Olen viisikymppinen nainen
Lihava ja ihan fyysisen vamman omaava. Myös hyvin ruma vartaloltani. Mieheni tuli yllättäen saunaan kanssani, yleensä saunon yksin. Seksi ei onnistunut, koska hänellä ei seisonut. Istui sitten lauteelle ja piti silmistään kiinni. Yritin pestä äkkiä ja lähteä pois. Nyt yritän unohtaa tämän. Olen niin ruma, ettei minua voi edes katsoa.
Kommentit (15)
No olisi huomattavasti haluttavampi ilman ylipainoa. Ihan itse olet tuohon kuntoon päästänyt rupsahtamaan. Jos olisit hoikka, niin takulla miehet haluaa.
Vierailija kirjoitti:
No olisi huomattavasti haluttavampi ilman ylipainoa. Ihan itse olet tuohon kuntoon päästänyt rupsahtamaan. Jos olisit hoikka, niin takulla miehet haluaa.
Arvelen että miehellä on potenssiongelmia, eli ei johtunut naisesta.
Kyse on kumppanin vetovoiman suhteesta maan vetovoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen että miehellä on potenssiongelmia, eli ei johtunut naisesta.
Todennäköisesti molempi syy, kumpi ensin-kuka tietää. Kulkevat käsi kädessä usein
Olet varmaan mun vaimo. Täytyy sanoa että seksi ei hänen kanssaan kinnosta kun hänellä on sellainen roikkuvatsa.
Miehet syyttää aina naisia jos ei seiso. Kuinka moni yli 50v mies on haluttavassa kunnossa? Naisen pitäisi olla halukas seksiin vaikka minkälaisen otuksen kanssa. Miksi naisen pitäisi olla se joka järsii kynsiä, että mies saisi mahdollisimman hoikkaa naista? Itse jätin kesällä tällaisen 55v miehen, joka valitti minulle ilmestyneistä selkämakkaroista. Ei ne minullekkaan ilon aihe ole, mut olen sentään terve 52 vuotias. Miehellä oli sydänvika, sepelvaltimotauti ja alkava diapetes. Kehtasi valittaa minun löystyneestä selän ihosta. Sehän hänen stondiksensa varmaan kadotti....
Kannataa tilata sähkömies auttamaan ! Pyydät kipinää asentamaan saunan valaisin kytkimen tilalle himmentimen näin voitte yhteistuumin miehen kanssa säätä valaistuksen sellaiselle tasolle että miehesi voi saunoa silmät auki tai jopa muuta 👍
Moni 50+ nainen on jäänyt vaille seksiä miehen potenssiongelmien takia. Passita mies lääkäriin.
Olen lihava 50+ ja ei ole noin käynyt. Miehen muna toimii.
Minä olen viisikymppinen mies. En haaveile teineistä, enkä edes kolmekymppisistä, vaan sanotaan nyt vaikka 40-60-vuotiaista. Mutta pitää olla fyysisesti hyvässä kunnossa kuten minäkin. Kauniisiin kasvoihin kiinnittää ensin huomiota, mutta jos kaulaa ei ole ja kroppa muistuttaa Muumimammaa, niin no thx.
Onneksi niitä hyväkuntoisia löytää ulkoa liikunnallisista aktiviteeteista.
Mistä minulle 40-50v nainen, minulla kyllä toimii,aivan kiusaksi asti.aulis Juuka
Seksiä löylyhuoneessa? Sydänkohtaushan tuossa ennemmin koittaa kuin erektio.
Läski ei kiihota. Tai se jos larpataan kuollutta turvonnutta hyljettä.
Onko kenellekään muulle naiselle käynyt näin?