Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet vilkuilevat vaikka en ole yhtään minkään näköinen?

Vierailija
22.03.2024 |

Ei hiusväriä, meikkiä, isoja ripsiä, paljastavia vaatteita tai upeita kurveja. En ymmärrä miten edes näkevät, että olen olemassa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et piilottele pakkelin alla, olet oma itsesi, arvostan.

Vierailija
22/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hoikka, pitkät hiukset? Se riittää.

Olen ja on.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka? Hyvät kannut ja/tai pyrstö?

Ei ole upeita kurveja.

Ap

Vierailija
24/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat, että heitä ihaillaan. Siksi he katsovat kaikkia naisia. 

Vierailija
25/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Rumat miehet tulevat aina iskemään, kun olen naturellina liikenteessä. Uskon, että pitävät helpon näköisenä. 

Vierailija
26/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimaalisesti meikannut ja normaalivaatteita käyttävä nainen saattaa näyttää hyvinkin puoleensavetävältä. Varsinkin kun miehelle tulee ikää niin sitä osaa kiinnittää huomiota naisen katseeseen, olemukseen ja vaikka puhetyyliin... eikä tisu+peppu-osastolle niinkuin jollain 15-vuotiaalla junnulla.

Vierailija
27/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelinvarvas näkyy? Tai pi**unnesteet valuneet

Vierailija
28/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katso naisia ihan siitä syystä onko hän kenties tuttu. Eipä se katse tai vilkuilu ole osoitus mistään tuon kummemmasta. Pidän aika outona kuinka paljon merkitystä jotkut naiset niinkuin avaaja laittaa koko asialle. Luulen, että suurin osa katseista johtuu ihan vain siitä että tsekkaa onko tuttu ja ketä tulee vastaan.

Vierailija
29/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko sinulla on niin symmetriset kasvot? Siis se  yhden suhde 1,618:aan eli kultainen leikkaus jne

Esiintyy kaikkialla luonnossa. Symmetria vaan viehättää silmää, eli hyvät geenit ja parin valinta jne.  Sitä biologiaa....

Vierailija
30/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ei kai me tiedetä. Sun pitää kysyä siltä, joka sua kuikuilee. 

Vierailija
31/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi vanhempi kaveri opasti nuorena ollessani, että iske kuule tansseista aina rumempi nainen, siltä saa varmemmin ja helpommin. Koettu ohje.

Vierailija
32/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yksi vanhempi kaveri opasti nuorena ollessani, että iske kuule tansseista aina rumempi nainen, siltä saa varmemmin ja helpommin. Koettu ohje.

Ok. Minua ei tulla iskemään missään, katsellaan vaan.

Ap

Vierailija
33/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä katson kaikkia tai ainakin melkein. Kauniit on tietysti kauniita ja siksi vetävät katseita, mutta riihipirun näköisissä on monesti jonkinlaista toisenlaista piirrettä, jota ehkä hieman tutkivasti katsoo. Oikein rumasta miettii, että noin se on tuonkin vaan pärjättävä ja että on se geenilotto ihmeellinen asia.

Vierailija
34/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet  varmaan karskin komea jätkä, tosimiehet arvostaa sellaista enemmän kuin "kauneutta", siksi ne sinua vilkuilee ja peppuasi myös. 

Vierailija
35/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja rumat antaa perääkin helpommin

Vierailija
36/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko sinulla on niin symmetriset kasvot? Siis se  yhden suhde 1,618:aan eli kultainen leikkaus jne

Esiintyy kaikkialla luonnossa. Symmetria vaan viehättää silmää, eli hyvät geenit ja parin valinta jne.  Sitä biologiaa....

Tissipervot kyllä katsoo kuin kahta suurta silmää, hakien äidin hyväksyvät katsetta. Pohjasakkaa ovat, ja täytynyt kuvottaa jo äitejään.

Vierailija
37/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vilkuile niitä. 

Vierailija
38/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on pillu?

Tuskin vaatteitta kulkee

Vierailija
39/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaat että sinua vilkuillaan, vilkuilet itsekin. Ehkä ne miehet miettivät että mitähän tuo nainen taas vilkuili.

Vierailija
40/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vaan kuvittelet ne katseet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän