Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi me maksetaan järkyttäviä tukia ympäri maailmaa ja oma kansa kärvistelee ahdingossa?

Vierailija
22.03.2024 |

Voisiko joku hieman avata tätä. Ymmärrän, että halutaan auttaa ihmisiä esimerkiksi Afrikassa, mutta varojen käyttöä ei valvota mitenkään. Pohjaton kaivo on saavuttanut pohjansa meillä NYT.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut on arvostellut tätä rahan lähettämistä maailmalle ja siellähän nuo itse sitä juuri lähettelevät! Miten meni noin niin kuin omasta mielestä :D ?!!

Kieltämättä yllättävää, että eivät tee asialle mitään.

Toisaalta suomalaiset puolueet eivät koskaan toteuta puolueohjelmansa mukaista politiikkaa.

Vierailija
42/45 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hieman heikkolahjainen kansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia suomen kansalaisia on helppo riistää ja vedättää. Suomalaiset hiljaisia ja lammasmaisia, nöyriä. Auktoriteetti uskovaisuutta on ja auktoriteettejä uskotaan, luotetaan ja kunnioitetaan. Hallitus määrää ja suomalainen nöyrtyy. Korruptiota on kunhan itse hyötyy. Rahaa olisi, mutta ahneita välistävetäjiä on liikaa. Kaikki tuntuu haluavan palan kakkua. Tarvittaisiin rehellisiä uskovaisia moraalisia ihmisiä johtoon ja virkoihin.

Vierailija
44/45 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan massiiviset rahavirrat menee ulkomaille. Kotimaassa turha infra ja kissanristiäiset, Tampereella suunnitellaan useaa uutta satamaa - järveen!

joo luin otsiko. Lisäksi ketuttaa uuden ratikkareitin suunnitelmat. Tänne kotiin päästäkseen, pois päästäkseen pitää tulla/mennä jo ennestään ruuhkasesta risteyksestä ja nyt siihen risteyksen kohdalle on suunnitteilla pysäkkiä, ja tien päätä viedään vähän sivummalle. Tuleehan siihen ainakin suojatiet jne

Vierailija
45/45 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, luulen, ... LOL

En tiedä tarkkoja lukuja, mutta taatusti ollaan annettu monta kertaa enemmän, mitä olemme itse velkaa ympäriinsä maailmaa. Suomihan on pääsääntöisesti hoitanut asiansa moitteettimasti ympäri maailmaa 1945 lähtien. Pidän siis vallan outona, miten nykyään ei enä kyetä hoitamaan maan sisäisiä asioita kuntoon. Miksi 90-luvun laman aikaan asiat eivät olleet niin perseellän kuin nyt?

Koska silloin ei tarvinnut kysyä Brysselistä joka asiasta 10 kertaa, että saako näin tehdä. Brysseli ei tykkää jos Suomi alkaisi vaurastumaan. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän