Miksi miehet vilkuilevat vaikka en ole yhtään minkään näköinen?
Ei hiusväriä, meikkiä, isoja ripsiä, paljastavia vaatteita tai upeita kurveja. En ymmärrä miten edes näkevät, että olen olemassa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Oletko hoikka, pitkät hiukset? Se riittää.
Olen ja on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hoikka? Hyvät kannut ja/tai pyrstö?
Ei ole upeita kurveja.
Ap
Miehet haluavat, että heitä ihaillaan. Siksi he katsovat kaikkia naisia.
Minulla sama. Rumat miehet tulevat aina iskemään, kun olen naturellina liikenteessä. Uskon, että pitävät helpon näköisenä.
Minimaalisesti meikannut ja normaalivaatteita käyttävä nainen saattaa näyttää hyvinkin puoleensavetävältä. Varsinkin kun miehelle tulee ikää niin sitä osaa kiinnittää huomiota naisen katseeseen, olemukseen ja vaikka puhetyyliin... eikä tisu+peppu-osastolle niinkuin jollain 15-vuotiaalla junnulla.
Kamelinvarvas näkyy? Tai pi**unnesteet valuneet
Itse katso naisia ihan siitä syystä onko hän kenties tuttu. Eipä se katse tai vilkuilu ole osoitus mistään tuon kummemmasta. Pidän aika outona kuinka paljon merkitystä jotkut naiset niinkuin avaaja laittaa koko asialle. Luulen, että suurin osa katseista johtuu ihan vain siitä että tsekkaa onko tuttu ja ketä tulee vastaan.
Josko sinulla on niin symmetriset kasvot? Siis se yhden suhde 1,618:aan eli kultainen leikkaus jne
Esiintyy kaikkialla luonnossa. Symmetria vaan viehättää silmää, eli hyvät geenit ja parin valinta jne. Sitä biologiaa....
NO ei kai me tiedetä. Sun pitää kysyä siltä, joka sua kuikuilee.
Minulle yksi vanhempi kaveri opasti nuorena ollessani, että iske kuule tansseista aina rumempi nainen, siltä saa varmemmin ja helpommin. Koettu ohje.
Vierailija kirjoitti:
Minulle yksi vanhempi kaveri opasti nuorena ollessani, että iske kuule tansseista aina rumempi nainen, siltä saa varmemmin ja helpommin. Koettu ohje.
Ok. Minua ei tulla iskemään missään, katsellaan vaan.
Ap
Kyllä minä katson kaikkia tai ainakin melkein. Kauniit on tietysti kauniita ja siksi vetävät katseita, mutta riihipirun näköisissä on monesti jonkinlaista toisenlaista piirrettä, jota ehkä hieman tutkivasti katsoo. Oikein rumasta miettii, että noin se on tuonkin vaan pärjättävä ja että on se geenilotto ihmeellinen asia.
Olet varmaan karskin komea jätkä, tosimiehet arvostaa sellaista enemmän kuin "kauneutta", siksi ne sinua vilkuilee ja peppuasi myös.
Vierailija kirjoitti:
Ja rumat antaa perääkin helpommin
Vierailija kirjoitti:
Josko sinulla on niin symmetriset kasvot? Siis se yhden suhde 1,618:aan eli kultainen leikkaus jne
Esiintyy kaikkialla luonnossa. Symmetria vaan viehättää silmää, eli hyvät geenit ja parin valinta jne. Sitä biologiaa....
Tissipervot kyllä katsoo kuin kahta suurta silmää, hakien äidin hyväksyvät katsetta. Pohjasakkaa ovat, ja täytynyt kuvottaa jo äitejään.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on pillu?
Tuskin vaatteitta kulkee
Jos huomaat että sinua vilkuillaan, vilkuilet itsekin. Ehkä ne miehet miettivät että mitähän tuo nainen taas vilkuili.
Todennäköisesti vaan kuvittelet ne katseet.
Et piilottele pakkelin alla, olet oma itsesi, arvostan.