut. Voihan se nolottaa, ei siinä aina järki ehdi mukaan ja sitten jo paetaan.
Omista nuoruusmuistoista voin kertoa että kaveriporukalla oli silloin tällöin yhteissaunomista, eli miehiä ja naisia sekaisin. Kerran jäin ihastukseni kanssa kahdestaan saunaan kun muut lähti ja hän meni kyljelleen kohta makaamaan, oltiin jo jälkilöylyissä. Vilkaisin ja näin suoraan hänen pilluunsa, oli aivan hilkulla ettei olisi alkanut seisoa mutta hillitsin itseni siinä ja vielä myöhemmin suihkussa. Mutta miksi, sitä olenkin voinut harmitella sen jälkeen, rehellinen reaktio se olisi ollut...
Opettele ihan ekana suomea. Reaagtio ei ole minkään kielen sana. Rohkeasti vain otat siitä munasta kiinni ja alat imemään. Homoushan on ollut sallittua Suomessa jo 80-luvulta lähtien.