Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi TORI.fi - stalkkerien paratiisi

Vierailija
22.03.2024 |

Huomasitteko, että aiemmin, kun tori oli anonyymi myyntipaikka, niin nyt käyttäjätunnuksesi on muuttunut hyperlinkiksi ja kertoo kuka olet. Ja tämä koskee myös vanhoja viestejäsi.

Ne kaikki huijarit, joilta olet kysynyt tilinumeroa sille olemattomalle laukulle anonyymisti "Anttina" tai konserttilipulle "Terona" näkevät klikkaamalla viestiketjuista nimeäsi / myyjätunnustasi missäpäin asut ja mitä myyt juuri nyt, jos sinulla on jotain myynnissä.

Sivuston toimintalogiikka muuttui yhdessä yössä ja itse ostin oman varastetun tavarani tuolta kerran takaisin (ja poliisi vei myyjät putkaan) ja olen auttanut myös muita samassa asiassa, ja nyt jokainen niistä varkaista näkee katsomalla vanhoista viesteistä linkiksi muuttunutta käyttäjätunnustani, että asun siellä ja siellä ja voivat kysyä kohteistani uudella tunnuksellaan, että missä asut ja kerrotko numerosi, että voivat tulla muka noutamaan jotain mitä myyn.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan siellä on voinut nähdä mitä muuta myyjällä on kaupan...?

Vierailija
2/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ihan päässyt perille, että mitä uutta tietoa minusta mahd, ostaja (tai myyjä) ja tai kenties, joku, joka haluaa stalkata saisi minusta verrattuna entiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redirecting useita kertoja...

Sitten tekninen virhe.

Ja teksti: "Ohho! Nyt tapahtui valitettavasti tekninen virhe...
Kokeile hetken päästä uudestaan..."

Hy-hyyvästi tori. fi

Vierailija
4/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten muka pääsee näkemään nimeni tai missä asun? En minä ainakaan muista pääse.

Vierailija
5/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa tietoni. Nimeä ei näkyvissä, ei puhelinnumeroa tiedoissa, sähköpostissa ei myäskään ole nimeäni ja paikkakuntakin on entinen asuinpaikkani. Ei siis mitään ongelmaa.

Vierailija
6/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa tietoni. Nimeä ei näkyvissä, ei puhelinnumeroa tiedoissa, sähköpostissa ei myäskään ole nimeäni ja paikkakuntakin on entinen asuinpaikkani. Ei siis mitään ongelmaa.

Tarkennan vielä; nimeäni ei siis ole siellä lainkaan.

Vierailija
7/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkinkin voi piilottaa ilmoituskohtaisesti.

Muuten uudistus on täysi susi.

Vierailija
8/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien "yhteystyöni" Torin kanssa loppui siihen paikkaan, kun systeemi ns uudistettiin. Hyvästi ja hyvää yötä.

Vierailija
9/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee viesteihin ja katsoo kaikkia niitä anonyymejä kysyjiä ja tarjoajia, niin nyt näet ne nimet hyperlinkkeinä ja jos niillä kysyjillä on tavaraa myynnissä, niin ne näkyvät. Aiemmin pystyit kysymään anonyymisti vaikka myit jotakin, nyt et.

Vierailija
10/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri kun yksi kaveri tarjosi mun kohteesta puolet myyntihinnasta ja se myy itse samaa tavaraa samaan hintaan kuin minä. En tiennyt tätä kun se kysyi, mutta nyt ne sen kohteet näkyy myös viestiarkiston kautta klikkaamalla tunnusta siellä.

Vierailija
11/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menee viesteihin ja katsoo kaikkia niitä anonyymejä kysyjiä ja tarjoajia, niin nyt näet ne nimet hyperlinkkeinä ja jos niillä kysyjillä on tavaraa myynnissä, niin ne näkyvät. Aiemmin pystyit kysymään anonyymisti vaikka myit jotakin, nyt et.

Siis miten niin et pysty kysymään anonyyminä? Eihän siinä nimi tule näkyviin, ellet ole sitä antanut, eikä muutkaan yhteystiedot.

Vierailija
12/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on näkynyt myyjän muutkin myyntikohteet, siinä entisessä versiossakin 

Vierailija
13/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan myyjän kohteet on näkyneet omasta linkistään myyntikohteen sivulla, mutta onko muka näkyneet tori viesteissä sen kohteesta kysyjän omat myyntikohteet, niin ei ole. Siitä tässä on kyse.

Miten on näin vaikea selittää mistä on kyse. Menkää torin viesteihin ja klikatkaa kaikkia menneitä kohteita kuukausien takaa ja niiden kysyjiä tai ostajia. Nyt yllättäen näette, että kas, tämä minulle hinnasta valittanut kaveri myykin sarjakuvia Posiolla.

Torissa on aina voinut tehdä tarjouksen tai kysymyksen jostakin anonyymisti lähettämällä myyjälle viestin, mutta nyt jälkikäteen tori on muuttanut sen kysyjän nimimerkin linkiksi, josta näkee mitä kyseinen nimimerkki nyt myy (sekä tietenkin myyjän sijainti).

Vierailija
14/15 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, korjataan nyt vielä, että eniten tämä koskee niitä käyttäjiä, joka on trollanneet huijareita muka anonyymisti. Nyt niiden käyttäjien myyntikohteet siis näkyy näille huijareille.

Vierailija
15/15 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kiinnostaa, mitä kaikkea myyjällä on myynnissä, ja missä päin maata. Sijainti on tärkeimpiä tekijöitä ostopäätöksissäni. Jos sen haluaa salata, ei taida myyjän toimet muutenkaan kestää päivänvaloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi