Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan OK kysyä tinderissä, että onko naisella tatuointeja?

Vierailija
22.03.2024 |

Vai pitääkö odottaa niin kauan että saa vaatteet pois?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein kysyä sinulta että oletko aina ollut tyhmä?

Vierailija
2/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle ne on deal-breaker enkä haluaisi tuhlata kenekään aikaa, mietin että loukkaantuuko joku jos kysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on? Onko ok kysyä onko nainen nainen?

Vierailija
4/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on ok.

Vierailija
5/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, bentleyssä ei yleensä ole puskuritarroja

Vierailija
6/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vielä tinderissä kysyisi, ehkä sitten livenä. Melko neutraali kysymys kuitenkin, niin tuskinpa siitä kukaan loukkaantuu. Toki kannattaa kertoa totuus miksi kysyit, niin nainen saa tehdä siitä oman päätelmänsä, että haluaako olla sun kaltaisen ihmisen kanssa, oli tatuointeja tai ei.

Itsellä ei ole, mutta jos olet niin pinnallinen että aito kiinnostus toiseen ihmiseen lopahtaisi jonkun tatuoinnin takia, niin luiskaan menisit niin että luikahdus käy. 

Vierailija
7/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä olennaiset asiat ennen tapaamista, säästää aikaa sekä vaivaa.

Vierailija
8/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä vielä tinderissä kysyisi, ehkä sitten livenä. Melko neutraali kysymys kuitenkin, niin tuskinpa siitä kukaan loukkaantuu. Toki kannattaa kertoa totuus miksi kysyit, niin nainen saa tehdä siitä oman päätelmänsä, että haluaako olla sun kaltaisen ihmisen kanssa, oli tatuointeja tai ei.

Itsellä ei ole, mutta jos olet niin pinnallinen että aito kiinnostus toiseen ihmiseen lopahtaisi jonkun tatuoinnin takia, niin luiskaan menisit niin että luikahdus käy. 

Joo, kyllä se lopahtaisi minullakin että olisin vaan tyytyväinen jos nainen on noin pinnallinen, että sitä kiinostaa pidänkö tatuoinneista vai en.

Vierailija
9/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn aivan varmasti ennen tapaamista, että onko tatuointeja (jos ei oo selvästi näkyviä, jolloin menee automaattisesti hylkyyn), tupakoiko...

Vierailija
10/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sulle tärkeä juttu niin tietenkin kannattaa kysyä mahdollisimman pian. Ihan sama mikä se tärkeä on kenellekin. 

Ei ole hirveän järkevää käydä kymmenillä treffeillä ja todeta että muuten kyllä mutta sulla on toi tanska. Siinä varmaan treffikumppanitkin ihmettelisivät että miksi et heti kertonut.

Vierailija
11/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kuin värityskirja se antaa vahvan signaalin tasosta wt joten ei kiitos.

Vierailija
12/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät varmasti molempien aikaa kun kysyt. Itselläni ei ole tatuointeja, mutta en todellakaan haluaisi treffeille ihmisen kanssa, jolle tatuointi on parisuhdekysymys. Tällainen kyselijä varmasti olisi muutenkin tosi pinnallinen. Ehkä jopa naisvihaaja.

Vierailija
13/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi ok kysyä? Kyselläänhän sitä potentiaaliselta kumppanilta alkuvaiheessa paljon muitakin asioita.

Vierailija
14/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle ne on deal-breaker enkä haluaisi tuhlata kenekään aikaa, mietin että loukkaantuuko joku jos kysyy.

Mikset laita sitä bioosi, niin tatuoidut naiset eivät lähesty sinua? Vai oletko taas näitä miehiä ,jotka epätoivoissaan tykkää kaikista, jopa kukkaaruukuista ,ja vasta sitten alkavat  selvittämään, että mitä ovat tehneet.

Vierailija
15/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 jos tuollainen on dealbreaker kirjoita asiasta suoraan profiiliin. Pystyy välttämään kaltaisesi pikkumaiset niuhot. 

Monelle dealbreaker on ahdasmielisyys ja jäykkyys niin hyvä jos se tulee heti ilmi jo tekstissä.

Vierailija
16/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ajan tuhlausta jos ne vaatteet kuitenkin saa pois!

Vierailija
17/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah joo. Edessäsi  on alaston nainen ja sä rupeetkin pukemaan päällesi, koska näet tatuoinnin.

En ole mikään instabeibe mutta ei ole karvat tai eriparihäppärit enää tuossa vaiheessa menoa hidastaneet.

Vierailija
18/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta sanoisin, että se onko tatuointeja vai ei vaikuttaa kyllä harvinaisen vähän itse panoon.

Vierailija
19/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn aivan varmasti ennen tapaamista, että onko tatuointeja (jos ei oo selvästi näkyviä, jolloin menee automaattisesti hylkyyn), tupakoiko...

Menee hylkyyn on lause joka kertoo sun persoonasta kaiken tarpeellisen, jos joku puhuu ihmisistä noin on pinnallinen ja liian suuret luulot itsestään. Toisia voi kunnioittaa vaikka onkin erilainen, luulet varmaan olevasi itse suurikin saalis

Vierailija
20/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan että kirjoitat sen ihan suoraan profiiliisi niin et haaskaa kenenkään aikaa. Mieluiten capseilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi