Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet vilkuilevat vaikka en ole yhtään minkään näköinen?

Vierailija
22.03.2024 |

Ei hiusväriä, meikkiä, isoja ripsiä, paljastavia vaatteita tai upeita kurveja. En ymmärrä miten edes näkevät, että olen olemassa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ulkoinen olemus sen aiheuttaa?

Vierailija
42/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytät naurettavalta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kauan ennenkuin tajusin, että naiset todella vilkuilivat ja hymyilivät minulle flirtatakseen. Ajattelin pitkään olevani niinkertakaikkisen  ruma, että uteliaisuudesta vilkuilivat ja hymyilivät huvittuneena rumuuttani. Kesti pitkään uskoa, että olin normaalinäköinen mies, en ruma enkä kaunis.

Vierailija
44/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettivät ettei se oma Justiina kotona niin paha lopulta ookkaan.

Vierailija
45/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa monet ihmiset haluavat ajatella olevansa haluttuja, siksi he kehittelevät näitä vilkuilujuttujaan. Mitä nuorempi sen varmempi on luuloistaan kuinka koko maailma tuijottaa. Ei siinä mitään pahaa ole, ei pidä kuitenkaan yllättyä jos se ei tarkoita yhtään mitään.

Vierailija
46/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näytät naurettavalta 

En näytä enkä ole mikään erityisen rumakaan, harmaa hiirulainen vaan.

Ap

Vierailija
47/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan luonnollinen ja suloinen. 

Vierailija
48/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä huomasin sen eron kun pojat ja miehet alkoivat katsoa minua. Teini-ikään asti olin hyvin vaatimattoman näköinen eikä kukaan katsonut minua. Se muutos oli hämmentävä. 

Vierailija
49/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä huomasin sen eron kun pojat ja miehet alkoivat katsoa minua. Teini-ikään asti olin hyvin vaatimattoman näköinen eikä kukaan katsonut minua. Se muutos oli hämmentävä. 

Miten reagoit kun miehet eivät joku päivä katsokaan enää samalla tavalla? Monelle tuntemalleni vanhemmalle naiselle tämä on ollut kova paikka.

Vierailija
50/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietää.

Vierailija
51/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni kauan ennenkuin tajusin, että naiset todella vilkuilivat ja hymyilivät minulle flirtatakseen. Ajattelin pitkään olevani niinkertakaikkisen  ruma, että uteliaisuudesta vilkuilivat ja hymyilivät huvittuneena rumuuttani. Kesti pitkään uskoa, että olin normaalinäköinen mies, en ruma enkä kaunis.

Joo, näin setämiehen ikään tultuani eli 40 ylitetty naiset sanovat jatkuvasti komeaksi ja se tuntuu omituiselta koska parikymppisenä ei samanlaista kommentointia tullut. Ehkä en ollut sitten naisten mieleen tai eivät uskaltaneet nuorempana sanoa, en tiedä.

Vierailija
52/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemuksessa ja liikehdinnässä voi olla jotain eleganttia. Valtaosa naisista käyttäytyy kuin merimiehet, kiroilua ja jätkämäistä lompsintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä