Miksi miehet vilkuilevat vaikka en ole yhtään minkään näköinen?
Ei hiusväriä, meikkiä, isoja ripsiä, paljastavia vaatteita tai upeita kurveja. En ymmärrä miten edes näkevät, että olen olemassa.
Kommentit (52)
Minulla meni kauan ennenkuin tajusin, että naiset todella vilkuilivat ja hymyilivät minulle flirtatakseen. Ajattelin pitkään olevani niinkertakaikkisen ruma, että uteliaisuudesta vilkuilivat ja hymyilivät huvittuneena rumuuttani. Kesti pitkään uskoa, että olin normaalinäköinen mies, en ruma enkä kaunis.
Miettivät ettei se oma Justiina kotona niin paha lopulta ookkaan.
Kaipa monet ihmiset haluavat ajatella olevansa haluttuja, siksi he kehittelevät näitä vilkuilujuttujaan. Mitä nuorempi sen varmempi on luuloistaan kuinka koko maailma tuijottaa. Ei siinä mitään pahaa ole, ei pidä kuitenkaan yllättyä jos se ei tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näytät naurettavalta
En näytä enkä ole mikään erityisen rumakaan, harmaa hiirulainen vaan.
Ap
Olet varmaan luonnollinen ja suloinen.
Kyllä minä huomasin sen eron kun pojat ja miehet alkoivat katsoa minua. Teini-ikään asti olin hyvin vaatimattoman näköinen eikä kukaan katsonut minua. Se muutos oli hämmentävä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä huomasin sen eron kun pojat ja miehet alkoivat katsoa minua. Teini-ikään asti olin hyvin vaatimattoman näköinen eikä kukaan katsonut minua. Se muutos oli hämmentävä.
Miten reagoit kun miehet eivät joku päivä katsokaan enää samalla tavalla? Monelle tuntemalleni vanhemmalle naiselle tämä on ollut kova paikka.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni kauan ennenkuin tajusin, että naiset todella vilkuilivat ja hymyilivät minulle flirtatakseen. Ajattelin pitkään olevani niinkertakaikkisen ruma, että uteliaisuudesta vilkuilivat ja hymyilivät huvittuneena rumuuttani. Kesti pitkään uskoa, että olin normaalinäköinen mies, en ruma enkä kaunis.
Joo, näin setämiehen ikään tultuani eli 40 ylitetty naiset sanovat jatkuvasti komeaksi ja se tuntuu omituiselta koska parikymppisenä ei samanlaista kommentointia tullut. Ehkä en ollut sitten naisten mieleen tai eivät uskaltaneet nuorempana sanoa, en tiedä.
Olemuksessa ja liikehdinnässä voi olla jotain eleganttia. Valtaosa naisista käyttäytyy kuin merimiehet, kiroilua ja jätkämäistä lompsintaa.
Ehkä ulkoinen olemus sen aiheuttaa?