Onko ihan OK kysyä tinderissä, että onko naisella tatuointeja?
Vai pitääkö odottaa niin kauan että saa vaatteet pois?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä vielä tinderissä kysyisi, ehkä sitten livenä. Melko neutraali kysymys kuitenkin, niin tuskinpa siitä kukaan loukkaantuu. Toki kannattaa kertoa totuus miksi kysyit, niin nainen saa tehdä siitä oman päätelmänsä, että haluaako olla sun kaltaisen ihmisen kanssa, oli tatuointeja tai ei.
Itsellä ei ole, mutta jos olet niin pinnallinen että aito kiinnostus toiseen ihmiseen lopahtaisi jonkun tatuoinnin takia, niin luiskaan menisit niin että luikahdus käy.
Joo, kyllä se lopahtaisi minullakin että olisin vaan tyytyväinen jos nainen on noin pinnallinen, että sitä kiinostaa pidänkö tatuoinneista vai en.
Eli sua saa kiinnostaa muiden tatuoinnit pakkomielteeksi asti mutta naista ei saa kiinnostaa sun pakkomielteisyyden aste? Ookoo. Kirjoitathan ton kaiken profiiliisi, naiset kiittää.
Samalla kannattaa kysyä saako peppuseksiä.
Kysythän myös samalla bodycountin, römpsän tiukkuuden ja kaikki saadut diagnoosit peruskoulusta alkaen.
Ai että olis kiva nähdä minkälainen saalis tämänkin aloituksen on laatinut.
Kyllä jonkun pienen, vaatteiten alle jäävän tatuoinnin vielä ymmärtää, mutta joku koko käsivarren tai vastaava kertoo ettei kantajalla ihan kaikki ruuvit päässä tallella.
Miksi ei voisi kysyä?
Kysytäänhän kaikkea paljon henkilökohtaisempaakin. E
Eihän tuo niin ihmeellinen kysymys olisi.
Dealbreakerit kirjoitetaan sinne profiiliin. Ihan sama, miten ääliömäisiä ne mahdollisesti muiden mielestä ovat. Ne hyödyttävät kaikkia osapuolia, koska muutkin pääsevät sitten tekemään johtopäätöksensä sinusta. Minulla esimerkiksi ei ole tatuointeja, mutta tuskin lähtisin tämän näiden tietojen perusteella treffeille kanssasi.
Samalla tietenkin kysyt myös, onko treffikumppanilla vaatteiden alla piilossa leikkaus- ja/tai raskausarpia, palovamma-arpia, ihosairauksia, luomia, syntymämerkkejä, karvoja, rasvapatteja, eripariset tai riippuvat tai ketunnenärinnat, ruma napa, suonikohjuja, pattipolvet jne jne.
Toki kerrot vastaavasti omista piilovirheistäsi.
Paras olla oma itsensä. Jos sinusta on hyvä idea kysyä, niin kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein kysyä sinulta että oletko aina ollut tyhmä?
No mulle ne on deal-breaker enkä haluaisi tuhlata kenekään aikaa, mietin että loukkaantuuko joku jos kysyy.
Ei kysyminen voi haitata. Parempihan se on heti selvittää, jos on tosissaan este tapailulle. Ei tule tuhlattua kummankaan aikaa, eikä toinen pääse turhaan vaikkapa ihastumaan.
Ei pidä odottaa. Tatuoinnit paljastaa ihmisen sosiaaliluokan varmuudella eikä sitä pysty peittelemään.
Vierailija kirjoitti:
En mä vielä tinderissä kysyisi, ehkä sitten livenä. Melko neutraali kysymys kuitenkin, niin tuskinpa siitä kukaan loukkaantuu. Toki kannattaa kertoa totuus miksi kysyit, niin nainen saa tehdä siitä oman päätelmänsä, että haluaako olla sun kaltaisen ihmisen kanssa, oli tatuointeja tai ei.
Itsellä ei ole, mutta jos olet niin pinnallinen että aito kiinnostus toiseen ihmiseen lopahtaisi jonkun tatuoinnin takia, niin luiskaan menisit niin että luikahdus käy.
Kylläpä itse olet hyvin tuomitseva! Huhhuh. Kuvittelet tietäväsi toisesta noin hyvin!
On ihan ok, jos ei tatuoinneista pidä.
Ehkä jonkun pienen, hyvän maun mukaisen voisin itse toisella sietää. Mutta itselläni ei ole, enkä niitä toisellakaan mielellään haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tietenkin kysyt myös, onko treffikumppanilla vaatteiden alla piilossa leikkaus- ja/tai raskausarpia, palovamma-arpia, ihosairauksia, luomia, syntymämerkkejä, karvoja, rasvapatteja, eripariset tai riippuvat tai ketunnenärinnat, ruma napa, suonikohjuja, pattipolvet jne jne.
Toki kerrot vastaavasti omista piilovirheistäsi.
Vähän eri asia nuo em. kuin se että myrkyttää kehoaan tietoisesti
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Säästät varmasti molempien aikaa kun kysyt. Itselläni ei ole tatuointeja, mutta en todellakaan haluaisi treffeille ihmisen kanssa, jolle tatuointi on parisuhdekysymys. Tällainen kyselijä varmasti olisi muutenkin tosi pinnallinen. Ehkä jopa naisvihaaja.
🤣
Mut saanko naisena edellyttää, ettei miehellä ole tatuointeja? Se tuskin olisi miesvihaa kuitenkaan..
Ihan naurettavaa!
Älä välitä, ap. Teet just niin kuin oikeaksi koet.
Voihan sitä kysyä, mutta se voi olla nopea loppu.
Minä pitäisin kysymystä outona. Jättäisin luultavasti vastaamatta ja ghostaisin. Mulla ei ole tatuointeja, mutta toi kysymys jotenkin on sellanen, että heti tulee mieleen mitkä kaikki muut pinnalliset asiat tälle tyypille on dealbraker ja tulisi olo, että mä vaan tuhlaan aikaani.
Tatuoinnit ja lävistykset on useimmiten jotenkin sekopäisillä erikoisuuden tavoittelijoilla.
Miksei voi kysyä, onhan hiusten värikin näkyvillä. Eikö ne ole nähtäviksi tehty vain mikä muu tarkoitus olisi. Jos kaikki jäsenet kuvioitu esim. mustalla niin joku tarkoitushan niillä on. Ei kaikki pidä kuvista iholla. Tyylikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä odottaa. Tatuoinnit paljastaa ihmisen sosiaaliluokan varmuudella eikä sitä pysty peittelemään.
Ei pidä paikkaansa. Tosin sinulla ei ole mahdollisuutta petipuuhiin yläluokkaisen kanssa, joten uskot sokeasti vain omaan kokemukseesi pubiruusujen kanssa.
Kysy ihmeessä tuo kysymys, ja listaa toki samalla kaikki muut kriteerisi, niin on kaikilla helpompaa. Oikeasti kannustan vahvasti tekemään näin.